Intruder topic (deeltje II)

Als je het kenteken checkt,zeggen ze dat het niet bestaat
Beetje vreemd allemaal
huh, dan doe je iets niet goed. Ik heb hem gisteravond nog gecheckt op de RDW-site.

Intruder.png


Anerikaan heeft mph teller, running lights en reflectoren aan de zijkant. Vaak op vorkpoot en achterspatbord.

Dit is geen amerikaan :)
Ja, das eigenlijk wel waar ja _O- Al kan het zijn dat de eigenaar dat zelf heeft aangepast.
 
Anerikaan heeft mph teller, running lights en reflectoren aan de zijkant. Vaak op vorkpoot en achterspatbord.

Dit is geen amerikaan :)
Je bedoeld de knipperlichten die blijven branden, andere relais erin en het is Europees. Reflectoren op de zijkant, simpel met dubbelzijdige tape opgeplakt en makkelijk te verwijderen. Km teller kan de vorige eigenaar aangepast hebben.
Maar idd ik denk niet dat het een Amerikaan is. Zag er bij mij zo uit.
eng_pl_luggage-rack-MODEL-2-FLAT-EXTRA-SUZUKI-VS-1400-INTRUDER-2897_4.jpg
 
Ik zit nog niet zo lang op dit forum Dus zal ik mijn fiets proberen te plaatsen. Hij is nog niet helemaal af maar dat zijn kleine dingen.
IMG_20210323_135448.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20210323_135821.jpg
    IMG_20210323_135821.jpg
    400,5 KB · Weergaven: 18
De benzinekraan van onze VS800 uit 1992 is lek.
Nu kost het origineel een klein fortuin. Weten jullie een betaalbare aftermarket oplossing?

Edit: Mocht iemand een tank inclusief kraantje hebben liggen voor een normaal bedrag dan mag dat ook.
 
Laatst bewerkt:
 
Ik kom er net achter dat mijn vorige motor (VL800 uit 2006) bij de dealer verkocht is. Mocht iemand hier rond eind april een VL800/C800 uit 2006 gekocht hebben: schrijf me even aan :) .
 
Goedenavond Truders .... Vraag aan jullie ivm met een Intruder VL800 uit "96 van een vriend van mijn.
Hij vraagt zich af hoe je de koppelings vloeistof weg laat lopen daar hij
het wil verversen omdat het wat te donker [lees bruin] is.
De chrome linker dekseltje had hij er afgehaald en zag een nippel ziten die hij probeerde los te draaien. Maar
er zat geen beweging in en is hij maar gestopt.
Alvast bedankt mensen. Ciao de Baco :t
 
Niet te veel kracht op zetten, als die afbreekt heb je ellende.
Je kunt ook ontluchten via de banjobout van de slang. Of nog mooier die vervangen door een banjobout met ontluchting nippel.

Edit: Tevens even de Banjobout en alles even in de kruipolie/WD40 zetten. Kan net het verschil maken.
 
Laatst bewerkt:
Niet te veel kracht op zetten, als die afbreekt heb je ellende.
Je kunt ook ontluchten via de banjobout van de slang. Of nog mooier die vervangen door een banjobout met ontluchting nippel.

Edit: Tevens even de Banjobout en alles even in de kruipolie/WD40 zetten. Kan net het verschil maken.
Goedenavond Erwin.
Bedankt voor je antwoord, ik gaat het ff doorgeven aan hem.
Hij zei al "ik denk dat ik maar laat doen"... ongeacht dat hij errug veel sleuteld met 2 takt motoren, racers enz enz
maar dit klusje..... 🤭 .
Fijne avond en op naar mooi motorweer. :]
Groet
 
greetings,
Nu heb ik een dubbele oliekoeler gehaald voor de 1400
Weet iemand een goed adres om 2 slangen met nipples te laten knijpen?
 
Allen,

Ik ben op zoek naar custom onderdelen voor mijn vs800 (denk aan tank, fenders en zadel). Weet een van jullie waar ik deze makkelijk kan vinden ? Ik had een mooie tank op motea.nogwat gezien maar de reviews van die site zijn nogal twijfelachtig. Alvast bedankt !!
 
Persoonlijk vindt ik de artikelen van Motea van goede kwaliteit, best veel besteld. Verder is het een betrouwbare webwinkel zowel qua levering als retourzendingen.
 
Persoonlijk vindt ik de artikelen van Motea van goede kwaliteit, best veel besteld. Verder is het een betrouwbare webwinkel zowel qua levering als retourzendingen.
Dat is goed om te horen. Ze hebben daar namelijk een 18L tank. Geeft mij iets meer actieradius voor dat ik weer kan tanken 😊. Ik gebruik de motor veel voor woon/werk, maar met een 12L tank kan ik niet een keer een omweg naar huis nemen om even uit te waaien 😋
 
Sinds een kleine maand eigenaar van een m800. Na een fazer en een cbf moet ik zeggen dat het wel heerlijk zit en rijd.
Had ik jaren eerder moeten doen 😎
Ben alleen wel tegen een dingetje aangelopen.
Bij het opschakelen komt het wel eens voor dat ie niet verder dan de derde versnelling wil.Ook bij terugschakelen lijkt af en toe dat er een versnelling of twee overgeslagen word. Gebeurt niet altijd en meestal ook niet met wat sneller opschakelen. Iemand een idee wat er aan de hand is?
 

Bijlagen

  • IMG_20210627_134542692_HDR~2.jpg
    IMG_20210627_134542692_HDR~2.jpg
    488 KB · Weergaven: 13
  • IMG_20210627_134556910_HDR.jpg
    IMG_20210627_134556910_HDR.jpg
    257,6 KB · Weergaven: 13
Mooie bike en het zwaar schakelen is wel een Intruder euvel.
Bedankt.
Het is niet zozeer het zwaar schakelen maar heb meer het idee dat het iets is met de koppelingsplaten maar met een kilometerstand van 17000 lijkt me dat vreemd.
 
FBA4334D-187B-4C2C-B9B7-B181E570F10A.jpeg


Vandaag mocht ze weer eens op de brug. Nieuwe remvloeistof voor en achter..

Dit weekeind maar weer lekker een stukje toeren. Zijn er nog meer intruders die gaan rijden? Misschien een af-hoc meetupje+ritje doen? ‘t schijnt mooi weer te worden..
 
Bedankt.
Het is niet zozeer het zwaar schakelen maar heb meer het idee dat het iets is met de koppelingsplaten maar met een kilometerstand van 17000 lijkt me dat vreemd.
Ik rij zelf al 13 jaar een m800 maar geeft met schakelen nooit problemen. Vermoed toch dat er iets niet helemaal goed functioneert….
 
Rustig hier.. iedereen al op vakantie?

Ik wil dit weekeind eens een paar dagen weg (kamperen), en ik ben dus een beetje aan het puzzelen met bagage op de Intruder.
Mijn Kriega US tassen achterop de buddy knopen werkt wel, maar ik heb geen zin in lakschade door de bandjes.

Dit is de US-30 met alle kampeer spullen, en dan moeten de andere tassen (US-20 en US-10's) er nog aan vast..

IMG_1066.jpg


Ik weet niet of dat een goed plan is.. Dus nu maar eens op zoek naar zadeltasbeugels en een paar mooie tassen. Maar dat lijkt voor dit model een uitdaging.

Ik kan makkelijk de 'handdoek' in de ring gooien en mijn CBF1000 pakken, maar ik wil juist met de Intruder op weg.
Heeft iemand goede voorbeelden / ideeën voor de M1800R ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan