ik ben zojuist van mn stoel gevallen.
kan ik hier uit afleiden dat ik dus altijd de discussie aan moet gaan mocht ik onverhoops eens aangehouden worden voor iets, of dat weer te kort door de bocht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik ben zojuist van mn stoel gevallen.
kan ik hier uit afleiden dat ik dus altijd de discussie aan moet gaan mocht ik onverhoops eens aangehouden worden voor iets, of dat weer te kort door de bocht
f*ck you got me again
ik lag idd een metertje of wat verder Zo zie je maar dat 80 km/h ook levensgevaarlijk kan zijn
Pech heet dat , want de bedoeling was dat ik met 140 km/h een wheelie op het ijs zou proberen te maken. Gekkenwerk, want zo werd het betiteld, een vooroordeel. Fimpjes hadden aangetoond dat het wel degelijk mogelijk was en zelfs meer ook Dus ik als eencellige amoebe die stunt toch nagedaan , met dito gevolgen.
Maar als oom agent die stunt had kunnen voorkomen, dan zou ie het niet nagelaten hebben Vandaar dat we dit ook intern gehouden hebben
Dat is een beetje de strekking van alle discussies hier. Je doet iets wat technisch mogelijk is. Je wordt wel/niet gepakt en je hebt wel /geen pech in het uitoefenen ervan
En dat doe je zolang het goed gaat
en ik maar denken dat die wijze spraak bij jouw vandaan kwamBingo
het hoge woord is eruit dames en heren;
RISICOACCEPTATIE
Niet meer, niet minder. Doet alleen zo zeer aan de portemonnaie
het hoge woord is eruit dames en heren;
RISICOACCEPTATIE
Niet meer, niet minder. Doet alleen zo zeer aan de portemonnaie
maar is dit representatief voor elke motorrijder??????Kom eens een (anoniem gemaakt) dossier inzien en geef dan eens aan wat die motorrijder anders had kunnen doen. En zie wat er gebeurd was als hij gewoon de Vmax had aangehouden.....
Idd, je toont aan dat JIJ en de door jouw bestuurde techniek het dan wel zouden hebben gekunt, maar dat jij als bestuurder dus de omstandigheden verkeerd hebt ingeschat
Het ijs was niet dik genoeg. Dat is geen pech, dat is wetenschap.
Inschattingsfoutje. Zoals zovaak bij motoraanrijdingen, en hoe hoger dan je snelheid hoe minder tijd en mogelijkheden om te corrigeren. Je motor uit z'n rijrichting krijgen bij 180 is nou eenmaal moeilijker als bij 80. Toch ??Laat staan tot stilstand komen.
Inschattingsfoutje...en geen tijd meer om te reageren....of dat inschattingsfoutje dan van jou of een andere verkeersdeelnemers is ...is daarna alleen voor de verzekering nog belangrijk....de begravenisondernemer maakt t niks uit nl.
Kom eens een (anoniem gemaakt) dossier inzien en geef dan eens aan wat die motorrijder anders had kunnen doen. En zie wat er gebeurd was als hij gewoon de Vmax had aangehouden.....
Dat is ook ene deel van het probleen, wat mark al zegt en wat jij ook weet is dat opleiding en oefenen oefenen oefenen de sleutelwoorden zijn.
of iemand die alleen op zondag als het boven de 22.3 graden is met een ligte westenwind een rondje gaat rijden over de dijk en daarbij 120 gaat rijden, of iemand die dagelijks op de motor zit (instructeur op pliziagent bijv.) die met 120 over dezelfde dijk gaat rijden.
De pest is alleen natuurlijk dat je niet alleen meneer a een prent kan geven
volgens mij heb ik dat al in 5 posts hiervoor geschreven, vind het knap dat je het nu al snapt
Maar serieus, nogmaals, je moet weten waar je wel en waar het niet kan.
Rond Assen kon het VANDAAG ff niet, morgen misschien weer wel
Bak, ben eens heel realistisch en zeg ONS eens hoe vaak JIJ denkt dat snelheid de feitelijke boosdoener was van het ongeluk, los van de bekwaamheid/onbekwaamheid van de rijder. Kijken of de statistieken liegen
Is ook een klein beetje onzin aangezien je niet in je 1tje op een circuit rijdt en je dus weer met andere inzichten te maken hebt. Anders zouden er bij de motoGP een stuk minder aanvaringen en ongelukken gebeuren.Woord gebruik ik graag.
Alleen kun je alleen voor je zelf die risicoacceptatie bepalen.....maar doe je dat in een omgeving waarin ook anderen zich voortbewegen en die hebben geen invloed op wat jouw risicoacceptatie is, maar kunnen eventueel wel de vervelende gevolgen daarvan ondervinden.
Ga en een circuit je eigen risico accepteren en van mij mag je zo ver gan als je wil
Zie, ook ik leer dagelijks nog wat bij.
Dus was ik gister een slechtere motorrijder dan vandaag
en ik maar denken dat die wijze spraak bij jouw vandaan kwam
Waarom niet? Collega agent krijgt waarschijnlijk geen bekeuring als ie kan aantonen een collega te zijn
Denk haast wel dat het in de praktijk zo werkt IK ga dan ook solliciteren bij de plisie
Ik noem geen namen, maar weet toevallig dat het niet altijd zo werkt, ook tussen plizieagenten zitten grafbakken
diegene met een grote muil wordt altijd harder aangepakt, vandaar dat ik hem ook wel eens knijp
Ze zouden alle palen in Nederland moeten weghalen en bij elke basisschool een moeten neerzetten, dan ben je goed bezig
Maar DAT gebeurt niet, en jij weet ook waarom
maar hoe vaak gaat het goed, misschien is het maar 1% dat het mis gaat (ff uit de lucht gegrepen) en dan valt het relatief en puur op de cijfers gezien weer mee.Als ik zo vrij mag zijn om hier ook antwoord op te geven....De afgelopen jaar bij veel te veel ongevallen geweest (zowel auto als motor) die geheel eenzijdig waren en alleen veroorzaakt zijn door de snelheid van de bestuurder op dat moment. En het waren allemaal gasten die zichzelf heel bekwaam vonden en het misschien ook wel waren. En dan met nadruk op waren want er zijn er veel die het niet meer kunnen navertellen.
Ahum, laten we de symbiose hier stoppen en weer elkaar opponent worden. Ik vind het hier klef worden
Nee, vind het eigenlijk wel grappig dat we eens begrip voor elkaars argumenten hebben
Ik denk alleen niet dat ik dit bij de eerstvolgende staandehouding zo snel uitgelegd krijg
Bakkie, mag ik je telefoonnummer, dan laat ik ze met jou bellen
TT denkt toch dat ie dan van een koude kermis thuis komt
onder elektriciens ook trouwensen onder begravenisondernemers ook
maar hoe vaak gaat het goed, misschien is het maar 1% dat het mis gaat (ff uit de lucht gegrepen) en dan valt het relatief en puur op de cijfers gezien weer mee.
Begrijp me niet verkeerd, elke gewonde of erger is niet om te lachen natuurlijk.
Ik kies uit waar ik wel gek kan doen en waar niet.
Heeft niks met goed kunnen rijden te maken, maar met een stukje in bedwang houden van de testosteron en gezond verstand.