Jerryt's Eigenbouw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens,jongens(en meisjes)Tis een serieus topic hier,wil ik graag zo houden!!!!
 
Tja, het is net een stel ouwe wijven. O-)

Over tot de orde van de dag.
Waneer ga je aan de brug beginnen G ? En laat je trouwens het hard van je wielen blauw ? Staat wel bij de rest.

Stelletje homo's hier met elkaar ja!
Brug moet maar effe wachten(Wacht eerst Q.zijn soep effe af,kan nu nog alle kanten op.)
Sjopper is eerst aan de beurt.Pak de brug wel tussendoor natuurlijk,duurt geen weken.
Het blauwe gaat er echt wel af,hou niet zo van die kermiskleuren.Zwart/zilvergrijs/gepolijst alu/rvs moet het worden.
 
Laatst bewerkt:
Precies!Jij helemaal,je bent de oudste van het stel hier!!!!!! _O-

Hee Max,verwacht jouw ook 28 Augusus hoor in Friesland. :Y
Ik hou de datum in de gaten................................ Oh, over gaten gesproken:

Foto-YJEREOU6-D.jpg


*O*

Morgen verder graven, hadden pech met gehuurde graafmachine, maar mochten hem dus een dag extra gebruiken en gelukkig heeft m'n broertje ( die het graafwerk doet ) morgen niets gepland :}

Donderdag- of Vrijdagavond gaat het beton erin 8-)
 
Stelletje homo's hier met elkaar ja!
Brug moet maar effe wachten(Wacht eerst Q.zijn soep effe af,kan nu nog alle kanten op.)
Sjopper is eerst aan de beurt.Pak de brug wel tussendoor natuurlijk,duurt geen weken.
Het blauwe gaat er echt wel af,hou niet zo van die kermiskleuren.Zwart/zilvergrijs/gepolijst alu/rvs moet het worden.
Over soep gesproken. Blijft de hoh afstand 500 mm?

Greetz, Q
 
Ik hou de datum in de gaten................................ Oh, over gaten gesproken:

[afbeelding]

*O*

Morgen verder graven, hadden pech met gehuurde graafmachine, maar mochten hem dus een dag extra gebruiken en gelukkig heeft m'n broertje ( die het graafwerk doet ) morgen niets gepland :}

Donderdag- of Vrijdagavond gaat het beton erin 8-)

Super Max!Eindelijk bouwen!
 
blijf erbij dat het zonde is zo'n spondon-ding na te bouwen......... een uniek frame heeft een unieke brug nodig!

heb eens wat zitten schetsen....is zomaar een idee en de foto is natuurlijk niet goed, daar het achterwiel van de grond af hangt en de lijn van de achterbrug in rust niet klopt met die van het frame.. maar beetje voor het idee beetje mooie lijnen van je frame opzoeken en deze doortrekken in een mooie brug als ik jou was.....

jerryt1.jpg


jerryt2.jpg
 
Laatst bewerkt:
blijf erbij dat het zonde is zo'n spondon-ding na te bouwen......... een uniek frame heeft een unieke brug nodig!

heb eens wat zitten schetsen....is zomaar een idee en de foto is natuurlijk niet goed, daar het achterwiel van de grond af hangt en de lijn van de achterbrug in rust niet klopt met die van het frame.. maar beetje voor het idee beetje mooie lijnen van je frame opzoeken en deze doortrekken in een mooie brug als ik jou was.....

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoi R,

Da's een mooi spulletje wat je gemaakt hebt!

Greetz, Q
 
@ scheffers: draai die brace eens om? Dan loopt die frame- lijn door, vind nu het gat zo groot tussen wiel en kont. (maar das mijn mening)
 
Haha,lekker bezig!Mooi dat er weer meegedacht(gesoept) word.
Ziet er wel goed uit maar wat ik al eerder zei vind die Spondon brug gewoon een lekker ding met die rondingen en zo valt de schokker wat minder op.Maar leef je lekker uit,sta overal open voor.
Ach,en het frame is toen ook gebouwd van een Spondon/Harris/Martek mengeling.
Tuurlijk heb ik liever wat unieks dan klakkeloos wat copieren.
 
@ Q merci..
@ chris... ik houd van grote gaten tussen het wiel en de kont! ;) overigens hangt hier het wiel he... dus als hij op de grond staat is het gat kleiner..
@ jerryt, zoveel mensen zoveel wensen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg het niet geheel voor elkaar.
Want je ziet ook de achterzijde v/d brug. Deze moet gedeeltelijk wegvallen achter het wiel.
Hopelijk heb je er wat aan.

Edit: Waardeloos piccie verwijderd

Greetz, Q
 
Laatst bewerkt:
Zo dit is wat beter:
full

@NitroMax: Ik heb dit met SolidWorks gedaan icm PhotoView360. Om hem goed te krijgen zal je PhotoShop oid moeten gebruiken. Dit programma kan ik echter niet.

Greetz, Q
 
Laatst bewerkt:
Zo is wat beter:[afbeelding]
@NitroMax: Ik heb dit met SolidWorks gedaan icm PhotoView360. Om hem goed te krijgen zal je PhotoShop oid moeten gebruiken. Dit programma kan ik echter niet.

Greetz, Q

Hee,daar istie!Das snel(nu al aan de studie ;) )Hij is lekker.Moet wel wennen dat er geen brace meer aan de onderkant zit.Vond dat altijd wel lekker doorlopen van uit de
demper......mmmmmmmmm.Andere kant ben ik ook heeeeeeeel benieuwd naar....
Durf het bijna niet te vragen. :$

Ben wel heel content hoe de schokker er geintregreerd is.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik ook lekker vind is dat de grote ruimte tussen brug en kont wat opgevult word en dan het voorste stuk van de brace mooi in lijn loopt met de kont en de framebuis die er voor ligt.I like it!
 
vind die van scheffers toch wel lekkerder.. zo'n gat houdt het wel een lekker lichte machine...

mischien kan aan de bovenkant van de brug nog een buisje die maar beeetje hoger zit om de veermontage beetje te masceren
 
Die bovenbrace blijft,vind ik lekker smoelen.Misschien nog een kleine brace eronder.word wat te druk denk ik.Zou mooi zijn om die rechte lijn van de ligger wat te breken.Is toch wel geweldig dit gesoep.
 
Tja je hoeft hem eigenlijk niet eens meer te maken...... -O-
Je weet al hoe die wordt...... :+

Die bovenbrace blijft,vind ik lekker smoelen.Misschien nog een kleine brace eronder.word wat te druk denk ik.Zou mooi zijn om die rechte lijn van de ligger wat te breken.Is toch wel geweldig dit gesoep.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan