Jerry can tbv motorsport gebruik

Doen

Rookie
3 jun 2013
15
0
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een jerry can die makkelijk in gebruik is op het circuit. Nu zag ik vorige week een man gebruik maken van een jerrycan van VP, maar de 20 liter is voor mij onvindbaar. Wie o wie weet een goede van 20 liter die makkelijk in gebruik is tijdens de motorsport.

Alvast dank!!

Groetjes
 
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een jerry can die makkelijk in gebruik is op het circuit. Nu zag ik vorige week een man gebruik maken van een jerrycan van VP, maar de 20 liter is voor mij onvindbaar. Wie o wie weet een goede van 20 liter die makkelijk in gebruik is tijdens de motorsport.

Alvast dank!!

Groetjes

Toen ik op circuit reed gebruikte ik een jerrycan van de dump, zo'n leger ding.
Schenkkan of trechter erbij en klaar is klara.
 
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een jerry can die makkelijk in gebruik is op het circuit. Nu zag ik vorige week een man gebruik maken van een jerrycan van VP, maar de 20 liter is voor mij onvindbaar. Wie o wie weet een goede van 20 liter die makkelijk in gebruik is tijdens de motorsport.

Alvast dank!!

Groetjes
Is twintig liter niet wat veel en onhandelbaar boven de motor/tank?
Ik tetter er iedere sessie zo weinig mogelijk (5-6 liter) in.

Edit. ja een grote+losse schenkkan erbij is een goed idee. ;)
 
Laatst bewerkt:
Is twintig liter niet wat veel en onhandelbaar boven de motor/tank?
Ik tetter er iedere sessie zo weinig mogelijk (5-6 liter) in.

Edit. ja een grote+losse schenkkan erbij is een goed idee. ;)

Ja het gaat mij er eigenlijk om al een tank mee te nemen, maar misschien heb je wel gelijk dat 20 liter wat onhandelbaar is. Ik vind de benzine op het circuit altijd zo duur....
 
Ja het gaat mij er eigenlijk om al een tank mee te nemen, maar misschien heb je wel gelijk dat 20 liter wat onhandelbaar is. Ik vind de benzine op het circuit altijd zo duur....
Ja dat gaat lekker klotsen/morsen/langs afvullen enzo boven de motor.
De uitgave van een schenkkan gaat je letterlijk plezier en comfort geven bij het ook nog eens nauwkeuriger afvullen.

En die paar benzine pleuro's op een circuitdag..
Het is de laatste jaren sowieso al te duur betaald asfalt. :X ;)
 
Laatst bewerkt:
Wellicht dat dit iets is voor je: Tuff Jug

http://www.24mx.nl/pitbike/p/snel-tank-20l-tuff-jug/17323/

Ik heb die van 20L en de snel tank adapter erop geplaatst, geen gespetter of iets dergelijks. Wel even handig worden in het omhoog tillen en in je tank schenken, maar na één keer doen lukt het daarna prima.

Kijk daar ben ik naar op zoek!! Top deze ga ik direct bestellen. Heb ik er nog iets bij nodig om het beter te laten functioneren??
 
Ah maar dat heb ik nergens gelezen. Waar staat dat??

full
 
Komt tie; ik ben doen, 28 en rij motor. Gek van paarden en honden. Woon samen. Meer weten, ask ;)
 
Kijk daar ben ik naar op zoek!! Top deze ga ik direct bestellen. Heb ik er nog iets bij nodig om het beter te laten functioneren??

Nee, zoals aangegeven heb ik wel de "snel tank adapter" erbij gekocht voor het geval het niet zou passen vanwege de tankopening, dus die zou ik er zeker bij bestellen. Bekijk even wat filmpjes hoe het precies moet en wat die adapter inhoudt.

Wat de prijs betreft, het is inderdaad prijzig, maar na een paar keer de tank bijvullen vond ik dat ik het bedrag er al uit had :]
 
Laatst bewerkt:
Nee, zoals aangegeven heb ik wel de "snel tank adapter" erbij gekocht voor het geval het niet zou passen vanwege de tankopening, dus die zou ik er zeker bij bestellen. Bekijk even wat filmpjes hoe het precies moet en wat die adapter inhoudt.

Wat de prijs betreft, het is inderdaad prijzig, maar na een paar keer de tank bijvullen vond ik dat ik het bedrag er al uit had :]

Tnx!! Ik heb hem besteld incl die adapter. Ben benieuwd, over een paar weken uit proberen. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan