Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

Zie de sig GenesiZ....
 
Genesiz heeft geluk . Vrouwlief wilt wel in lingerie gaan poseren op de sd ( ja ze is slank! En heeft goed figuur haha)

GenesiZ duikt nu even de tuin in omdat zijn vrouwlief gras wilt en stenen eruit moet halen, maar ik zal einde dag even contact met je opnemen

Lingerie, SD en vrouw zijn een goede combi
 
GenesiZ duikt nu even de tuin in omdat zijn vrouwlief gras wilt en stenen eruit moet halen, maar ik zal einde dag even contact met je opnemen

Lingerie, SD en vrouw zijn een goede combi
@genesis die lingerie shoot is niet gemaakt(wachten op beter weer). ik passeerde vandaag toevallig mensen die bezig waren met een shoot en bood ze mijn motor aan even te gebruiken. snel paar foto's met mijn mobiel gemaakt.


 
Afgelopen zaterdag was het tegen de avond prima weer om een rondje te gaan rijden, ook mooi weer voor mooie foto's... De volgende is inmiddels mijn wallpaper geworden.

 
Dit is mijn huidige wallpaper - begin april genomen tijden een proefrit - Deze fiets is inmiddels mijn eigendom



Mooie foto's allemaal hoor...
 
Laatst bewerkt:
Mijn ex-motor .. alweer een tijdje de deur uit, maar ben nog altijd blij dat ik deze foto heb genomen.

 
Nog een nieuwe laten maken, rij na 7 jaar eindelijk met NL kenteken rond
 
Laatst bewerkt: