je bent nieuw en je wilt wat

ik heb het nu voornamelijk over mezelf.

ik rijd wel graag zomers in een combi en 's winters in allweather. ook heb ik al de pech gehad dat ik een dynamo mocht betalen. bandjes gaan harder, je moet wat vaker onderhoud plegen...

en als je op je bek gaat is je motor 9 vd 10 keer niet meer rijdbaar (kromme sturen ed) ik denk dat ik meer verzekering betaal dan een suzuki alto :+ kromme verhouding eigenlijk. ik denk dat je het niet mag vergelijken.


bandjes verschillen ook weer per motor... ik denk niet dat jij voor €189,- een setje banden hebt(bt45) zoals ik voor mijn GS.
alto is idd beetje kromme vergelijking, maar een motor is zeker niet duurder dan een normale middenklasse auto(golf of weet ik veel wat). en alles hangt van je rijstijl af natuurlijk.

owja, een WA verzekering voor een GS kost ongeveer €7,- per maand, daar verzeker je geen alto voor denk ik :P
 
bandjes verschillen ook weer per motor... ik denk niet dat jij voor €189,- een setje banden hebt(bt45) zoals ik voor mijn GS.
alto is idd beetje kromme vergelijking, maar een motor is zeker niet duurder dan een normale middenklasse auto(golf of weet ik veel wat). en alles hangt van je rijstijl af natuurlijk.

owja, een WA verzekering voor een GS kost ongeveer €7,- per maand, daar verzeker je geen alto voor denk ik :P

de hele verhouding motor-auto is krom.

ik heb geen bandjes voor 190 euro of verzeker mn motor ook niet voor 7 euro. ;) aan de andere kant zou ik ook geen alto rijden.
 
hallo ik ben dus nieuw hier...

ik wil rond aug. beginnen met me motor rijbewijs en ben 19jaar en word in janurari pas weer 20.
Het is mij eigenlijk door iedereen afgeraden om eerst me M. rijbewijs te halen ipv auto...
maar mij argument is :ik kan wel een leuke motor kopen voor rond de 2000,- euries
maar als ik een auto wil kopen ben ik duurder uit want wil niet in een sloeber wagentje rijden....

en wat eigenlijk het belangrijkste is motorgeluid :9~ dus ja

en moet dus ook op 25kw beginnen en heb zitte kijken...
mijn vereiste zijn rond de 2000,- dus en dik geluid en harder dan 160km/h gaan en het optrekken moet vlot kunnen
en het moet een snel uit ziende motor zijn geen chopper noch een tourder(hoe het ook maar mag heten)....

hopelijk kunnen jullie me goed advies geven..


greetzzz swen...

Motor boven auto is :}
Geluid kan je overal wel uitkrijgen, tis maar net wat je zoekt.
Harder dan 160? Kleine kans. Optrekken gaat sneller dan de meeste auto's motoren kan je vergeten.

Ik zeg RS 125. Heb der veel lol aan gehad!
 
Terug
Bovenaan Onderaan