Informatie over dealers

Wie is een (de meest) betrouwbare dealer?

  • Middendorp Motoren

    Stemmen: 1 5,9%
  • Doornekamp Motorsport

    Stemmen: 4 23,5%
  • Ruud Motoren

    Stemmen: 2 11,8%
  • Motor Centrum Rijen

    Stemmen: 2 11,8%
  • Wirken Motoren

    Stemmen: 2 11,8%
  • Joppen Motoren

    Stemmen: 6 35,3%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Ik weet niet wat voor motor je zoekt, maar ga eens kijken bij Benjan motoren Ridderkerk.
Dat bevalt mij al jaren erg goed.
andere zaken vallen mij altijd weer tegen.
 
Persoonlijk wel een minder goede ervaring gehad met Joppen motoren. Toen ik mijn vorige motor daar had opgehaald ben ik niet eens tot thuis gekomen, na een kilometer of 20 bleek de aftapplug uit mijn carter te zijn gelopen met als gevolg een achterband die onder de olie zat en een heel spoor over de weg waarover een vriend van me ook nog eens bijna onderuit ging. Gelukkig hebben we allebei wel de motoren overeind kunnen houden en langzaam in een grasstrook tot stilstand gekomen.

Toen gelijk Joppen gebeld en al met al hebben ze me toen opgehaald en de motor nog een keer nagekeken. Kan je wel vertellen dat het een flinke tijd geduurt heeft voor ik vertrouwen in de motor kreeg.

Zat trouwens verder géén garantie op de motor, de vraagprijs was toen Fl. 13.500,- en ik nag de motor mee voor FL. 11.000,- (zonder inruil).

Zoals eerder gezegd is mijn verhaal niet steekhoudend voor Joppen, in elke wekrplaats kunnen helaas fouten gemaakt worden, het gaat er ook om hoe dat soort fouten worden opgelost.

Ik geef tegenwoordig mijn voorkeur aan kleine dealers, heb het idee dat er daar toch meer betrokkenheid is bij de klant. In mijn ogen zijn die grote dealers meer 'dozen schuivers' geworden. Snelle verkopers en zo snel mogelijk die motor een beurtje geven en op naar de volgende. En ik vrees dat dat bij veel dealers zo is, kan ook haast niet anders als je ziet wat voor een kosten iedereen tegenwoordig heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan