Jij bent geen 18
Ik wil me best aanbieden.. mits het geen verdraait verhaal word waarin we weer zwart worden gemaakt.
Ik ben nog geen 18 en wil gelijk voor mijn motor op enniet voor mijn auto....
Maar is dat wel oke dan om daar aan meej te werken
Is het misschien handdiger om een artikel te wijden aan het feit dat men beter eerst ervaring in het verkeer opdoet (anticiperen etc) alvorens men op een kanon kruipt?
Natuurlijk wil je als 18 jarige los en 300 km/h rijden. Of het verstandig is is een tweede. Zelfs als je al 20 jaar motor rijdt blijft het een hele klus om dit enigzins verantwoord te doen (voor zover je nog van verantwoord kan spreken)
Het verstand moet wel prevaleren (mooi woord) boven de passie en de uitdaging van op twee wielen rijden.
Moraal van het verhaal zou moeten zijn dat motorrijden geen brommerrijden is en dat motorrijden NIET logisch is. Bijna elke handeling vergt een on-natuurlijke handeling, anders dan wat ons instinct/gevoel ons ingeeft. Daarom gaan er ook zoveel rijders op hun plaat!!
EERST OEFENEN (jaaaaarenlang) en dan pas beginnen aan het zware en snellere werk. DUS, EEEEEEEEEERST een VRO cursus of 3 alvorens die basis verder uit te gaan bouwen.
Maar weinigen hebben meteen feeling met hoe het WEL moet. IK heb ze nog NIET gezien
Is het misschien handdiger om een artikel te wijden aan het feit dat men beter eerst ervaring in het verkeer opdoet (anticiperen etc) alvorens men op een kanon kruipt?
Natuurlijk wil je als 18 jarige los en 300 km/h rijden. Of het verstandig is is een tweede. Zelfs als je al 20 jaar motor rijdt blijft het een hele klus om dit enigzins verantwoord te doen (voor zover je nog van verantwoord kan spreken)
Het verstand moet wel prevaleren (mooi woord) boven de passie en de uitdaging van op twee wielen rijden.
Moraal van het verhaal zou moeten zijn dat motorrijden geen brommerrijden is en dat motorrijden NIET logisch is. Bijna elke handeling vergt een on-natuurlijke handeling, anders dan wat ons instinct/gevoel ons ingeeft. Daarom gaan er ook zoveel rijders op hun plaat!!
EERST OEFENEN (jaaaaarenlang) en dan pas beginnen aan het zware en snellere werk. DUS, EEEEEEEEEERST een VRO cursus of 3 alvorens die basis verder uit te gaan bouwen.
Maar weinigen hebben meteen feeling met hoe het WEL moet. IK heb ze nog NIET gezien
Heb jij dat gevoel of ken je iemand die dat heeft? Ik ben te bereiken op marloes.orij@wegenermultmedia.nl.
me too, ik heb binnen 2 weken mijn rijbewijs gehaald toen ik 18 (ik ben nu 19) werd
Ik wil me best aanbieden.. mits het geen verdraait verhaal word waarin we weer zwart worden gemaakt.
Natuurlijk wil je als 18 jarige los en 300 km/h rijden.
Is het misschien handdiger om een artikel te wijden aan het feit dat men beter eerst ervaring in het verkeer opdoet (anticiperen etc) alvorens men op een kanon kruipt?
Natuurlijk wil je als 18 jarige los en 300 km/h rijden. Of het verstandig is is een tweede. Zelfs als je al 20 jaar motor rijdt blijft het een hele klus om dit enigzins verantwoord te doen (voor zover je nog van verantwoord kan spreken)
Het verstand moet wel prevaleren (mooi woord) boven de passie en de uitdaging van op twee wielen rijden.
Moraal van het verhaal zou moeten zijn dat motorrijden geen brommerrijden is en dat motorrijden NIET logisch is. Bijna elke handeling vergt een on-natuurlijke handeling, anders dan wat ons instinct/gevoel ons ingeeft. Daarom gaan er ook zoveel rijders op hun plaat!!
EERST OEFENEN (jaaaaarenlang) en dan pas beginnen aan het zware en snellere werk. DUS, EEEEEEEEEERST een VRO cursus of 3 alvorens die basis verder uit te gaan bouwen.
Maar weinigen hebben meteen feeling met hoe het WEL moet. IK heb ze nog NIET gezien
Is het misschien handdiger om een artikel te wijden aan het feit dat men beter eerst ervaring in het verkeer opdoet (anticiperen etc) alvorens men op een kanon kruipt?
Natuurlijk wil je als 18 jarige los en 300 km/h rijden. Of het verstandig is is een tweede. Zelfs als je al 20 jaar motor rijdt blijft het een hele klus om dit enigzins verantwoord te doen (voor zover je nog van verantwoord kan spreken)
Het verstand moet wel prevaleren (mooi woord) boven de passie en de uitdaging van op twee wielen rijden.
Moraal van het verhaal zou moeten zijn dat motorrijden geen brommerrijden is en dat motorrijden NIET logisch is. Bijna elke handeling vergt een on-natuurlijke handeling, anders dan wat ons instinct/gevoel ons ingeeft. Daarom gaan er ook zoveel rijders op hun plaat!!
EERST OEFENEN (jaaaaarenlang) en dan pas beginnen aan het zware en snellere werk. DUS, EEEEEEEEEERST een VRO cursus of 3 alvorens die basis verder uit te gaan bouwen.
Maar weinigen hebben meteen feeling met hoe het WEL moet. IK heb ze nog NIET gezien
ok.......
Daar moest dus nog iets onder komen.......
Zoals een mede 25 kW gebruiker al reageerde...op een 25kW????
En daarbij heeft niet iedere (beginnende) motorrijder behoeft aan warp snelheden.
Geef mij maar de moooie bochies en dergelijke. Ook als ik later een vol vermogen motor heb.
Ik ben ook beschikbaar....