Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Benieuwd of Fabio het Marc een jaar lang lastig kan maken...vind wel dat hij heel snel volwassen is geworden op de GP fiets (positief dus).
Maverick...lastig, moet 100% kloppen met de M1. Vraag me af of ze dat goed krijgen over de winter.

Als ze die Petronasjes nou eens niet mat zwart spoten maar gewoon carbon lieten... @Wilco: lees je mee hier? :)

Bekijk bijlage 1443077
Nope
 
Ik heb nog 99 merchandise onderweg.
Straks wordt het nog een collecters item. -O-
 
Is vast niet om te vertellen dat hij volgend jaar gewoon door gaat.
Denk dat er vandaag een heleboel duidelijk gaat worden voor HRC, LCR/Idemitsu en Yamaha bijvoorbeeld
 
:o:o spannend..

denk dat ie testrijder wordt bij Yamaha. Dat bericht over 2 japanse testrijders was gewoon afleiding... :P

Edit: dat zal Honda contracttechnisch waarschijnlijk wel niet toelaten overigens...
 
Laatst bewerkt:
We gaan het beleven,ben benieuwd wat Jlo gaat doen als de 2020 Honda net zo dramatisch aanvoelt voor hem als de huidige versie.
Als het niet wil dan wil het niet,het is dat het zo’n mannetje is maar anders was het toch best lekker om op een klanten duc of yammie een beetje uit de wind weer het goede racegevoel terug te krijgen.
Echter Jlo kennende zou hij nog voor KTM kiezen want fabrieksteam :X
*O* *O*

Start maar een nieuw topic: JLo Ready to Race?
 
Wat een ophef.

Heeft die jonge man niet zijn eigen bocht in Valencia?
Zal mij niets verbazen wanneer diet compleet iets anders is en niets met Honda te maken heeft. Lorenzo en Valencia zijn een goede combinatie. Dat weet ene Valentino als geen ander.

Waarom zit er anders iemand van Dorna bij en niet van Honda?
 
Om iets een collecters item te laten worden, moet er ook vraag naar zijn.
Zijn onvergetelijke wereldtitels op de Yamaha en de laatste races op de Ducati zullen de geschiedenisboeken in gaan.
Zoals Vincent van Gogh en Rembrandt ook pas later erkenning kregen voor hun genialiteit. :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan