Integraalhelm verboden

KoffieJunk

MF veteraan
4 nov 2003
3.420
0
Lees net dat integraalhelmen op straat verboden worden op straffe van een boete van 380 euro! (link)

Moeten we nu verplicht aan de jethelm en zouden we de integraalhelmen nog wel op het circuit mogen gebruiken?
 
In dit topic gaat het er ook al over.

Ik ben benieuwd of en hoe ze dit gaan handhaven. Ik doe echt niet direct mijn helm af zodra ik van mijn motor af stap.
 
* mensen die op straat een boerka, bivakmuts of een integraalhelm dragen*

Wie loopt er dan ook met een integraalhelm op over straat?? hoogstens een paar meter van de pomp naar het lieve,leuke,jonge, spontane en vrolijke meisje om af te rekenen! hoewel dan zet ik altijd mijn helm af om vriendelijk terug te lachen.
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat ze bedoelen dat je niet met een integraalhelm mag solliciteren.


Altijd oppassen met "ik denk dat ze bedoelen", er staat letterlijk dat een integraalhelm op straat verboden wordt. :/ :/

Ik "denk ook niet dat ze bedoelen" dat je met een boerka rustig op straat mag lopen maar dat je hem alleen bij een sollicitatie niet mag dragen (zou je rustig kunnen doen, weet je zeker dat je de baan niet krijgt). :N :N
 
* mensen die op straat een boerka, bivakmuts of een integraalhelm dragen*

Wie loopt er dan ook met een integraalhelm op over straat?? hoogstens een paar meter van de pomp naar het lieve,leuke,jonge, spontane en vrolijke meisje om af te rekenen! hoewel dan zet ik altijd mijn helm af om vriendelijk terug te lachen.
Er staat niet dat het verboden is met een helm te lopen, maar dat het verboden is op straat een helm te dragen. Dat doen de meesten juist op de motor, lopen doen we doorgaans op de stoep dus niet of minimaal op straat.
 
Oh, de Telegraaf. :Z Die voorspelde dit jaar toch ook een horror-winter.
*kijkt uit het raam*
Ik bedoel maar.
 
nu kunnen we geen boete meer krijgen als we de motor even verzetten zonder helm *O* want ik mag geen helm meer op. :N
 
Humzzz, dus als je de motor in de buurt neerzet om te gaan pinnen (buiten), dan moet je ook de helm afzetten?. Ik dacht het niet.

O'nee, ik heb een systeemhelm :+
 
ik heb een systeemhelm, die klapt ik open als m'n zesde zintuig begint te loeien.
Ken ik gelijk zwaaien naar de gestreepte vrind, in een beweging :P
 
Heb een Bivakmuts on mn intergraal helm .. mkay.

maar ik denk gewoon dat dit écht flauwenkul is. maar zo strengt zullen ze er niet op letten meer op mensen die zo de bank binnen lopen
 
Oh, de Telegraaf. :Z Die voorspelde dit jaar toch ook een horror-winter.
*kijkt uit het raam*
Ik bedoel maar.


Voor de verkopers van strooizout is het inderdaad een horrorwinter, zoveel extra gemaakt en niemand die het koopt :P
 
er Staat gezichtsbedekkende kleding.

is zoon helm wel kleding.. meer bescherming als je het aan mij vraagt. Raare mensen


Carnavalsvierders en sinterklazen hoeven zich geen zorgen te maken als ze onherkenbaar de straat op gaan

Yo. ik vier 365 dagen per jaar carnaval met. verkleed als motorrijder. Thanks

En ik ben ook wel benieuwd in de winter hoe hoog je je sjaal mag dragen en hoe laag je muts dan. tegen de kou zonder een boete te krijgen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan