Ik denk dat de Duc lang heel blijft, in tegenstelling tot zo'n tweetakt.
Dan komt Lorenzo bedrogen uit.
En toen koste het je nog geen vast aantal motorblokken per seizoen.
Reed Zeelenberg toen ook voor dat team?
Zie rechterhandje,tommy is boos
Waarom lag dat niet aan de kawa dan? Hij gaat niet bewust het groepje uit... ik ken de ins e outs niet maar mij leek het gasgeven daar een poging om de motor weer op te laten pakken. Zodra hij merkt dat er olie uit komt druk hij op de dodemansknop en verlaat het schip. Maar als hier een andere officiele verklaring voor is ben ik toch wel benieuwd
Die zat toen (2013) nog op een honda
Zoiets heb ik in Assen ook wel eens gezien in een race.. carbon velg brak na de Stekkenwal door de midden.Berger was toen ook wel boos denk ik:
Omdat je het zo graag doet?Maar laten we het weer over Lorenzo hebben.
Maar laten we het weer over Lorenzo hebben.
Omdat Rea toch sneller is
Ik had van jou een duidelijker/beter antwoord verwacht
Achterhaald stuk zeg
Oke, ik geef het goeie voorbeeld met een tegeltjeWas bij BSB,zat er ook bovenop.
Nu weer on topic heren anders moet ik ingrijpen.
Zoiets heb ik in Assen ook wel eens gezien in een race.. carbon velg brak na de Stekkenwal door de midden.(liep goed af)
Geen idee meer wie het was..
Daar was ik bij.
Jurgen v.d.G heb ook eens zien gaan met bijna 280 ..met vootwirl proleem .
Daar kijk je nu met andere ogen naar terug.Achterhaald stuk zeg
Met de Muz op Assen.