Maarten van Rossum

klaas 57

MF'er
21 mei 2006
98
63
Drenthe
Ik zag Maarten van Rossum (bij de slimste mens van afgelopen maandag ) op zijn zachts uitgedrukt motorrijders maar een stel levensgevaarlijke idioten zijn.
 
Laatst bewerkt:
in de US noemen ze motorrijders orgaandonors..dat zegt genoeg toch..
Wel eens van huis gegaan met mooi weer, en in een hagelbui terecht gekomen????
Met een groep naar oostenrijk, en zo doorweekt aankomen dat je de motor bij een boer in de schuur flikkert en de eerste trein naar huis nam?
"s nacht het bed ingekropen en 's morgens nog steenkoude knieen hebben?
Etc etc..
en ons dan geestelijk gezond vinden????
 
Ik zag Maarten van Rossum (bij de slimste mens van afgelopen maandag ) op zijn zachts uitgedrukt motorrijders maar een stel levensgevaarlijke idioten zijn.
Die man wordt daar betaald (en overal anders waar hij komt ook) om heerlijk ongenuanceerd en zwaar bevooroordeeld verbaal gehakt te maken van vrijwel alles (behalve stoommachines want daar wordt hij wel blij van).

So what? Ik zou ervoor tekenen hoor, om daarvan rond te kunnen komen.
 
Dank je! Ik kijk graag en regelmatig. Waarom mag die man die mening niet hebben?
Ik denk dat ook veel van zijn mening van script komt. Hedendaagse tv is ermstig geregisseerd... de spontane grappen bij de Belgische tegenhanger zijn verdomd goed ingepast
 
Het zou mooi zijn als de helft van alle motorrijders ineens zou inzien hoe gevaarlijk het was en hun motoren collectief zouden willen verkopen. Dat zou de prijs aardig drukken en ik kon er dan misschien nog wat bij kunnen kopen, goed idee toch?
Ik heb liever dat de helft van de automobilisten gewoon lekker oprot dan kan ik tenminste doorrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan