Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Als het Ducati-Lorenzo verhaal ten einde komt en het blijkt, dat ook geen ander fabrieksteam in staat is / bereidwillig is om met Lorenzo in 2019 in zee te gaan en hij 'gedwongen' wordt om een 'sabbatical' te nemen, zou hij het 2018 seizoen dan nog afmaken of de deur achter zich dichtgooien en het paddock verlaten? Dat is een gedachte die de laatste tijd ook wel eens bij mij opspeelt en wat ik ook niet helemaal voor onmogelijk houd.
 
Als het Ducati-Lorenzo verhaal ten einde komt en het blijkt, dat ook geen ander fabrieksteam in staat is / bereidwillig is om met Lorenzo in 2019 in zee te gaan en hij 'gedwongen' wordt om een 'sabbatical' te nemen, zou hij het 2018 seizoen dan nog afmaken of de deur achter zich dichtgooien en het paddock verlaten? Dat is een gedachte die de laatste tijd ook wel eens bij mij opspeelt en wat ik ook niet helemaal voor onmogelijk houd.

Denk toch dat hij ( mocht het zover komen) het ducati hoofdstuk wil afsluiten met minstens 1 overwinning. Geloof niet dat hij halverwege het seizoen de handdoek in de ring gooit
 
Ik vind het ook knap dat Vinalis zich bij yamaha kan handhaven .
Die presteert in zijn 2e seizoen ook bar weinig :')
Dan te weten dat Lorenzo er daar zich de sterren van de hemel afreed.

Zou toch jammer zijn dat lorenzo het veld moet ruimen -O-
 
Denk toch dat hij ( mocht het zover komen) het ducati hoofdstuk wil afsluiten met minstens 1 overwinning. Geloof niet dat hij halverwege het seizoen de handdoek in de ring gooit
Ik denk ook
Dat die er nog 1 gaat winnen.
En dan kan het verhaal nog wel eens anders worden.
En hij is nog steeds snel.
Alleen zal die een paar miljoen in moeten leveren.
 
Laatst bewerkt:
Officieel bekend gemaakt bij Ducati: Lorenzo wordt vervangen !
Written by Mod
Category: MotoGP
Claudio Domenicali, CEO en grote baas bij Ducati heeft bekend gemaakt dat Jorge Lorenzo geen enkele kans maakt op een contract verlening bij Ducati. Voor de Spanjaard is er dus opnieuw een optie die wordt weggenomen.

Claudio Domenicali kissin ducati e1498136391966
 
Officieel bekend gemaakt bij Ducati: Lorenzo wordt vervangen !
Written by Mod
Category: MotoGP
Claudio Domenicali, CEO en grote baas bij Ducati heeft bekend gemaakt dat Jorge Lorenzo geen enkele kans maakt op een contract verlening bij Ducati. Voor de Spanjaard is er dus opnieuw een optie die wordt weggenomen.

Claudio Domenicali kissin ducati e1498136391966

En zo gaat je carrière uit als een nachtkaars :z
Edit: Ja ik weet het, hij kan nog naar Suzuki. Zal hij toch echt met een andere attitude van start moeten gaan, anders is het binnen 2 seizoenen weer hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
Dat hopen er nogal wat.
Maar hij met zo'n CV komt echt nog wel met een verrassing.

Wat ik hoop is om coureurs te zien die plezier uitstralen, zowel op als naast de baan. Dat heb ik bij Lorenzo de laatste 2,5 - 3 seizoenen niet meer gezien. Dan vraag je je af hoe groot de kans is dat dat nog terug komt.
 
En straks dik eerste worden in mugello... Alle druk is dan toch weg dus zal me niks verbazen
 
En zo gaat je carrière uit als een nachtkaars :z
Edit: Ja ik weet het, hij kan nog naar Suzuki. Zal hij toch echt met een andere attitude van start moeten gaan, anders is het binnen 2 seizoenen weer hetzelfde.
Suzuki is toch al vol met Rins en Mir dacht ik?
 
Officieel bekend gemaakt bij Ducati: Lorenzo wordt vervangen !
Written by Mod
Category: MotoGP
Claudio Domenicali, CEO en grote baas bij Ducati heeft bekend gemaakt dat Jorge Lorenzo geen enkele kans maakt op een contract verlening bij Ducati. Voor de Spanjaard is er dus opnieuw een optie die wordt weggenomen.

Claudio Domenicali kissin ducati e1498136391966
Da's geen officiële bron, denk ik. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan