Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Ze doen echt alles om van JL af te komen...
full
 
En nou in het Nederlands

MotoGP | Lorenzo's management sprak met Aprilia
De MotoGP-markt voor 2019 betreedt de beslissende fase: de toekomst van Jorge Lorenzo is nog steeds gehuld in mysterie

De enige toprenner zonder contract voor 2019 is Jorge Lorenzo , die al lang op zoek is naar een gevoel dat worstelt om te bloeien met de Ducati. Van Borgo Panigale werd prioriteit gegeven aan de verlenging van de overeenkomst met Andrea Dovizioso, terwijl die met betrekking tot de vijfvoudig wereldkampioen van Palma de Maiorca bevroren was.

De Ducati hadden in Mugello de deadline vastgelegd waarop de Spanjaard had moeten tonen dat ze de verlenging van het contract verdienden, maar zoals gemeld door As , werd de 'deadline' verlengd tot het stadium van Montmelò: " Als we moeten wachten tot Barcelona zullen we het doen , maar niet verder. Ook uit respect voor de andere coureurs die de kans hebben om naar andere teams te gaan ", legt Paolo Ciabatti uit, waarbij hij ook verwijst naar de toekomst van Danilo Petrucci en Jack Miller.

In het geval van afscheid van de Red, zou Jorge Lorenzo echter de mogelijkheid hebben om in een officieel huis te verblijven, tussen Suzuki of Aprilia. De naam van het Italiaanse team kwam verrassend genoeg naar voren uit de columns van La Gazzetta dello Sport : " Bij Noale hebben ze geavanceerde onderhandelingen met Petrucci gevoerd, in het geval dat het door Miller en Iannone wordt geprefereerd, maar ook het management van Lorenzo om informatie over de programma's van het Venetiaanse huis ".

De Aprilia, waarmee Lorenzo in 2006 en 2007 twee titels in 250 won, zou daarom het laatste strand van de Mallorcaan kunnen zijn om de geest van het sabbatjaar te verdrijven, zelfs gezien het grote verschil tussen vraag en aanbod voortkwam uit eerste gesprekken met Suzuki (Hamamatsu stelde drie miljoen per jaar voor, vergeleken met een verzoek van vijf).


Het is hier en daar wat cryptisch :9 maar ik vind het toch knap van zo'n online translate tooltje. :Y
 
Laatst bewerkt:
Okay...
Wat staat er?
Er is ook nog een artikel over Petronas JL wel een Yamaha wil geven...
gewoon google translate jongens!


MotoGP | Petronas is klaar om een ​​Yamaha aan Lorenzo te geven
De Suzuki heeft gekozen voor Mir en de Spaanse rijder kan alleen maar hopen op een klant op het niveau van Yamaha

De marktbewegingen in de MotoGP gaan onverminderd door in 2019. De vrachtwagens van het Marc VDS-team hebben Mugello bereikt, maar de toekomst van het Belgische team moet helaas nog worden geschreven voor Franco Morbidelli.

De overgang van het Tech3-team van Yamaha naar KTM voor 2019 verliet het huis van Iwata zonder een satellietteam en Carmelo Ezpeleta wil deze situatie uitbuiten om Jorge Lorenzo terug te brengen naar zijn geliefde Yamaha. Volgens de huidige editie van La Gazzetta dello Sport, kon sponsor Petronas de M1 'klanten' voor 2019 merken met een paar rijders Jorge Lorenzo en, natuurlijk, de Maleisische Hafizh Syahrin . Een situatie die zou uitsluiten van het toekomstige team Franco Morbidelli.

Ook Joan Mir maakt deel uit van het Marc VDS-team in Moto2, maar de Mallorcaan heeft zich al in 2019 gevestigd en Lorenzo in moeilijkheden gebracht. Mir heeft er inderdaad voor gekozen om onmiddellijk met Suzuki in de MotoGP te stappen voor een bedrag van 1,6 miljoen per seizoen (opnieuw volgens Rosea), een cijfer dat veel lager is dan dat van Lorenzo.
 
Idd een gejat stukje , staan zelfs weer eens tegenstrijdigheden in tov wat ze zelf eerder beweert hebben..



Ik zie het nog wel gebeuren dat er een Yamalube team komt als vervanger voor MarcVDS, als deze evrdwijnt
 
https://www.racesport.nl/motogp/toekomst-lorenzo-als-ook-yamaha-motogp-satelliet-team-steeds-gecompliceerder/
Dit stuk is goed geschreven dat ze het wel ergens gepikt moeten hebben...

Het is goed geschreven als samenvatting van wat er de afgelopen tijd gebeurd is. (Behalve dan dat de redactie nog steeds werkwoorden niet vervoegen kan.) Interessant is het Sito Pons-gerucht, maar ik denk dat het slechts bij vage woorden blijft aan die kant. Ik lees ook verhalen over Petronas, dat graag Syahrin op een Yamaha behoudt in plaats van bij Tech3 KTM. Een eigen team in de MotoGP met een eigen rijder, dat is voor de rijke en ambitieuze Maleisiërs wel een poging waard. Zeker als ze daar ook Lorenzo bij zouden kunnen strikken.

Rossi is volgens mij nog niet bereid om al een VR46 MotoGP-team op te zetten, zelfs al zou de kans er zijn. Wat er verder gaat gebeuren, zal vooral afhangen van wat er uit het MarcVDS-verhaal komt.
 
Dat zou ook echt een bizarre situatie opleveren: VR46 team met Lorenzo als een van de rijders. Zou wel een goeie grap zijn.
 
Dat zou ook echt een bizarre situatie opleveren: VR46 team met Lorenzo als een van de rijders. Zou wel een goeie grap zijn.
Ik denk niet dat dat een wenselijke situatie zijn. Vanuit VR46 niet omdat je dan Lorenzo moet managen, vanuit Lorenzo niet omdat-ie door VR46 gemanaged wordt (als werknemer hè, niet de persoonlijke zakelijke manager die ze daarnaast nog hebben). Grappig, maar not gonna happen, durf ik wel te zeggen. :Y
 
Ik denk niet dat dat een wenselijke situatie zijn. Vanuit VR46 niet omdat je dan Lorenzo moet managen, vanuit Lorenzo niet omdat-ie door VR46 gemanaged wordt (als werknemer hè, niet de persoonlijke zakelijke manager die ze daarnaast nog hebben). Grappig, maar not gonna happen, durf ik wel te zeggen. :Y

Jij durft nog al! _O- :+
 
Ik denk niet dat dat een wenselijke situatie zijn. Vanuit VR46 niet omdat je dan Lorenzo moet managen, vanuit Lorenzo niet omdat-ie door VR46 gemanaged wordt (als werknemer hè, niet de persoonlijke zakelijke manager die ze daarnaast nog hebben). Grappig, maar not gonna happen, durf ik wel te zeggen. :Y

VR46 is opgericht om Italiaanse rijders naar de top te helpen en dan zouden ze een Spaanse rijder binnenhalen die er alles aan doet om dat te voorkomen _O-
 
...zelfs gezien het grote verschil tussen vraag en aanbod voortkwam uit eerste gesprekken met Suzuki (Hamamatsu stelde drie miljoen per jaar voor, vergeleken met een verzoek van vijf).





Mocht dit waar zijn, dan snap ik wel dat de teams niet staan te springen om Lorenzo aan te trekken...

Na 2 van die flutjaren, waarbij die liet zien dat die veel minder aanpassingsvermogen heeft dan zijn teammaat en een salaris opstreek waarmee je een klein Afrikaans land kan kopen , mocht die in zijn handjes knijpen met een Suzuki fabriekscontract en daar bovenop nog 3 miljoen per jaar.
 
Laatst bewerkt:
Voor het persoontje wat hij is of graag wil zijn hoop ik dat hij nooit weer ergens aan de bak komt, voor de racerij mag er gewoon weer een top 10 kandidaat bij en dat is me om het even of dat nou JL is of wat mij betreft Mir.
Als ik zelf een team had wou ik er iedereen wel in hebben behalve spanjoolen :P Zijn over het algemeen toch de wat negatievere persoontjes die snel de kop laten hangen ( JL , Vinales , Gibernau etc )
 
Voor het persoontje wat hij is of graag wil zijn hoop ik dat hij nooit weer ergens aan de bak komt, voor de racerij mag er gewoon weer een top 10 kandidaat bij en dat is me om het even of dat nou JL is of wat mij betreft Mir.
Als ik zelf een team had wou ik er iedereen wel in hebben behalve spanjoolen :P Zijn over het algemeen toch de wat negatievere persoontjes die snel de kop laten hangen ( JL , Vinales , Gibernau etc )

Kijk maar eens verder terug in de tijd over spanjolen dan moet je je mening behoorlijk bijstellen
zoals daar was Angel Nieto , Sito Pons , Ricardo Tormo en nog veel meer rijders met ballen en van nu 93 natuurlijk altijd knallen. :] :Y
 
Voor het persoontje wat hij is of graag wil zijn hoop ik dat hij nooit weer ergens aan de bak komt, voor de racerij mag er gewoon weer een top 10 kandidaat bij en dat is me om het even of dat nou JL is of wat mij betreft Mir.
Als ik zelf een team had wou ik er iedereen wel in hebben behalve spanjoolen :P Zijn over het algemeen toch de wat negatievere persoontjes die snel de kop laten hangen ( JL , Vinales , Gibernau etc )


Moet je eens zeggen tegen een spanjaard...spanjool ...ik denk dat je voortanden er dan uit geslagen worden.
Zelfde als je tegen Israëliër zeg ....jood.
 
Moet je eens zeggen tegen een spanjaard...spanjool ...ik denk dat je voortanden er dan uit geslagen worden.
Zelfde als je tegen Israëliër zeg ....jood.

Ligt aan de Spanjool ;)

Als het klein kutventje is, ben ik er niet zo bang voor.
Als het een bokskampioen is die net ruzie met z'n vrouw heeft gehad, is de kans een stuk groter :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan