Ja hoor bij mij is het ook al gebeurd!!!

Tsja, waar niet?
Van Groningen to Zeeland en van Texel tot Maastricht, er zijn er al genoeg voorbij gekomen de afgelopen maanden. Ik hou m'n oogjes open, vrijwel dagelijks op pad in Spijkenisse eo.
 
'( My worst nightmare...Het eerste wat ik ook altijd doe als ik weer thuis kom is kijken of ie er nog staat.

Stond ie alleen op stuurslot of alles erop en eraan?
 
ZUCHT....ZUCHT... en nog eens zucht. Elke dag lees ik het weer en elke dag denk ik dan weer hoe kan je je motor veilig stallen. Nou ik krijg een idee om er 380V op te gaan zetten met minimaal 25A Wat je dan over houd is een hoopje as als ze je motor trachten te jatten. En natuurlijk niet vergeten de power switch op off te zetten als je je motor wilt pakken voor een ritje.

Maar het is wel weer fockedop dat er WEER 1 is gepikt. Het is niet meer leuk op deze manier :(

Suc6 met de afhandeling.
 
Op je motorstek staat Ruchpen als woonplaats, maar ze is dus in Spijkenisse gestolen? Ik woon daar ook. Waar in Spijkenisse is ie gestolen. Vaak worden ze toch door locals gejat, dus goed rondkijken kan geen kwaad. Sterkte ermee.
 
uranusstraat ik woon daar ook. Ik zal motorstek gelijk aanpassen.

Bedankt voor de reacties jongens. De kans is klein maar als de kans er is blijf ik rondneuzen hier.
 
Is er dan helemaal geen respect meer voor andermans zuur verdiende spullen???

Heb de mijn gelijk maar weer binnen gezet.

zal mijn ogen open houden omgeving nijmegen.
 
uranusstraat ik woon daar ook. Ik zal motorstek gelijk aanpassen.

Bedankt voor de reacties jongens. De kans is klein maar als de kans er is blijf ik rondneuzen hier.

Kudt man,
Uranusstraat is bij mij om de hoek... -O- ik hou mijn ogen open :Y

en het verhaal gaat inderdaad dat er hier op bestelling wordt gejat, post het ook ff in de "DPVMC" en "Brielle en omgeving" topic in Regionaal dan kijken er nog een paar ogen mee.
 
een collega van me zei dat zen maatje gisterenavond mijn zijkappen in Pernis zag liggen.


Hmmmz Pernis??... zal me nix verbazen dat ik me motor ziet rijden van het weekend in Rotterdam of op de maasvlakte.
 
GVD!!! sorry dat ik vloek maar ik kom net van een avondje stappen thuis is mijn motor gejat :( :( :(


De motor heeft vaker buiten gestaan en het is een oudje dus ik dacht O die jatten ze niet dat is toch een oudbeestje.

NIX is minder waar want die K&$^#mongolen jatten echt alles.

Mensen zie mijn avatar zo ziet eruit. Als je mensen omg. Spijkenisse ziet rond rijden of lopen met mijn motor sla hem dan totalllos aub.



:( :( :( :( :(


En er heerst nog steeds ongeloof bij mij ;(


Dat d8 ik ook met dat lijk van een XT van me.

Ja, ach tis de wereld waarin we leven :N
 
Het onwerkelijke is gebeurd.

De politie heeft zijn werk gedaan en mijn motor is terug gevonden. Ik kreeg vanmiddag een brief van de RDW dat me motor terug is gevonden. Nu moet ik een formulier invullen en opsturen zodat ze weten dat ik de ware eigenaar ben.

Ik ben benieuwd hoe die eruit ziet ik hoop niet al te veel schade.
 
Het onwerkelijke is gebeurd.

De politie heeft zijn werk gedaan en mijn motor is terug gevonden. Ik kreeg vanmiddag een brief van de RDW dat me motor terug is gevonden. Nu moet ik een formulier invullen en opsturen zodat ze weten dat ik de ware eigenaar ben.

Ik ben benieuwd hoe die eruit ziet ik hoop niet al te veel schade.

Waar is hij terug gevonden, weer in de omgeving Spijkenisse?
 
Beter man !!!!

Na alle berichten hier loop ik altijd met lood in me schoenen richting me motor. In de hoop dat tie van mij er nog wel is.
 
Ben benieuwd wat je aantreft. Hoop voor je dat hij nog een beetje goed behandeld is.
Rij zelf pas zins deze week motor maar heb hem al langer in mijn bezit en moet er niet aandenken dat ze hem zo maar even meenemen. En twee of drie sloten zegt ook niks meer als ze hem willen hebben is hij toch van hun.
 
Het onwerkelijke is gebeurd.

De politie heeft zijn werk gedaan en mijn motor is terug gevonden
Ah, toch nog iemand tevreden over de politie :+
Ik ben benieuwd hoe die eruit ziet ik hoop niet al te veel schade.
:^
Motoren en scooter blijken nogal gewild te zijn bij de 'snelle overvallers'.
 
Laatst bewerkt:
Succes en inderdaad hopen dat hij niet al teveel beschadigd is...

Ik weet niet hoe jij verder verzekerd bent maar kijk je polis even na of je de schade niet alsnog kan verhalen (kan me iets herinneren over dat joy-riding wel verzekerd is bij wa+ ofzo) En als ze hem meegenomen hebben puur voor de fun, dan kan je dat ism de politie wel hard maken naar de verzekering.
 
Hè, goed dat je `m weer trug hebt.
Politie heeft z`n goed werk gedaan. *O*
Als ze maar niet bij een ramkraak gebruikt hebben of zo.... -O-
 
Heb alleen maar WA. Maar goed ik ga kijken hoe die eruit ziet, en misschien moet ik er een streetfighter van maken ofzo.

In ieder geval deze motor ga ik eens flink vertroetelen als de schade beperkt is.

Als die 3 stukken ligt tja dan heeft het weinig zin lijkt mij.
 
Succes en inderdaad hopen dat hij niet al teveel beschadigd is...

Ik weet niet hoe jij verder verzekerd bent maar kijk je polis even na of je de schade niet alsnog kan verhalen (kan me iets herinneren over dat joy-riding wel verzekerd is bij wa+ ofzo) En als ze hem meegenomen hebben puur voor de fun, dan kan je dat ism de politie wel hard maken naar de verzekering.

niet van toepassing voor TS helaas dan, maar even als algemene kennis.. schade door diefstal of ontdekt bij terugvinden na diefstal wordt onder WA+ gedekt.. (zonder no-claim verlies)
 
Mooi dattie terug is. Tendens is dat ze er niet zo goed meer uitzien als ze gejat zijn voor joyriding, maar je weet nooit, misschien valt het mee.

Het belangrijkste is dattie terug is. Mijn beide motorscooters zijn gejat een half jaar geleden. 1 vd 2 is na een week compleet gesloopt teruggevonden, maar die is iig terug. Die andere heb ik niet meer teruggezien, iedere x als ik het geluid hoor van een snelle 4takt scooter móet ik effe kijken.. Da's ook kut natuurlijk.
 
De foto's!

Let op voor sommigen van jullie kan het zeer schokkend zijn. Voor mij is het de ideale kans om hem nog mooier te maken alhoewel ik het zeker klote vind want ik weet niet of die nog start en hoe de motor zelf is. ;( :(

1 ding weet ik wel kwa uiterlijk zal die flink opknappen.

Ik ben blij dat ik hem terug heb! Mijn winterproject is begonnen.

Ik heb gelijk een goede kettingslot en een schijfslot gekocht.


2372803_128_full.jpg

2372803_130_full.jpg

2372803_129_full.jpg



Ik zie het positief aan geen tijd om te mokken!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan