In Memoriam: Maarten Siffels

futurist

Rookie
19 okt 2008
17
2
Essen België
Onderstaand het bericht zoals al geplaatst op het Aprilia riders forum, maar omdat Maartens vrouw, Marianne, graag wil dat zo veel mogelijk motorrijders er kennis van kunnen nemen, het onderstaande;


Met grote droevenis en pijn in mijn hart meld ik het overlijden van ons motormaatje en newbe op het Aprilia forum

MAARTEN SIFFELS ALIAS MAARTENS


Vorige week pas met enorme trots zijn nieuwe witte RSV4 opgehaald en nu van ons weggerukt op zijn nieuwe grote liefde.
Hij had recent nog de kauwe klauwen rit gereden en had zich kostelijk vermaakt, en had ook een stukje over zijn nieuw verworven kennissen geschreven in zijn column in Motoplus.


Streekgids.nl Het laatste nieuws uit de regio

Donderdag aanstaande zal de begrafenis plaats vinden (onder voorbehoud)(Oosterbergaafplaats), indien mensen dit willen bijwonen om dit bijzondere mens een laatste eer te bewijzen kunnen mij een PB sturen om op de hoogte te worden gehouden.

Hoewel Maarten een zeer ervaren en uiterst voorzichtig motorrijder was is hem dit toch overkomen dus mensen de komende dagen PAS OP!!!!!!
Laat op deze manier Maarten zijn overlijden niet voor niets zijn en wees gewaarschuwd.

Maartens stukjes zijn te lezen op zijn Blog;

White Line Fever


Velen van jullie "kennen" Maarten van zijn stukjes in Motor Plus, of op een andere manier. Maarten was zo'n amaibele man die je door zijn sterke persoonlijkheid echt "aan kon raken" zodat er onder jullie misschien toch mensen zijn die zijn crematie willen bijwonen of de Familie een kaartje willen sturen. Maartens vrouw heeft laten weten dat iedere motorrijder die Maarten wil eren welkom is.

De dienst vind Donderdag 27 Mei om 16.15 uur plaats in de aula van de Nieuwe Ooster, Kruislaan 126 te Amsterdam
Ook kan je de Familie helpen deze moeilijke tijd door te komen door een kaartje te sturen naar;
M van Heusden,
Kierkengaardstraat 38,
115AH Amstelveen.

Greetz Futurist
 
Laatst bewerkt:
Heel veel sterkte gewenst aan alle nabestaanden. :/

Die man is verongelukt op en weg waar ik ook nog wel regelmatig rij.
Die wegen daar zijn haast mijn "speeltuin".
Ik zal er nu toch anders overheen rijden. :/
 
Rust In Vrede.
Sterkte aan alle familie, vrienden en bekekenden.....
 
Ik wil zijn vrouw en nabestaanden heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.

R.I.P Maarten.
 
-O- Mijn oprechte medeleven aan de familie, vrienden en kennissen die deze website lezen..


Las altijd met genoegen zijn columns in Motoplus en met veel herkenning.
 
Terug
Bovenaan Onderaan