GezwindeSpoed
MF veteraan
Mijn DR is weer wat meer off-road waardig geworden:
handkappen erop en wat overbodige zooi eraf
stuur een stukje hoger
en wat serieuze noppen erop
Vanmiddag het geheel getest. Op het asfalt rijdt het wel erg komisch, lijkt net in de bochten of je banden lek zijn, zal wel wennen. In het zand vond ik het vooral opvallent hoe hard je kan accelereren. Grip in de bochten viel me nog een beetje tegen, misschien moet de bandenspanning wat naar beneden. Wat is een normale druk in cross-banden? Heb nu 1.5 bar voor en 1.8 achter.
Omdat het benzine verbruik nogal hoog was (1:16 op de weg) heb ik maar eens de bougies bekeken. Bij halfgas pikzwart, volgas en stationair mooi tintje. Moet dus maar eens mijn naald bekijken. Lijkt me dat ie nog niet versleten is (pas 11.000km gedraait), maar weet niet wat het anders kan zijn, iemand?
Oja, ik zoek nog het rechter zijkapje (daar waar Dakar op staat) is de vorig eigenaar verloren. Dus als je nog iets hebt liggen.
handkappen erop en wat overbodige zooi eraf
stuur een stukje hoger
en wat serieuze noppen erop
Vanmiddag het geheel getest. Op het asfalt rijdt het wel erg komisch, lijkt net in de bochten of je banden lek zijn, zal wel wennen. In het zand vond ik het vooral opvallent hoe hard je kan accelereren. Grip in de bochten viel me nog een beetje tegen, misschien moet de bandenspanning wat naar beneden. Wat is een normale druk in cross-banden? Heb nu 1.5 bar voor en 1.8 achter.
Omdat het benzine verbruik nogal hoog was (1:16 op de weg) heb ik maar eens de bougies bekeken. Bij halfgas pikzwart, volgas en stationair mooi tintje. Moet dus maar eens mijn naald bekijken. Lijkt me dat ie nog niet versleten is (pas 11.000km gedraait), maar weet niet wat het anders kan zijn, iemand?
Oja, ik zoek nog het rechter zijkapje (daar waar Dakar op staat) is de vorig eigenaar verloren. Dus als je nog iets hebt liggen.
Laatst bewerkt: