Ja hoor, het zwijn!

Wel erg fijn dat jij de juiste getuige hebt in deze zaak nu hopen op een correcte en snelle afwikkeling


Stomme lui..
Ik zou iets van stomme buitenlanders geroepen hebben en de veroorzaker samen met mijn getuige vastgepakt hebben.
Nou ja..


Dat zeg je niet dat moet je alleen denken. O-)
 
Ik heb het nooit gezegd, hij zei dat zelf dat ik dacht weer met een domme buitenlander te maken had.
Wat hij zegt moet hij weten.
 
wat een klote lui
mijn advies altijd politie bellen ook al is het je eigen schuld, kan een hoop ellende voorkomen achteraf.
politie neemt van beide bestuurders een verklaring af dus achteraf met andere verhalen komen werkt dan niet.
tip 09008844 in je mobiel
hier heb je nu niet veel meer aan maar anderen wel mischien in de toekomst.
ik zag vorige week op een verkeersprogram. een aanrijding van een medelander en een ouder stel. medelander was hardstikke schuldig maar had al wel 150 euro van het ouder stel afgetroggeld (de hond)
 
Wat een tyfusstreek.

Schadeformulier in principe niet bindend.
Dat is denk ik niet waar.
Zelf ooit een rotgeintje gehad en toen was de kwestie juist het schadeform.
Ik had het (stom genoeg op advies van de politie) ingevuld hoewel ik part noch deel had aan het voorval.
Mijn verzekering kon mooi betalen omdat ik alleen al door dat formulier in te vullen "betrokkenheid" had toegegeven!

Jij staat denk ik wel sterker omdat jouw getuige meteen bekend was en die van het zwijn achteraf op de proppen is gekomen.
Als de puf hebt zorgen dat deze figuren eraan gaan voor verzekeringsfraude...
 
Zoiets soortgelijks flikte die gozer bij mij op de A13 ook ..begon te lullen dat het aan mij lag. Terwijl die me van achteren had aangereden met een gang of 70 terwijl ik bijna stilstond terwijl die zat te lullen met zn vriendin en totaal de andere kant op keek.

Laat ik het zo zeggen..tis ter plekke gecorrigeerd.

Helemaal humor was het toen de KLPD'er direkt zei..duidelijk het geval van geen afstand houden.

En die verzekering van hem heb ik gelijk een paar maanden bezig gehouden. Denk zal hem hebben die kl#@$tzak met die kutopmerkingen van hem.
 
Ben al bijna 3 maanden bezig met iets wat zo klaar als een klontje is verhaald te krijgen. Schade viel mee, maar ze proberen mij mede aansprakelijk te stellen.

[me]Roy "R" gaat naar een andere verzekering als dit afgehandelt is...[/me]
 
Daarom eten ze ook geen varkens het zou ook kannibalisme zijn om je landgenoten te eten.

Plus uit hun hele gedrag laten ze merken dat ze zelf verre van Halal zijn :}
 
Laatst bewerkt:
Edje niet te druk maken,komt echt wel goed .Hij heeft ondertekend las ik in een post van je,dat gaat em de das om doen.En je hebt een goede getuige,dus komt helemaal goed succes.
 
Duut!!! ben jij zo agressief :+

In zo'n geval wel. Kreeg nl keer geen voorang op t-splitsing. Ging zachtjes op de plaat, anders had ik in de auto gezeten. Agent in burger zag het, heeft als getuige opgetreden. Chauffeur verklaarde aan hem dat hij mij niet gezien had. Agent die ter platse kwam zei onmiddelijk "gevalletje van geen voertuigbeheersing" over mij. Chauffeur trok later zijn verklaring in En Duut kon fluiten naar zijn centjes. :( Had wel lelijke schade.
Verklaring van agent in dienst telde zwaarder dan van agent in burger???? Assholes!
 
Laten we er in ieder geval maar geen hetze van maken.
Niet iedereen is een dief etc..
Eikels heb je overal, niet alleen in de herfst.
 
...
Toen ik via mijn vorige baas om een royementsverklaring vroeg, bleek ineens dat ik schade zou hebben gereden. En dat terwijl ik al minstens 10 jaar schadevrij reed. Ik wilde daar het mijne van weten, dus ben erin gedoken. Bleek uit de stukken dat die puistenkop -ingefluisterd door palief- zijn hele verklaring had omgedraaid en MIJ tot schuldige had verklaard. IK zou tijdens het achteruitrijden niet goed hebben uitgekeken en puistenkop niet hebben gezien.
...

Hoe kun je dat voorkomen?
Ik bedoel, als de papierboel afgehandeld lijkt, hoe kan dat opeens
een claim op jouw verzekering (in jouw geval van de werkgever) opleveren,
zonder dat jij op de hoogte bent?
 
Tja is toch zo op te lossen.... Waar was het ook al weer gebeurt en wanneer... Want al het nodig is liep ik er net toevalig langs... }) Wat zij kunnen kun jij toch aaltijd beter *D
 
Toevallig een foto gemaakt (eventueel met mobiel)? En het liefst in de situatie van direct na het ongeval. Dan is misschien goed te zien dat het van achteren was en dat je niet ergens tegenaan bent gevallen.

:^
Precies de reden waarom m'n nieuwe mobiel foto's kan maken.
Normaal doe ik dat wel met een digicam.
Maar als het zo uitkomt .....

Belachelijk eigenlijk dat we er al zo over moeten denken :(
 
Ik getuig wel voor je })

:W

p.s. da's mooi k*tkoleret*ringsh*t voor je B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan