Inruilwaarde in orde of losse verkoop?

Nou, wat een chaos. Misschien als je autist bent en alles precies moet lopen zoals in je hoofd zit, maar verder vind ik daar niets chaotisch aan. En als ie niet belt en jij bent weg.. wiens probleem is dat dan? Niet de jouwe als je dat vantevoren aangeeft.
Begrijpend lezen is moeilijk snap ik best.
 
Tsja je brengt het ook nogal negatief :+ Ligt denk ik nog steeds grotendeels aan jezelf hoeveel moeite/ellende het kost om een motor te verkopen. Als jij een runner180 verkoopt en het adres erbij zet op Mp dan zal je daar inderdaad niet blij van worden. Ruil je liever in omdat je allemaal nadelen ziet aan particulier verkopen dan doe je dat, moet iedereen zelf weten. :+
 
Over inruilen of zelf gaan verkopen heb ik geen advies. Maarrr...
Op zich maakt het toch niet uit hoeveel de dealer voor je motor geeft? Het gaat uiteindelijk om het bedrag dat je moet bijleggen. Hoe de dealer dat in de administratie regelt (korting, inruil, mooi-weer-premie..) dat maakt voor jou (in principe) niet uit.
En ja ik weet dat er een stuk emotionele waarde aan de motor kleeft waardoor je het liefste zoveel mogelijk vangt..
 
Over inruilen of zelf gaan verkopen heb ik geen advies. Maarrr...
Op zich maakt het toch niet uit hoeveel de dealer voor je motor geeft? Het gaat uiteindelijk om het bedrag dat je moet bijleggen. Hoe de dealer dat in de administratie regelt (korting, inruil, mooi-weer-premie..) dat maakt voor jou (in principe) niet uit.
En ja ik weet dat er een stuk emotionele waarde aan de motor kleeft waardoor je het liefste zoveel mogelijk vangt..

Precies, op een duurdere motor kreeg ik wat meer inruil dan op een goedkopere. Uiteindelijk gaat het om het bedrag onder de streep. Ieder maakt daar een eigen overweging in.
 
Tsja je brengt het ook nogal negatief :+ Ligt denk ik nog steeds grotendeels aan jezelf hoeveel moeite/ellende het kost om een motor te verkopen. Als jij een runner180 verkoopt en het adres erbij zet op Mp dan zal je daar inderdaad niet blij van worden. Ruil je liever in omdat je allemaal nadelen ziet aan particulier verkopen dan doe je dat, moet iedereen zelf weten. :+
Valtbest mee gebruikte geen kracht termen dus is het was positief :+
 
Op de manier waarop jij je posts neerpent is dat inderdaad lastig als je heel wat anders bedoelt dan je neerpent.

Hmm staat precies zoals ik het bedoel.
Vandaar ook die laaste zin van: voor jou misschien niet maar voor mij wel.

Dacht misschien heb je er over heen gelezen.
Het was niet mijn bedoeling om bot te zijn, al kwam dat waarschijnlijk wel zo over :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan