Ik stop met modden... back to black!

Bedankt voor je inzet op het MF!!
En veel plezier met de extra vrije tijd (een Alfa Spider??)
 
back to black.........black spider = black widow = foute boel ? :P

Of schiet mijn studie logica hier nu te kort ? :+

Anyway: bedankt voor je inzet Spider ! We zullen je mod-talent gaan missen en hopen je hier als zwart spinnetje nog vaak terug te zien !

:j
 
Jahaaa!!!!
Kippen zijn minder eng dan spinnen, dus moet goed komen ;)

@Spider: thanks voor het levendig houden van het forum, ik weet uit ervaring hoe lastig het soms kan zijn om moderator te zijn en toch actief mee te posten (ben zelf admin van een forum). Veel mensen weten niet wat er op de achtergrond speelt, en hoeveel tijd dat soms kost. Respect!
 
Ook al ben ik hier nog maar kort, bedankt voor de inzet, en MF is een fijne site waar ik graag kom, en als die gemaakt is dankzij jou dan is mijn dank groot :)

Succes met alles wat je op je pad tegen komt
 
full


Dag spinnetje :W .


full
 
Laatst bewerkt:
PPppffttt..... zeker pas 3 weken aangemeld ofzo...??



Van alle nu zittende Mods zal Spider degene zijn die het meest voor M-F heeft gedaan en er het meest energie en tijd in heeft gestopt :} :}

Spider is 1 van degene die met een heel eigen manier van modden deels heeft bepaald hoe M-F door de jaren heen is geworden en gegroeid.
En naast gebruikers opvoeden heeft ze ook meerdere Mods op het rechte spoor gezet :P

Ik zal d'r gaan missen B|

Even kwoten, want zodra spinvrouw dr naam weer zwart is: geheid dat bakkie m edit ;) :+
 
Wat lees ik nou :o


Nu heb je meer tijd om deuren te verven *O* ;)

Wens je heel veel plezier als "zwarte" gebruiker, dank voor alles wat je hebt betekend voor MF en hoop dat je geniet van je vrije tijd !!
 
Laatst bewerkt:
Het is al een prestatie op zich, om als dame zo'n lange tijd een stelletje losgeslagen malloten als hier in bedwang te houden... Zal toch wel even wennen worden, ik ken de naam Spider alleen in blauw!

Bedankt voor alle tijd en moeite!
 
Werd tijd _O-

Eens een normaal leven want er is meer dan MF ;)

Succes met je nieuwe leven :+
 
D,r is een tijd van komen,d'r is een tijd van gaan.
Spider bedankt voor het modden en veel postplezier toegewenst op MF :+ :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan