Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Je eerste Knee-Down

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daar bij Driebond waagt deze jongen zich niet aan. Mij te druk en te veel putdeksels. Die werken vast niet mee .
Vandaag ook weer ff paar keer dat stukje die jij bedoelt bereden maar dan van Beijum de ring blijven volgen. Moet zeggen: toch wel erg gaaf.
Die afslag van de Ring naar euh Delfszijl, zijkant v Hornbach heeft wel een leuke rechts-links combinatie.
Moet nog een knie aan de grond zetten, ga in de bocht steeds iets verder. Steeds iets verder verzitten. Ook wijkring Beijum is mooi oefen gebied qua houding. Snelheid is te laag maar mooi je houding oefenen.
1 + 1 is straks 2. Alleen die stek om te combineren.....
 


Ik bedoelde dus ook die lange doordraaier de ring blijven volgend.
Maar putdeksels heb ik droog nog niet zulke problemen mee.
In de regen zijn dat de gevaarlijkste dingen idd, net ijs

Nu heb ik zelf nog kleine schaamrandjes op m'n banden zitten
Dus mijn eerste KD zal pas in deel II gepost worden

Enne serieuze reacties @andere topic (regionaal) zijn er niet gekomen
 
Laatst bewerkt:

Je kan ook KDen zonder je hele band te gebruiken hoor
Alleen als je je hele band gebruikt ,des te platter leg je je motor en des te kleiner of netter hoe je het wilt bekijken is je KD
 
Dat klopt.
Maar ik ben dan ook een perfectionist

Bovendien ziet zo'n band er gewoonweg niet uit met schaamrandjes
 

Moet mijn schaamranden zelfs nog schoon maken! Onder talud van viaduct ringweg leeuwarden recht door geschoten
Zit allemaal opgedroogt drek in/aan/ op de zijkant en voordat ik echt mijn KD's kan gaan oefenen, dan wordt het
MIjn 1e KD wordt dus ook pas in deel II gepost enne, die rakkers van Regionaal zijn vast van die Honda zeeschip rijders. Radio's, koffiezet machines aan boord en lekker rechtop rijden
Zie je in Deel II! Laat maar weten hoe en wat!

PS: 4! Aftellen maar!!!!

@ Mac D. Jij als koning zijnde, sluit jij deze topic af?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.