Joepie ik heb mijn eerste motor!

Cb500? Das natuurlijk altijd een goede keus!!! :)

Persoonlijk vind ik het veel beter rijden met een schermpje, dus ik raad aan dat ding erop te laten. Ook de koffer is erg handig. Dus laat die andere lui maar kletsen....hehe

Succes met stepjes aan de grond rijden gnagna!

Veel plezier met kilometers maken!

Edit:
Over die koffer, die is er (als je wilt) erg makkelijk af te halen. Ik kocht zon ding ook met zon koffer erop. 6 schroeven losdraaien, achterbody eraf en beugels eraf en klaar is klara!
Nadeel: Je moet wel de originele beugeltjes hebben die onder de achterbody horen, anders heb je problemen met knippers terug te zetten waarschijnlijk. Was bij mij in ieder geval het probleem, dus moest ik die beugels van een sloop halen. :)

Aan de spiegels en beugels te zien lijkt het een lesmotor te zijn geweest. Maakt niet zo veel uit. Staat garant voor goed onderhoud.
 
Laatst bewerkt:
Mooie en verstandige eerste fiets. :}

Valbeugels lekker laten zitten. Zouden nog wel eens van pas kunnen komen de eerste tijd ;)

En zo'n koffer is reuze handig en veilig (hoef je al die zooi niet op je rug te vervoeren), die zou ik ook gewoon laten zitten.

Edit: Lees net dit. Pleidooi voor de valbeugels: motor om laten vallen '( , en nu ...??????
 
Laatst bewerkt:
gaaf ding! ik heb heb ook een CB500 maar dan groen.. je accu zit in het diepe vak onder je zadel, er staat als het goed is ook 'battery' op..? hij zit achter een klepje dat vast zit met 1 boutje.. veel plezier met rijden!

Bijlage: MyBike.jpg
 
Ziet er mooi uit!
Ik heb erop gelest; reed lekker.
Omdat ze veel door rijscholen worden gebruikt is het waarschijnlijk een betrouwbaar type fiets.
Met normaal onderhoud (olie, kleppen etc.) zul je er hopelijk veel plezierige kilometers mee maken.

Oh ja, ik zou de koffer, het scherm en de beugels verwijderen.
Da's mijn mening, als je er content mee bent moet je ze gewoon laten zitten!

Rij ze! :]
 
hey cool, was ook mijn eerste motor ;)

maar dan zonder scherm en kofferset... maar wel een IXIL herrie pijp *D
 
Wat een geneuzel over hoe je motor er uit moet zien. Wel een scherm, geen scherm. Kofferdrop kofferdraf. Bij mij zit er een broodtrommel achterop. Who cares?

Rijden moet je! En veel ook.

Succes. ;)
 
nou gefeliciteerd hoor.je hebt een goede keuze gemaakt.op de foto ziet hij er goed uit.is een leuke motor en meestal betaalbaar.kun je als je met een groep gaat rijden zeker goed mee volgen.enne die beugels zijn dan mischien niet zo mooi maar kunnen wel een hoop schade(geld)voorkomen.die koffer is gewoon reuze handig.heel veel plezier ermee
 
Gefeliciteerd! Ik denk ook dat je eerste motor het leukste is. Heb de mijne nu 1.5 maand en al bijna 8000km op de teller staan :] . En je moet je idd geen ruk aantrekken van wat andere mensen van je motor vinden, gewoon lekker zelf doen wat je leuk/handig/... vindt.

Volgens mij is Honda een van de betrouwbaarste merken die er is (samen met BMW, natuurlijk ;) ) dus ik denk dat je wel snor zit. Hopelijk is het geen lesmotor die lang op parkeerterreintjes voor de AVB heeft geoefend, want ik vraag me echt af wat dat met de koppelingen van die lesmachines doet...

Kom je hem volgende week in Limburg showen? Newbie tour - Final edition 2004 - Mergellandroute
 
Van harte gefeliciteerd. Een naked bike maar dat windscherm lijkt me toch wel lekker in deze tijd.
Mijn eerste motor was een CB 400 four. Tjonge wat trots was ik. Heb op die motor ook het rijbewijs gehaald. Tja, een L achterop en je mocht jezelf leren motorrijden. Dat waren nog eens tijden :] .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan