Je mooiste (eigen) motor foto Deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
en hier is #3 van de BBS (Black Blade Squad) :P [afbeelding] :Y ;) *O*

[afbeelding][/quote]

strakke bike :Y

net nog ff geklooid met stickers,

resultaat :

35l9a9d.jpg


10gbm6h.jpg
 
En hij wordt nog redelijk goed bereden ook aan de bandjes te zien :9


:N ik rijd zoals een mietje :$

bandjes zijn ex trainingsbandjes van een club MET rijder , koop ze voor een prikje,zijn al een paar rondjes netjes ingereden... heb nog niet in pak sportief gereden, rullen hangen er nog dik 2.5 cm op :$

en het wordt tijd om te gaan gummen want ze zijn al aardig gevlakt door die 180km autosnelweg zondag :r
 
:N ik rijd zoals een mietje :$

bandjes zijn ex trainingsbandjes van een club MET rijder , koop ze voor een prikje,zijn al een paar rondjes netjes ingereden... heb nog niet in pak sportief gereden, rullen hangen er nog dik 2.5 cm op :$

en het wordt tijd om te gaan gummen want ze zijn al aardig gevlakt door die 180km autosnelweg zondag :r

Je komt er iig wel voor uit ;)

Ken mensen die die dingen kopen om te zeggen dat ze hard rijden :')
 
Je komt er iig wel voor uit ;)

Ken mensen die die dingen kopen om te zeggen dat ze hard rijden :')

nee hoor.. kan wel hard :P , en durf het ook, maar om 'm op straat plat of total loss te rijden over vuil oid vind ik wat zonde...
als ik sportief ga rijden heb ik aan mijn rijstijl meer dan genoeg plezier :) , vanaf de moment dat ik merk dat ik te hard wil gummen dan koop ik wat bij om te raggen,doet 't financieel niet zoveel pijn als je een schuiver maakt door een foutje of zo
lichamelijk altijd, heb ik al gemerkt :X
 
Na een verfrissend ritje door de regen, bij deze een fotootje toen de zon nog scheen :P:

Foto-GSHJTIOT.jpg


*O* Ben erg blij met m'n mooie Suz :D!

Groetjes,
Maris
 
Laatst bewerkt:
Ik vind em er wel strak uitzien.
Zo zie je, ook de meningen over scooters verschillen ook.

Beetje jammer alleen dat ie zo grof omlaag gehaald word, gebeurt ook niet met een motorfiets die je niet mooi vind....
 
Laatst bewerkt:
En de andere kant

Heb helaas nog geen echte mooie foto's kunnen maken, maar dat komt binnenkort.
Effe een mooie achtergrond zoeken en mooi weer hebben.
full
 
nog 1 post en dan iemand een nieuw deel openen.
De vorige heb ik geopend maar iedere zijn beurt he ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan