Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Alleen konden ze tegen het eind versnellen naar 34 en dat kon JL niet !

Snap nog steeds niet wat ik in de ogen van Paul verkeerd heb gedaan of gezegd.. scheelt dat ik weet wie wat op merkt ;)
 
Alleen konden ze tegen het eind versnellen naar 34 en dat kon JL niet !

Snap nog steeds niet wat ik in de ogen van Paul verkeerd heb gedaan of gezegd.. scheelt dat ik weet wie wat op merkt ;)
Ik denk dat hij bedoeld.
Dat je in principe het zelfde zegd.
Als de post boven je.

Weet het niet zeker hoor
 
Pure art :Y

full
 
Te koppig om 2 meter eerder te remmen en een beetje in te sturen ;)
Wat het ook is of was.. blijkbaar was hij niet van plan om zich aan te passen
 
Je kan zeggen wat je wil maar het is toch knap dat ze bij MotoGP.com een foto van hem hebben weten te maken waar hij op lacht in Ducati outfit!
496N5qprvyIQ.jpg





(mss eerst even naar zn banksaldo gekeken op zn telefoon :+ )
 
Haha, heerlijk die reacties. Vreemd was het wel dat ie halverwege elke keer die bocht 1 in wijd liet lopen. Of volledig zn rempunt mistte. Lijkt op de voorband, maar waarom alleen in bocht 1, of zou het gewijzigde tankhulpstuk in de weg hebben gezeten ;)
 
Je kan zeggen wat je wil maar het is toch knap dat ze bij MotoGP.com een foto van hem hebben weten te maken waar hij op lacht in Ducati outfit!
[afbeelding]




(mss eerst even naar zn banksaldo gekeken op zn telefoon :+ )

Hij doet het sinds die aanpassing aan zijn tank ook gewoon goed. Beter dan Dovi. De rollen lijken omgedraaid.

Daarnaast heeft hij zijn nieuwe contract al op zak en valt er niets te verliezen aangezien hij het enorm slecht heeft gedaan.

Hij lijkt onbezorgd rond te rijden op een motor die hem jammer genoeg nu pas lijkt te liggen.

Ik kan mij voorstellen dat hij nu best weer aan het genieten is.


Voor die foto moest hij vast verplicht lachen. Of het was net na een goede race _O-
 
Laatst bewerkt:
Je kan zeggen wat je wil maar het is toch knap dat ze bij MotoGP.com een foto van hem hebben weten te maken waar hij op lacht in Ducati outfit!
[afbeelding]




(mss eerst even naar zn banksaldo gekeken op zn telefoon :+ )

Wat zou jij doen met 9.000.000 euro per jaar,dat zijn er dan 18.000.000 :t
Zo en nu naar honda................kan ik effe vangen?? :+
 
Laatst bewerkt:
Hoop dat ie wel de achterband vervangen heeft voor de files. Remt zo vervelend met auto's in de buurt. Dan kun je niet zo vaak wijd lopen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan