@ Raphael-s : Juist daarom zou je denken dat ze Dovi wel een zinderend aanbod zouden doen, blijkbaar was dat aanbod nog lang niet wat Dovi zelf verwachtte en legde het dus naast hem neer..
Lorenzo mankeert volgens mij psychisch meer dan dat er aan de Duc mankeert.. eerste test kon hij gewoon knallen met dat ding, sommige kwali's kon hij hele goede tijden zetten maar het is nu gewoon ronduit slecht want zelfs 1 snelle ronde lukt eigenlijk niet meer
In Austin reed Jorge zijn opwarmronde en had me daar een tankslapperGek vind ik het niet....vertrouwen is weg na het remklauwen incident.
Gek vind ik het niet....vertrouwen is weg na het remklauwen incident.
Geef de motor maar de schuld van zijn prestaties...
En al die andere coureurs die door een technisch mankement hard op hun muil gaan?
Die stappen op en draaien de kraan weer vol open.
Het is toch niet zo dat JL tot het remklauwincident de sterren van de hemel reed op de Duc?
Geef de motor maar de schuld van zijn prestaties...
En al die andere coureurs die door een technisch mankement hard op hun muil gaan?
Die stappen op en draaien de kraan weer vol open.
Het is toch niet zo dat JL tot het remklauwincident de sterren van de hemel reed op de Duc?
Het is idd zoals Gerrit aangaf een kwestie van vertrouwen, iets wat JL volgens mij al snel kwijt is.
In half/half omstandigheden lijkt hij niet te durven ( volgens sommigen door zn crash op assen ) en in de volle regen moet hij het even opbouwen maar straalt het nog steeds geen vertrouwen uit.
Volledig droog en bij voorkeur in Spanje is/was hij gewoon vaak de snelste / stabielste.
Daarbij komt nog eens dat ik denk dat als een motor niet naar jou stijl rijd, of jij niet naar de stijl van de motor dat je het sowieso al enorm moeilijk krijgt.. Jl is niet van de aanpassingen en Ducati zal eht wel een keer goed vinden aangezien de rest wel aardig presteert
Mijn vriendin heeft net het nieuwe boek van Gordon uit.. ook geweldig.Lorenzo in zijn boek: 'Toen Rossi terugkeerde bij Yamaha, begon hij van alles van mij te kopiëren. De race settings, mijn trainingen en zelfs de motoren waarop ik trainde. Daarna werd hij weer competitief'.
Lorenzo in zijn boek: 'Toen Rossi terugkeerde bij Yamaha, begon hij van alles van mij te kopiëren. De race settings, mijn trainingen en zelfs de motoren waarop ik trainde. Daarna werd hij weer competitief'.
Mijn vriendin heeft net het nieuwe boek van Gordon uit.. ook geweldig.
( Over onzin gesproken )
Ik weet het niet. Zoveel opties heeft Dovi ook weer niet. Top salaris heeft niet alleen met je presteren te maken maar ook met je andere aanbiedingen.@ Raphael-s : Juist daarom zou je denken dat ze Dovi wel een zinderend aanbod zouden doen, blijkbaar was dat aanbod nog lang niet wat Dovi zelf verwachtte en legde het dus naast hem neer..
Nee, die heeft er toch echt maar 1 op zijn naam.Jezus, je bedoelt te zeggen dat die mafkees meerdere boeken op zijn naam heeft?
Ik weet het niet. Zoveel opties heeft Dovi ook weer niet. Top salaris heeft niet alleen met je presteren te maken maar ook met je andere aanbiedingen.
Ik doe het zo ff uit mn hoofd maar volgens mij kreeg dovi ca 2 m en jl ca 12m
Als ze jl op 6 zetten kunnen ze dovi er 6 bij geven en komt die op 8
Dovi zegt dat hij gewaardeerd wil worden , lijkt me dat dat begint door meer loon te krijgen dan je mindere team genoot.
+ Als dovi vrij komt denk ik dat et bij Suzuki of ktm wel vraag naar hem is.. al zal het loon niet hoger zijn ben ik bang
2000.0000 is ook maar een schijntje/wisselgeld
Ik kom er m'n nest niet voor uit
Ik vind het wel jammer dat hij niet meer vooraan te vinden, ik kon altijd genieten met volle respect die eerste ronde waar die meteen zo hard ging en vol overtuiging de bochten in dook waar de rest gewoon het nakijken had!
Hoop dat hij naar Suzuki gaat lijkt me wel een motor voor hem.
Want denk dat eerlijk gezegd Ducati ook wel een beetje klaar met hem is zo en hij zelf denk ik ook wel!
Er zijn nog maar 3 race s gereden,en dat zijn niet de favorieten van Jorge. Hij heeft in het verleden al vaker laten zien dat de banen in Europa hem beter liggen. Wacht nog maar even af en niet te gauw conclusie s trekken.
Eensch met Robert: ik vind het te vroeg voor contractonderhandelingen tussen Ducati en Lorenzo. Vorig jaar stond hij in Jerez nog op het podium, en in Valencia had hij podiumsnelheid. Die potentie is er natuurlijk nog steeds, het is een kwestie van de zaken op één lijn krijgen. Nu is dat bij Lorenzo altijd een grote uitdaging, maar als het eenmaal klikt, is het resultaat er ook naar. Volhouden dus...
Kennisgeving voor omleiding
Hij heeft niet veel credits meer. Zou raar zijn dat hij er volgend jaar niet bij is.