Jacht op motorduivels, they are looking 4 u :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb daar ervaring mee... -O-

Nu ben ik niet bepaald een doorsnee motorrijder maar een woon-werk-gebruiker via B-wegen.

Ik vond een CBF250 met weinig vermogen irritanter dan een automaat waarbij je aan het gas kan hengelen. Er valt natuurlijk niks meer op te scheppen.

Een dikke autobahn-killer of een gillende bochtenvreter, heb het allemaal gehad, maar daar heb ik niks aan door-de-weeks. in het weekend ga ik niet voor de lol tussen de fietsers rijden op een dijkje.
 
Laatst bewerkt:
Laatst op zo'n ZX636R gereden, daar word ik niet vrolijk van. Hoop jengjeng gehalte, maar mis dan toch weer dat Sarturnus 5 gevoel van de Blackbird _O- Gewoon niet janken en dan maar 4000 toeren in de zesde versnelling rijden :$
Lichte shit is het ook niet nee... 4.000tpm in de 5 is bij mij al 120 op de GPS :') Werkt binnendoor ook niet echt :P
 
Als de agent op je afstapt gewoon zeggen "oh, dus jullie hebben eindelijk mijn tv gevonden die vorige maand gejat was'' :P
 
Klopt. Ik kwam vanaf Arnhem, was geslaagd voor mijn avb en zag al diverse motorrijders die aan de kant gehaald werden door een rode onopvallende BMW motor van de politie. Dat was ter hoogte van het velperbroekcircuit.
 
Gewoon ducttape oid. Zeker zo irritant en de maatschappij hoeft niet continu jouw schade aan die kutpalen te vergoeden (want gerepareerd worden ze helaas toch, of erger, vervangen voor digitale edities). Alleen wel even regelmatig controleren of ze het er nog niet afgehaald hebben :+
 
Laatst bewerkt:
Ik werd een keer van de weg gehaald omdat ik met 80 een bocht nam (N-weg) ipv 110-120 :')

Het is nooit goed, maar wat zou jij doen als er een auto naar je seinde? _O-
 

Waar op de 302?
Rijdt regelmatig tussen Hoorn en Enkhuizen en vooral 's middags (richting Enkhuizen) piep ik thv Zwaag langs de file. Auto's voor mij gaan tegenwoordig heel netjes aan de kant zodat ik niet over de doorgetrokken streep hoef. :} :}
Vond het de laatste tijd toch aardig rustig qua controles, maar ze zijn dus uit hun winterslaap gekomen?
 
Waar op de 302?
Rijdt regelmatig tussen Hoorn en Enkhuizen en vooral 's middags (richting Enkhuizen) piep ik thv Zwaag langs de file. Auto's voor mij gaan tegenwoordig heel netjes aan de kant zodat ik niet over de doorgetrokken streep hoef. :} :}
Vond het de laatste tijd toch aardig rustig qua controles, maar ze zijn dus uit hun winterslaap gekomen?

Daar dus ;) , blauwe Golf met de letters 00-GTD-0, de cijfers weet ik niet.
 
ik heb ingepland om dit weekend me tot tweemaal in me koe te hijsen, boeie dat het 30 graden is, zolang je maar rijdt is er niks aan de hand :]


en die controles, ik heb al een EMG achter de rug, dus ik hou me wel gedeisd, niet omdat ik nou zo veranderd ben door de EMG, maar meer omdat ik geen recidivist wil worden :+
wat houd die emg trouws in een soort cursus gedrag ofzow _O- _O-
 
ach ik rijd alle dagen al als een mafketel, een weekendje rustig aan doen kan ook geen kwaad :)
 
nou jonges, in de achterhoek, overal strak 50, onder elke tegel liggen ze, niet laat remmen en zeker niet vroeg op het gas,....

Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl

of gewoon volle pijp op zijn rikkels?
Motormeuk Filmpje: WheelieTijd!!! "Dont watch"

wat wordt jullie plan?
Niks aan de hand.... Andere kant van de grens opzoeken en klaar....

En in de achterhoek moet je toch als zondagsrijder gedragen met alle buitenwegen op 60km/h....en drempels.... :r :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan