Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Voor het persoontje wat hij is of graag wil zijn hoop ik dat hij nooit weer ergens aan de bak komt, voor de racerij mag er gewoon weer een top 10 kandidaat bij en dat is me om het even of dat nou JL is of wat mij betreft Mir.
Als ik zelf een team had wou ik er iedereen wel in hebben behalve spanjoolen :P Zijn over het algemeen toch de wat negatievere persoontjes die snel de kop laten hangen ( JL , Vinales , Gibernau etc )

Marquez,die dan weer italianen als : vale negatief krijgen :P :P :+
 
Marquez,die dan weer italianen als : vale negatief krijgen :P :P :+
Huh? :?

full
 
Moet je eens zeggen tegen een spanjaard...spanjool ...ik denk dat je voortanden er dan uit geslagen worden.
Zelfde als je tegen Israëliër zeg ....jood.

Moet de eerste nog meemaken die dat haalt Gerrit :p ben ruim 2 meter en volgens mij zijn die spanjolen net zo groot als calimero.


Ot : vroeger waren het nog wel echte knallers maar vind het nu een beetje jankerds grotendeels.
 
Las trouwens net dat er verwacht word dat Jl in het nieto team komt samen met Syharin op een M1.
Onder sponsoring van Petronas
 
Moet de eerste nog meemaken die dat haalt Gerrit :p ben ruim 2 meter en volgens mij zijn die spanjolen net zo groot als calimero.


Ot : vroeger waren het nog wel echte knallers maar vind het nu een beetje jankerds grotendeels.

_O- _O- Helemaal met je eens :Y Spanjolen=opvreters (leven op ons geld en nog een grote bek ook)

B| Ik ben alleen geen 2 meter............. :+
 
Moet de eerste nog meemaken die dat haalt Gerrit :p ben ruim 2 meter en volgens mij zijn die spanjolen net zo groot als calimero.


Ot : vroeger waren het nog wel echte knallers maar vind het nu een beetje jankerds grotendeels.


_O- _O-

(al valt MM wel mee)
Wel met je eens, en de Italianen hebben ook een veel meer aanwezige karakter
(kan ook weer met het Italiaanse engels te maken hebben O-) )

Las net ook weer een stukje tekst/uistapraking van JL:
"Ik geef geen commentaar op de uitlatingen van Domenicali. Ik zal alleen zeggen dat ik niet alleen een geweldige rijder ben, maar ook een kampioen."

Hoe geweldig vindt je je zelf dan wel niet?!?!
Wat mij betreft, mag JL over stappen naar andere klasses waar dan ook.
Nooit wat aan gevonden.
But that's just my 2 cnts

(ok, ok, wellicht uit zijn verband getrokken door de journalistiek. Was er zelf niet bij namelijk)



EDIT:
Denken de JL fans dan nog dat hij daadwerkelijk weer vooraan zal komen?
Je weet het nooit, geef ik toe..
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de Yamaha m flink tegen valt. Of ze moeten al iets vinden in de elektronica na dit seizoen. Het is duidelijk te zien dat Honda en Ducati een stap voor op Yamaha ligt. Maar we zullen zien.
 
Tja,zo deuk en pakje boter en zo is ie vertrokken O-) :t
Het is hem gegund :)
 
Toch eindelijk gelukt, proficiat voor de Lorenzo fans!
 
Laatst bewerkt:
Knap gereden maar erg saai en zeker niet spectaculair.
Het is weer net als vroeger. Hij pakt kopstart en geeft dat niet meer af.
Ik zie hem liever in de grindbak liggen. Dat houd de spanningh er een beetje in.
 
Wat dan wel weer grappig is: Zijn ze al die tijd aan het klooien geweest, bleek het de vorm van de tank te zijn! _O-
 
Hij ging weer rond als een zwitsers uurwerk!! Zo kennen we hem weer! En gewoon voorsprong uitbouwen...fantastische prestatie!!
 
Prachtig gereden van Jorge Lorenzo! Alle fans van hem gefeliciteerd. :t
Zelf heb ik geen favoriete rijder, ik hou van motorsport, en kijk alleen naar wie er goed doet.
Was weer een memorabele race vandaag, *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan