Jackass went down: stuur liet los tijdens 12 ocloc

ja ben er druk mee bezig..

kwam er van het weekend achter waar alle olie vandaan kwam.
zit gat van 2 cm in carterpan.. Hij is waarschijnlijk geland op iets van een steen.. B|

neej ;( ~.. waar dan...... Prutser die dat vast gezet heeft :( . Door die eikel zit ik nu onder de muggenbulten :( :( ;)

Al reactie van die kerel? Neem aan dat de schade door hem word vergoed :?

Suc6 see u next time
 
neej ;( ~.. waar dan...... Prutser die dat vast gezet heeft :( . Door die eikel zit ik nu onder de muggenbulten :( :( ;)

Al reactie van die kerel? Neem aan dat de schade door hem word vergoed :?

Suc6 see u next time



Eerlijk gezegd zal het je niet lukken denk ik..Hij zal wel moeilijk doen in de trant van wie zegt dat het niet naderhand is gebeurd of iets van bij normaal gebruik.....
 
Als er achteraf aan geprutst is ga je niet terug naar de zaak waar ze het gemonteerd hebben. Lijkt me vrij duidelijk!
 
of iets van bij normaal gebruik.....

Lijkt me sterk... had ook kunnen breken bij een drempel die iets te laat gezien werd.
Ongelovelijk hoe je een stuur zo vast kan zetten als je weet hoe die fiets gebruikt word |(

Het stuur van onze hewi zit nog beter vast
 
Jackass begrijpt nu waarschijnlijk wel waarom parachutisten doorgaans het liefst hun eigen parachute vouwen :+ (...of in ieder geval weten hoe dat eigenlijk moet)
 
Jackass begrijpt nu waarschijnlijk wel waarom parachutisten doorgaans het liefst hun eigen parachute vouwen :+ (...of in ieder geval weten hoe dat eigenlijk moet)

Ik weet hoe het monteren moet..

Maar als je een sponser hebt die dat voor je doet en dus weet dat het voor het stunten is want het is immers je sponser verwacht je dat die dat goed doet en het dus zo stevig mogelijk vastzet..
 
hey jackass wat is jouw tandwielverhouding?
zat voor mn fzr 600 te denken aan 14-57 of 14-60 ipv 15-45
en nog iets verzinnen voor leeglopende carbs..
later, Alex, RWP rijder
 
wat is een rwp rijder?

heb verschillende liggen

ligt eraan wat je wilt..
wat je wilt doen..
me motor gaat bv niet meer zo hard nou
zijn top ligt rond de 200
snelweg rijd ik niet harder dan 100/120 anders rijd ik de heletijd hoog in toeren is irritant en verbuikt die veel..

mail me anders ik kan je wel met alles helpen tips geven..
ken paar van die americanen waar ik alles van heb/leer..
trucs en wat je moet doen aan je bike enz enz..
maar is vak geheim he plaats ik niet op het forum :P

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan