Jorge Lorenzo deel 6, back in blue


Hele bizarre uitspraak als je het mij vraagt!
Dan krijg je als Honda ook klap in je bek!
Zou bij veel bedrijven genoeg reden zijn om je direct te ontslaan.
Huh? Hij zegt dat-ie veel beter kan als-ie hersteld is. Daar is toch niks geks aan, dat zien we allemaal. Hij zegt niet dat-ie nu al veel beter kan en expres 2s per rondje langzamer rijdt. Honda weet dit, Lorenzo weet dit, iedereen weet het. De vraag is vooral, komt-ie weer terug op z'n oude niveau ja of nee, en gaat dat met de nieuwe Honda goed of blijft het aanmodderen.

Lorenzo heeft dit jaar niet één race volledig blessurevrij rond kunnen rijden, en hij rijdt op een motor waarmee Crutchlow het ene weekend op het podium staat, en het andere weekend roemloos crasht in de achterhoede. Honda heeft blijkbaar nog wel even geduld en hoop... En een backupplan beschikbaar mocht het nodig zijn.
 

Hele bizarre uitspraak als je het mij vraagt!
Dan krijg je als Honda ook klap in je bek!
Zou bij veel bedrijven genoeg reden zijn om je direct te ontslaan.
Interessant maar allemachtig:
Gaat dit niet gebeuren en wegen de Aziatische Idemitsu belangen zwaarder dan staat Zarco, die onlangs al zijn deal om komend seizoen als Yamaha MotoGP testcoureur aan de slag te gaan liet schieten en nu ook een aanbod van Aki Ajo om terug te keren naar zijn team en komend seizoen weer in de Moto2 klasse van start te gaan aan zich voorbij te laten gaan, op zijn beurt klaar.
Dat is toch geen zin zeg. Moest 3 x opnieuw beginnen met lezen. 🧐
 
Interessant maar allemachtig:

Dat is toch geen zin zeg. Moest 3 x opnieuw beginnen met lezen. 🧐
Racesport.nl heeft er een handje van om heeeeeeeeeeele lange zinnen in heeeeeeeeeeele lange zinnen te plakken. Alsof de schrijver terplekke bedenkt, "oh dit moet er ook nog bij", en vergat dat-ie al aan een zin bezig was.
 
Zolang Honda MM heeft die alles wint zal het ze weinig interesseren wat een 2e rijder doet,mooi als die 2e kan worden omdat het
dan makkelijker is de constructeurs titel te pakken,maar zoals blijkt kan MM dat ook heel goed alleen af,kortom ik denk dat ze heel wat
meer geduld hebben met JL dan men denkt,maar volgend jaar zal het toch beter moeten gaan met JL want ooit raakt het geduld op.
Honda zal waarschijnlijk dan graag een Japanner zien op de motor,er zit genoeg Japans talent in de Moto3 en 2 die kunnen doorstromen naar de
Mgp,denk daarbij bijvoorbeeld aan Suzuki die nu ook al op een Honda rijd.
 
Laatst bewerkt:
JLo met de Duc leek vorig jaar een serieuze bedreiging te gaan worden voor MM/Honda, dus het was een geschenk uit de hemel dat JLo ongelukkig was bij Ducati en wegwilde. Honda lijft hem in, weg bedreiging MM/Honda. Presteert JLo beter dan MM op de Honda (niet aannemelijk), had Honda ook prima gevonden. Winwin voor Honda verlies voor de rest inclusief ons.
 
JLo met de Duc leek vorig jaar een serieuze bedreiging te gaan worden voor MM/Honda, dus het was een geschenk uit de hemel dat JLo ongelukkig was bij Ducati en wegwilde. Honda lijft hem in, weg bedreiging MM/Honda. Presteert JLo beter dan MM op de Honda (niet aannemelijk), had Honda ook prima gevonden. Winwin voor Honda verlies voor de rest inclusief ons.
Dat was helemaal geen geschenk, ze hebben er gewoon erg veel geld voor betaald. Veel teveel, als je er nu op terugkijkt. Refund please! :+
 
Ach dat bedrag is peanuts voor Honda,daar liggen ze geen moment wakker van,als ze JL
echt kwijt willen staat hij morgen nog op straat.
 
Dat was helemaal geen geschenk, ze hebben er gewoon erg veel geld voor betaald. Veel teveel, als je er nu op terugkijkt. Refund please! :+

Anders was hij op een Yamaha terecht gekomen of bij Ducati gebleven en een kandidaat geweest voor de titel, voor Honda een prima situatie zo, brengt ook nog eens een berg publiciteit met zich mee en 2 fans, al zie ik Paul niet zoveel meer hier?
 
Huh? Hij zegt dat-ie veel beter kan als-ie hersteld is. Daar is toch niks geks aan, dat zien we allemaal. Hij zegt niet dat-ie nu al veel beter kan en expres 2s per rondje langzamer rijdt. Honda weet dit, Lorenzo weet dit, iedereen weet het. De vraag is vooral, komt-ie weer terug op z'n oude niveau ja of nee, en gaat dat met de nieuwe Honda goed of blijft het aanmodderen.

Lorenzo heeft dit jaar niet één race volledig blessurevrij rond kunnen rijden, en hij rijdt op een motor waarmee Crutchlow het ene weekend op het podium staat, en het andere weekend roemloos crasht in de achterhoede. Honda heeft blijkbaar nog wel even geduld en hoop... En een backupplan beschikbaar mocht het nodig zijn.
Zoals ik het lees is dat hij nu beter is dan hij nu laat zien...
 
Anders was hij op een Yamaha terecht gekomen of bij Ducati gebleven en een kandidaat geweest voor de titel, voor Honda een prima situatie zo, brengt ook nog eens een berg publiciteit met zich mee en 2 fans, al zie ik Paul niet zoveel meer hier?
Ducati had hem al een dolkstoot gegeven en hadden er bijna direct spijt van toen de resultaten kwamen.

Folger krijgt volgend jaar een paar wildcards, misschien kunnen ze er nog een tweede testrijder bij gebruiken.
Hoewel een testrijder die de punten van de fabrieksrijders afsnoept niet zo'n goed idee is achteraf. :+
 
Zoals ik het lees is dat hij nu beter is dan hij nu laat zien...
Eerlijk gezegd zou ik zelf al helemaal niet rijden als ik zijn blessures had,wat dat betreft kan ik mij heel goed voorstellen dat hij beneden zijn kunnen rijd,
alles wat je rug betreft moet je zeer serieus nemen,als dat misgaat ben je voor de rest van je leven het haasje,ik heb dat gezien
bij mijn vader,20jaar lang rugpijn en ziekenhuis bezoeken en operaties en uiteindelijk in een rolstoel beland.
 
Eerlijk gezegd zou ik zelf al helemaal niet rijden als ik zijn blessures had,wat dat betreft kan ik mij heel goed voorstellen dat hij beneden zijn kunnen rijd,
alles wat je rug betreft moet je zeer serieus nemen,als dat misgaat ben je voor de rest van je leven het haasje,ik heb dat gezien
bij mijn vader,20jaar lang rugpijn en ziekenhuis bezoeken en operaties en uiteindelijk in een rolstoel beland.
Dan zou JLo beter eerst aan (volledig) herstel moeten werken, en niet al op de motor stappen.
 
Dan zou JLo beter eerst aan (volledig) herstel moeten werken, en niet al op de motor stappen.
Dat was hij ook van plan,maar er werd druk op hem gezet om zo snel mogelijk weer te gaan rijden,
en als baas Puig dat wil dan heb je dat maar te doen,en zo geschiede met al het gezeur vanuit de media tot gevolg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan