Joe Bar Team

Vandaag alle delen binnengekregen van Bol.com :}
Echter bij bestelling op de Bolsite léék het erop dat deel 1 uit 2 afzonderlijke delen bestond, ook 2 keet te betalen dus!
Blijk ik 2 dezelfde gekregen te hebben :(
Huppeltrut van helpdesk/service gebeuren kon geen duidelijk antwword geven; stuur ze allebei terug en bestel deel 1 opnieuw?
Oké, meteen teruggestuurd. Blijkt op de site dat er nu maar één deel aangeboden wordt!
Dus mijn vraag aan de kenners:
Uit hoeveel delen bestaat deel 1???????? :?
Er staat op: Joe Bar-team |bar2. Is er een bar1??
zoniet bestel ik dus gewoon weer Deel 1!
Heb eerst gelezen uiteraard; STEENGOED :} En heel herkenbaar :] :] :]
Thxs alvast voor ongetwijfeld een zinnig antwoord :}
 
Uit hoeveel delen bestaat deel 1???????? :?
Er staat op: Joe Bar-team |bar2. Is er een bar1??
zoniet bestel ik dus gewoon weer Deel 1!
Heb eerst gelezen uiteraard; STEENGOED :} En heel herkenbaar :] :] :]
Thxs alvast voor ongetwijfeld een zinnig antwoord :}

Het is idd een beetje vreemd, maar er zijn echt maar vier delen en op deel 1 staat idd Bar2. Geen idee :? waarom.
 
Bar2 (lees Baardeux) is een of ander synoniem van de scenarist
er zijn 4 delen

Met dank aan de Belgische (Franstalige) inbreng ;) Ik zie trouwens dat de tekenaar Debarre heet. Vandaar de verbastering?? Zal me ook verder een zorg zijn...als hij d\'r nog maar veel maak!! *D
 
Je kan ze ook kopen bij Safe (veenendaal)


Ik vind dat stukje wel mooi dat die zijn vriendin achterop neemt.. :)
Het gaat asl volgt:

Eddy: Goed, nu laat ik je dus zien hoe je sportief rijd!
Hou je goed vast BABY!

Vriendin: pfff! Let maar niet op mij eddy. Ik lust ze rauw

Eddy: Ook goed maar als\'t niet meer gaat klop je op m\'n rug
beginn niet te kelen \'k hoor toch niks!!

Dan gaat die steeds gevaarlijker rijden tot die de bocht niet meer haalt...

Eddy: WAAR WACHT JE OP OM OP M\'N RUG TE KLOPPEN...
WIL JE VERONGELUKKEN?!

WARHOOFD




Dat vind ik echt een van de leukste stukjes misschien dat iemand hem kan plaatsen met de plaatjes. het is DEEL 1 blz 27


Plaats je deze nog BYM
 
Heb ze al lang geleden eens een paar keer gelezen, en nu pas aangeschaft.
Ze lagen gewoon in de Fnac bij de strips. Alle 4 de delen.
 
Op vrijdag 08 maart 2002 14:57 schreef BYM het volgende:Errrrhhhmmmm, gladjes vergeten...... :(
Ksal zo ff kijken of ik windhoos opnieuw moet gaan installen of dat ik me scanner nog mag gebruiken.....

Behoudens uitzonderingen door de wet gesteld mag zonder schriftelijke toestemming van de rechthebbende(n) op het auteursrecht, cq de uitgeefster van deze uitgave, door de rechthebbende(n) gemachtigd namens hem (hen) op te treden, niets uit deze uitgave worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, microfil of anderzins, hetgeen ook van toepassing is op de gedeeltelijke of gehele bewerking.

I rest my case... })
 
Behoudens uitzonderingen door de wet gesteld mag zonder schriftelijke toestemming van de rechthebbende(n) op het auteursrecht, cq de uitgeefster van deze uitgave, door de rechthebbende(n) gemachtigd namens hem (hen) op te treden, niets uit deze uitgave worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, microfil of anderzins, hetgeen ook van toepassing is op de gedeeltelijke of gehele bewerking.

I rest my case... })

En je mag ook niet harder dan 120, dus wat boeit dat nou?
 
** schop ** ;)

Piccie van mijn Joe Bar sleutelhanger.. Hij mist alleen zijn achterwiel na teveel burnouts op terras tafeltjes e.d. ;)

MOTO027.jpg
 
Nog een vraagje over dit plaatje, komt dit uit de scene waar er een testrit gemaakt wordt :? :?

Neuh, dat was met een V-Max ;) Die CB was volgens mij alleen decoratie.

edit, deze bedoelde ik:
JoeBar_Vmax.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan