Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Denk dat we Jlo pas in Valencia weer terug zien helaas.
Jammer,de 2e plaats in het kampioenschap lag binnen handbereik
 
Ik denk dat we hem niet meer op een duc gaan strijden voor een overwinning dit jaar.

Ik hoop dat hij in Valencia weer rijd en ben erg benieuwd naar de eerste test 2 ?! Dagen later
 
Ja, vooral in DL waar we aan het rijden waren, overigens komt zo'n eikel als je boven de 150 rijdt best hard aan op je bovenarm :Y
Ik had dit jaar op de snelweg een auto op mijn onderarm. Die is nog wat harder. :+

Jorge rijdt dus even niet lees ik. Saai. -O-
Maar ik blijf hopen op een mooie strijd tussen de rest van de rijders. :9
 
Ben bang dat hij tijdens de test niet fit genoeg is om echt alles te geven .....maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Het zou ook in zn "voordeel" kunnen werken.. vanaf de m1 op de duc was hij meteen super snel, alleen vanaf race 1 bleek dat hij dat eigenlijk niet was.

Misschien gaat het nu andersom ?!
Ik hoop serieus dat volgend jaar zowel Honda als Yamaha en Ducati het hele seizoen mee strijden om het kampioenschap met 2 rijders
 
Het is vervelend voor hem, wanneer hij na Valencia nog niet 100% fit is, maar het belangrijkste is dat hij fit genoeg is om in ieder geval met de Honda zijn 1e rondjes te maken.
Zitpositie en 1e indruk zijn belangrijk.
Ook al kun je nog niet alles uit de Honda halen
 
Het is vervelend voor hem, wanneer hij na Valencia nog niet 100% fit is, maar het belangrijkste is dat hij fit genoeg is om in ieder geval met de Honda zijn 1e rondjes te maken.
Zitpositie en 1e indruk zijn belangrijk.
Ook al kun je nog niet alles uit de Honda halen
Ja ze zullen vast meteen op zoek gaan naar het juiste tank design.
 
Ja ze zullen vast meteen op zoek gaan naar het juiste tank design.
Die ervaring kunnen ze inderdaad in de zak steken. :Y
Al is het dan geen aparte fiets die de Duc was en merk je dat soort dingen helemaal pas echt in de race.

Gelukkig heeft Jorge ook niet de stop and go stijl van Pedrosa.
Het kán een spannend jaar worden. Zeker de tweede helft. :+
 
Drie keer winnen heeft ook wat. Konden er ook vijf zijn.
Silverstone ging helaas niet door en daarna werd hij door Marquez gewieberd. :+
 
Laat maar zitten.
Ze is ongesteld.
Ik ben niet ongesteld en kan dat ook niet worden.
Waarom kom je telkens met van die onzin als je een normale vraag gesteld wordt?
Als het teveel moeite is om gewoon een antwoord te geven plaats dan niet van die domme opmerkingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan