Ik moet klikken

Nickel89

MF veteraan
24 feb 2008
19.887
10
Eindhoven
Twitter
Op MF hebben de meeste wel hun kliek. Of dat nou een regionaal topic is of een merken/type-gerelateerde pagina, je hebt je vaste stekjes.

Maar ik vind mezelf steeds vaker plots terug in Te Koop Onderdelen & Overig. Niet omdat ik iets specifieks zoek, nee, ik heb gewoon een onverzadigbare drang om zooi te kopen of andermans zooi te bekritiseren. Niks is leuker. Nou, één ding wel.

Als een topic als in de titel 'Diverse', 'Schuuropruiming' of iets vergelijkbaars heeft staan, dan ontregelt mijn hartritme, gaat mijn BPM het rood in en dan wordt er geklikt. Stel dat er wat zooi bij zit wat ik op mijn plank kan leggen om over dertig jaar een keer weg te gooien nog eens te kunnen gebruiken! :o

Erger nog. Die drang doet mij ook direct vergeten welke nickname bij welk topic hoort. Dus zo klik hetzelfde topic meermalen aan om elke keer tot een gelijke conclusie te komen; het is rommel, niks voor mij(n motor).

Nu de hamvraag, ben ik de enige die zijn nieuwsgierigheid niet kan onderdrukken toch even te snuffelen? :X

Goed weekend :W
 
Laatst bewerkt:
Same here. Gelukkig kan ik me aardig beheersen :9
Zoek ook obsessief elke dag op marktplaats op: 'arai', 'motogp', 'sc44'.. en nog wat dingetjes...
 
Is het al vrijdag?

dacht dat je ook al een topic had over UNIEK EXEMPLAAR CAFERACER advertenties ;)

ik heb ook iets van 50 favorieten in marktplaats hoor, dus t'is geen kritiek :P

zou het alleen bij motors houden, dan weerhoud de prijs je hopelijk, of als je een oud brik koopt ben je iig ff zoet er een hele nutteloze stapel onderdelen van te maken :+

dat scheelt dan weer zoeken in onderdelen :]
 
addict.jpg
 
Op MF hebben de meeste wel hun kliek. Of dat nou een regionaal topic is of een merken/type-gerelateerde pagina, je hebt je vaste stekjes.

Maar ik vind mezelf steeds vaker plots terug in Te Koop Onderdelen & Overig. Niet omdat ik iets specifieks zoek, nee, ik heb gewoon een onverzadigbare drang om zooi te kopen of andermans zooi te bekritiseren. Niks is leuker. Nou, één ding wel.

Als een topic als in de titel 'Diverse', 'Schuuropruiming' of iets vergelijkbaars heeft staan, dan ontregelt mijn hartritme, gaat mijn BPM het rood in en dan wordt er geklikt. Stel dat er wat zooi bij zit wat ik op mijn plank kan leggen om over dertig jaar een keer weg te gooien nog eens te kunnen gebruiken! :o

Erger nog. Die drang doet mij ook direct vergeten welke nickname bij welk topic hoort. Dus zo klik hetzelfde topic meermalen aan om elke keer tot een gelijke conclusie te komen; het is rommel, niks voor mij(n motor).

Nu de hamvraag, ben ik de enige die zijn nieuwsgierigheid niet kan onderdrukken toch even te snuffelen? :X

Goed weekend :W
Erg he? :+
 
Op MF hebben de meeste wel hun kliek. Of dat nou een regionaal topic is of een merken/type-gerelateerde pagina, je hebt je vaste stekjes.

Maar ik vind mezelf steeds vaker plots terug in Te Koop Onderdelen & Overig. Niet omdat ik iets specifieks zoek, nee, ik heb gewoon een onverzadigbare drang om zooi te kopen of andermans zooi te bekritiseren. Niks is leuker. Nou, één ding wel.

Als een topic als in de titel 'Diverse', 'Schuuropruiming' of iets vergelijkbaars heeft staan, dan ontregelt mijn hartritme, gaat mijn BPM het rood in en dan wordt er geklikt. Stel dat er wat zooi bij zit wat ik op mijn plank kan leggen om over dertig jaar een keer weg te gooien nog eens te kunnen gebruiken! :o

Erger nog. Die drang doet mij ook direct vergeten welke nickname bij welk topic hoort. Dus zo klik hetzelfde topic meermalen aan om elke keer tot een gelijke conclusie te komen; het is rommel, niks voor mij(n motor).

Nu de hamvraag, ben ik de enige die zijn nieuwsgierigheid niet kan onderdrukken toch even te snuffelen? :X

Goed weekend :W
Al is het een vrijdag topic, ik kan me er helemaal in vinden :+
 
Ja, ik doe dat ook wel is, in beperktere mate ... maar toch :P

Zit voortdurend te kijken wat de vraagprijzen zijn voor de Suzuki GSX 750 F modellen vanaf '98 ... en intussen staat er een tweede in mijn garage, de oude zal dus gedegradeerd worden tot onderdelenconor :+

Gelukkig kan ik me beheersen, en koop ik niet elke GSX 750 F op waarvan ik telkens weer denk in de zin van "dat-is-wel-weer-een-belachelijk-lage-prijs-voor-een-mooie-en-degelijke-motor" :')

Mijn garage zou al snel te klein zijn en heb ook nog andere en hogere prioriteiten ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou niet zozeer alleen betreffende motoren...
Schuim ebay DE af naar gereedschappen, en dan alles wat maar met een beetje techniek te maken heeft, terwijl ik al zoveel gereedschap heb....en toch met regelmaat weer iets weet te vinden wat ik wel weer (denk te kunnen) gebruiken kan
 
Nou niet zozeer alleen betreffende motoren...
Schuim ebay DE af naar gereedschappen, en dan alles wat maar met een beetje techniek te maken heeft, terwijl ik al zoveel gereedschap heb....en toch met regelmaat weer iets weet te vinden wat ik wel weer (denk te kunnen) gebruiken kan

Same here :')
En het wordt steeds erger '( maar dan MOET ik het elke keer hebben.
 
Ik kan er ook wat van!

MP, MF, Speurders: Gsxr 1000, Gsxr 600.

zodanig dat het vrouwtje er ook soms gek van wordt :p

Je bent niet de enige dus! ;)
 
Zoek-en-koopdrang? Aanwezig!

Ik vind t heerlijk wanneer ik iets voor een goeie prijs kan kopen en lekker aan de motor kan werken. Neem de tijd, muziekje aan, biertje in de hand alles doornemen en de sleutelklus inschatten. Daar word ik nou blij van.

PS : Ik ben ook dol op motorkleding, met name Dainese en Alpinestars...
 
bij MP geven ze ook de suggestie r1 1998 of r1 2004 aan.

Geeft wel aan dat meer mensen daarop zoeken.
Bij wel meer termen hoor, dit is maar een voorbeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan