Illegale demper

Wat vind jij de gaafste uitlaatpijp?

  • Bos

    Stemmen: 18 15,1%
  • Akrapovic

    Stemmen: 29 24,4%
  • BSM

    Stemmen: 3 2,5%
  • Laser

    Stemmen: 20 16,8%
  • LeoVince

    Stemmen: 7 5,9%
  • Sebring

    Stemmen: 3 2,5%
  • Yoshimura

    Stemmen: 30 25,2%
  • Hindle

    Stemmen: 2 1,7%
  • Superpole

    Stemmen: 7 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    119
Bonnen uitschrijven voor al die ilegale uitlaten?????? Hoe meer des te beter.
Een stelletje imbicielen begrijpt nog steeds niet dat door lawaai-orgels etc. de motor steeds meer in het verdomhoekje wordt gezet. De volgende fase is nog zwaardere geluidseisen, afsluiten van leuke wegen en misschien wel APK. En dat omdat je zo geil bent van je motor. Zoek liever een prostituée!!!!!!
Pigion
Rijdt met standaard uitlaten.

Maken prostituees ook zo'n gaaf geluid dan? :+
Want in dat geval zet ik een prostituée op de buddyseat
 
Laatst bewerkt:
Jezus zeg, wat hangt die debiel naast z'n GS... altijd al gedacht dat het een echte prutsersbrommer was :X

:( :( :(

jij bent zelf een prutser
geen kwaad woord over een gs!

:( :( :(

en idd, ze kunne pokke veel herrie maken *D ik rij nu met een "open" uitlaat. ze horen me toch al goed afkomen, wat blijkt, zit er nog ergens een demper in (en dempingswol) :o
nu nog een manier vinden om dat dempertje eruit te krijgen :P
 
Laatst bewerkt:
bos superbike is ook wel lekker!!!

geluid lekker hard zetten:

2x R6 met bos superbike (hogere toeren)


de burnout is een R6 met bos superbike (beetje gassen)
 
Bonnen uitschrijven voor al die ilegale uitlaten?????? Hoe meer des te beter.
Een stelletje imbicielen begrijpt nog steeds niet dat door lawaai-orgels etc. de motor steeds meer in het verdomhoekje wordt gezet. De volgende fase is nog zwaardere geluidseisen, afsluiten van leuke wegen en misschien wel APK. En dat omdat je zo geil bent van je motor. Zoek liever een prostituée!!!!!!
Pigion
Rijdt met standaard uitlaten.

Nou en joh.
 
Ik rijd met een volledig titanium systeem van arata op mijn 1000rr en de sound en performens zijn bijzonder apart geeft mij dagelijks een kick maarre enige nadeel van dit mooie systeempje = geen ekeur!!!! Rij dagelijks voor het politie bureau bij de kuip in rotterdam nog nooit aangehouden voor mijn geluid, dus al ruim 2 jaar geen probleem. Maar als ik nu zou kunnen kiezen en had t geld (arata systeem heb ik belachelijk goedkoop kunnen kopen van iemand die er 1 cirquit dag mee gereden had) zou ik toch echt qua sound een yoshimura systeem kopen, die sound ongekent, de qualiteit super! *O* En met ekeur!
 
oh dus yoshimura RS3 is gewoon ekeur? ik heb de moite nog niet genomen om te kijken namelijk ..ik dacht dta komt wel bij eerste aanhouding wellicht
 
oh dus yoshimura RS3 is gewoon ekeur? ik heb de moite nog niet genomen om te kijken namelijk ..ik dacht dta komt wel bij eerste aanhouding wellicht

Let er op. Je hebt twee soorten van de RS-3 he. De "gedempte legal" en de totaal "ongedempte street illegal" ;) Sowieso lijkt me het sterk dat een Ekeur demper evenveel geluid maakt als een Niet Ekeur demper.
 
Ik heb nog maar 1x TWO BROTHERS in dit topic zien staan...
Ik weet uit ervaring dat TWO BROTHERS onder een kawasaki zx6r een supersound heeft.
Heb het namelijk zelf ook.
Probeer anders onder de kawasaki eens een MUZZY...ook een heerlijke pijp.
 
Dit is een waanzinnige demper!!!!!!!!!! :} :} :}
full
 
Ik weet dat bij zwaardere brommerts een Akra/LeoV/2Bros. (op 900-1000cc) een veel zwaarder geluid geeft. Maar is dat ook zo bij zesjes? Mijn oren krijgen eerder het gevoel dat ze op zesjes alleen maar (nóg meer) gaan janken.

my 2cents
Mocht je überhaupt een keer naar Duitsland toeren, heb je volgens mij geen E-keur nodig. De hoofdprijs betalen voor een racedemper voor een oudere bike is puur persoonlijk. 2e Hands kan je zeker mooi spul scoren. Kijk ook eens op eBay.
 
Ik heb een BOS-GP1 zonder E-keur. Enige nadeel vind ik dat ik Duitsland er niet mee inkan/in durf. :)

Geluid is gewoon prima de luxe :)
 
Nen moto moet gewoon veel geluid maken. :Y :Y :Y

En nie zoals nen stofzuiger klinken _O-
De mijne klonk ook zo met de originele uitlaten :N Maar nu mee mijnen Akra :9~ Zalig :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan