JA,een vrouw

keej dan en wat houdt dat dan precies in? ;)

Zag vandaag nog moto chicks rijden enne je ziet het gewoon
gelijk aan de taille!
 
sommige zitten meer naar achter met hun kont(je) idd en anderen zie je niks aan, meestal hebben ze een klein beetje paardenstaart onder hun helm uit steken.

ssbpowmar0501z7fa.jpg
 
en jullie zitten het liefst tegen je tank aan?

(ik heb wel eens mannen zien zitten :o ) })
 
Laatst bewerkt:
keej dan en wat houdt dat dan precies in? ;)

Zag vandaag nog moto chicks rijden enne je ziet het gewoon
gelijk aan de taille!
Dat ik eigenlijk constant op mijn houding (schouders naar achter) moet letten, behalve als ik op de motor zit, dan ben ik zowiezo stoer 8-) :+

Vinnet mooi als een vrouw met goed figuur in het leer op de motor voorbij komt O-) vooral wanneer ze voorover zitten (heej, das de kern van dit topic, vrouwen op ss-jes :o )
 
Oké oké, ik geef toe; zelfs tijdens het motorrijden denken wij vrouwen nog: "Hmmm... zouden m'n billen wel mooi uitkomen als ik zo zit?"
Het is gewoon een complot tegen de mannelijke weggebruikers, écht waar!


:Z


Man, ik loop, zit en sta met een holle rug, dus waarom zou ik op een andere manier motorrijden? :?



Don't,please keep it this way :9~
 
Waarom denk je dat zo'n kansloos topic al 25 pagina's leeft?
Het stíkt hier gewoon van de 'intellectually challenged' :P
Kijk,dat was nu mijn bedoeling een beetje zout strooien,maar wat een reacties! *O* *O* Zo zie je maar een topic is gauw gevuld O-) O-) O-) P.S. Mij vrouw(RIDE) rijdt ook motor(geen kromme rug) :] :N :N
 
Holle rug?
Die dames op de supersport gaan zo verschrikkelijk hard, dan heb je goede ogen als je die holle rug ziet. Of je bent motoragent en de holle rug wordt gebruikt om de hoogte van je bekeuring te beinvloeden!! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan