Je mooiste (eigen) motor foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.838
0
Geheel in de stijl van GoT...
Het grote .... topic...
Het: post hier je ... topic...

Open ik: Het grote: "Post hier je mooiste motorfoto topic". Eigen foto's dus geen Las Vegas extremes, Rossi en dat soort zaken :)

Ik zal maar ff beginnen, mijn motor en die van mijn zwager, behoorlijk spontaan gemaakt maar ze staan er allebei mooi op (vind ik) alleen de achtergrond had beter gekund.

Ik ga nu en pint vatten (op z'n goed Belgisch), ik zie het vanavond wel.

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.535
15
56
Haarlemmermeer
Ik weet niet of het de mooiste foto is van mijn (ex) motor maar wel de bekenste. 8-)
Met Kale (Mart) in de paal.

Laatst bewerkt:

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp

Hier een paar voto's uit mijn verleden met de RF. Van de TL heb ik niet veel foto's, wel een paar maar de meeste met schade...... })

bierelier

ook wel gekend als Wijnelier
2 jan 2002
30.618
546
SNEEK
vin dit wel een leuke foto van mijn fietsje

plaatje wil niet :(

edit voor Bierelier ;)

Laatst bewerkt:

DutchChili

MF veteraan
8 aug 2001
1.281
0
Super plan, dit topic!
Maaruh, nou kan ik niet kiezen '(
Na lang twijfelen toch maar voor deze gekozen:

:]

Hellraiser

MF veteraan
25 nov 2001
1.151
0
44
Uden
:^ (no offense Poca ;) ) ik heb al wel foto's op mijn rolletje staan, maar die kan ik pas na de OBT laten ontwikkelen, want dan is ie pas vol ;(

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.227
0
41
Veghel
www.earracing.nl
Heel mooie foto's zeg!!!!! :9~ Geweldig gewoon!

Had ik ook maar een mooie foto..... ;(
Vraag maar aan Ad Kievit. Vrijdag met de CRT hoorde ik dat Ad er een bijzondere techniek op na houdt: ook al ga je rechtop door de bocht, Ad zorgt ervoor dat het erg plat lijkt. ;)

Binnen nu en een paar weken hoop ik m'n mooiste foto te kunnen posten. Dan moeten de foto's van de CRT binnen zijn.

POCA

Die hard MF'er
11 feb 2002
784
0
44
Tilburg
:^ (no offense Poca ;) ) ik heb al wel foto's op mijn rolletje staan, maar die kan ik pas na de OBT laten ontwikkelen, want dan is ie pas vol ;(
Waaaah, neeeh, het moet een MOOIE foto zijn |(

Op zaterdag 01 juni 2002 23:37 schreef Joris het volgende:Vraag maar aan Ad Kievit. Vrijdag met de CRT hoorde ik dat Ad er een bijzondere techniek op na houdt: ook al ga je rechtop door de bocht, Ad zorgt ervoor dat het erg plat lijkt. ;) [/b]
}) Thanx! Misschien is er maandag ook wel iemand op Zolder die een leuk piccie kan maken (oh nee, ben zelf nie op de motor |( )

Op zaterdag 01 juni 2002 23:45 schreef Yammie het volgende:Hoezo?
Ik heb al wel eens een mooi foto van jou gezien :?
Staat nu ook op jullie website :)
Nou nee, das geen mooie foto vind ik '(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.