Maarten van Rossum

in de US noemen ze motorrijders orgaandonors..dat zegt genoeg toch..
Wel eens van huis gegaan met mooi weer, en in een hagelbui terecht gekomen????
Met een groep naar oostenrijk, en zo doorweekt aankomen dat je de motor bij een boer in de schuur flikkert en de eerste trein naar huis nam?
"s nacht het bed ingekropen en 's morgens nog steenkoude knieen hebben?
Etc etc..
en ons dan geestelijk gezond vinden????
Er zijn motorrijders die zelfs gaan rijden tijdens een storm...
M'n favoriete rit was tijdens een storm, de hemel was paars, bliksem overal, geen kat op de weg en een stevige wind om eens goed uit te waaien.
 
Er zijn motorrijders die zelfs gaan rijden tijdens een storm...
M'n favoriete rit was tijdens een storm, de hemel was paars, bliksem overal, geen kat op de weg en een stevige wind om eens goed uit te waaien.

Jaren geleden, toen ik nog in Delft werkte reed ik vanuit centrum Den Haag meestal op de Transalp naar het werk. Over de A12 de stad uit, afslag Nootdorp eraf en lekker de bocht van de Koningsboog. Rechtsaf richting Nootdorp, driftend over de rotondes richting Brasserskade, tussen twee paaltjes door en dan rechtdoor knallen en zo de parkeerplaats van mijn werk op het Brassersplein op.

Op een ochtend liep ik zo bij het werk naar binnen met waarschijnlijk een grote grijns op mijn gezicht. "Wat kijk jij vrolijk?" "Ja, het is lekker motorweer!" Waarop mijn collega me vertwijfeld aankeek en ik me toen eigenlijk pas realiseerde dat het de hele ochtend al plenste van de regen 🌧️🤣
 
Er zijn motorrijders die zelfs gaan rijden tijdens een storm...
M'n favoriete rit was tijdens een storm, de hemel was paars, bliksem overal, geen kat op de weg en een stevige wind om eens goed uit te waaien.
Op het klaverblad tijdens de gehele bocht naar rechts naar links hangen *O*
 
Motorrijden is goed voor de geest.

Echt?

22359_329926917091_2232465_n.jpg
 
Ik begreep uit een interview dat van Rossum 20 uur per dag slaapt, in kennelijke staat is of bezig is in slaap te vallen. Nog knap wat hij presteert bij de 'Slimste mens' in de 4 uur dat er nog overblijft per dag.

Bedenk daar even bij op dat ca. 90% gescript is, maar af en toe geeft hij snedige antwoorden.
 
zucht... vervroegd vrijdag topic??

enniewee, dat maarten dat vind moet ie zelf weten. :Y
maar net als tony hardenberg (NEFOM) roept ie zijn mening wel zodanig, dat velen het als feit gaan beschouwen...

maar zo hebben we allemaal wel mensen die we idioot gevaarlijk vinden in het verkeer.;)
als ik in maartens schoenen had gestaan had ik denk ik wat gezegd over ´de fietser´ en ´de automobilist´ beide met hun ´ik let meer op mijn schermpje dan op de weg´ mentaliteit....
of (getuige het speciale topic erover hier op MF) natuurlijk die vervelende wielrenners })
 
met hun ´ik let meer op mijn schermpje dan op de weg´ mentaliteit....
Ik zag laatst anders een slingerende motorrijder (nou ja, motorscooter, bontkraag en rodepuntjeshelm, maar toch met motorkenteken, dus het zal wel) rijdend met de telefoon in zijn ongehandschoende linkerhand, waarmee hij verwoed eenhandig aan het appen was. Dus dat gedrag is nou ook weer niet voorbehouden aan enkel niet-motorrijders.
 
Tjah; je zou maar je hele leven laten draaien om social media, tv en mainstream media.. bah bah.

Ben zelf nog geen 30 en heb nu al de pest aan de jeugd, social media en alles eromheen.

Edit: En al die streefteven (ook mannen hiermee bedoeld) die vandaag de dag hun benen onder hun kont uitrennen om maar erbij te moeten horen / hogerop te komen.. daar heb ik ook de pest aan.
 
Heeft hij het over motorrijders in het algemeen of een bepaalde ’type’ motorrijder….. :?

Kunnen momenteel geen mooiweerrijders zijn want die zitten nu binnen…..:+
 
Heeft hij het over motorrijders in het algemeen of een bepaalde ’type’ motorrijder….. :?

Kunnen momenteel geen mooiweerrijders zijn want die zitten nu binnen…..:+
Wellicht is de aflevering van de zomer opgenomen?
 
Maarten schijnt een soort oom van me te zijn, kwam vroeger wel eens bij z'n oudste zus thuis in de polder met m'n ouders.
Heb Maarten zelf nooit ontmoet maar ik vind hem wel tof . Beetje Johan Derreksen achtig maar dan anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan