Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

iD
Dat gaat ,op termijn,problemen geven.
Slecht voor de aankomende GOAT status voor Marc 🤔
Goat status? haha.

Maarre idd jammer dat AM zijn teamgenoot word (al is.)
AM zal op den duur moeten presteren en dat zal niet meevallen.
Bij matig of slecht presteren na een x aantal races zal de druk op hem heel zwaar zijn.
 
iD

Goat status? haha.

Maarre idd jammer dat AM zijn teamgenoot word (al is.)
AM zal op den duur moeten presteren en dat zal niet meevallen.
Bij matig of slecht presteren na een x aantal races zal de druk op hem heel zwaar zijn.

MM gaat als een speer aan alle voor hem voorbij,daar kan geen twijfel over zijn .
Wat die Alex uitvreet zal me een biet zijn.
Het feit dat het broers zijn ,dat baart me zorgen,gaat wrijvingen geven 🤔
 
Het leukste in een MotoGP circus vind ik diversiteit.
Drie keer Marquez in één team is er twee teveel. :P

Marc zal broertje wel helpen in het begin, en papa staat er bovenop.

Het zal zeker strijd opleveren. Maar met familie moet je niet in één bedrijf gaan zitten. :X _O-

Financieel is zijn toekomst wel veilig gesteld. Misschien was dat het plan.
 
Ik had hem elders al gepost. :P
Zaterdag bij de Hornbach deze kalender voor 2020 gezien.

IMG-20191116-WA0019.jpg


Lorenzo bij HRC en Zarco bij KTM. 8)7

Sweet memories dreams from what could have been. :')
 
MM gaat als een speer aan alle voor hem voorbij,daar kan geen twijfel over zijn .
Wat die Alex uitvreet zal me een biet zijn.
Het feit dat het broers zijn ,dat baart me zorgen,gaat wrijvingen geven 🤔
Baart jouw zorgen? (snap ik ff niet) word het alleen maar leuker op.
 
iD

Goat status? haha.

Maarre idd jammer dat AM zijn teamgenoot word (al is.)
AM zal op den duur moeten presteren en dat zal niet meevallen.
Bij matig of slecht presteren na een x aantal races zal de druk op hem heel zwaar zijn.

Wat is jouw definitie van de Greatest Of All Time dan? Iemand die naast de prestaties op de baan altijd maar even leuk lacht en zwaait voor de fans als er een camera op hem gericht wordt?

Als MM de komende 15 jaar nog meedoet en nog een aantal jaar in de huidige vorm door blijft gaan, dan wordt hij volgens de echte definitie van een GOAT die status echt wel.
 
Wat is jouw definitie van de Greatest Of All Time dan? Iemand die naast de prestaties op de baan altijd maar even leuk lacht en zwaait voor de fans als er een camera op hem gericht wordt?

Als MM de komende 15 jaar nog meedoet en nog een aantal jaar in de huidige vorm door blijft gaan, dan wordt hij volgens de echte definitie van een GOAT die status echt wel.
Dus Ago is nu The Goat.
 
Ja, die heeft hij nu al. Mogelijk niet bij jou, maar wel bij onbevooroordeelde fans.
Zijn resultaten zijn simpelweg beter dan alle andere rijders voorheen ooit behaald hebben. En hij is nog niet klaar....

Goat zal ie nooit worden. Irritante k.tspanjaard, dat is ie wel, zelfs voordat ie wereldkampioen was.
En hij zal nooit op Man winnen, dus Ago is de über Goat.

Neeee... ben niet echt een Marquez-liefhebber...
 
Goat zal ie nooit worden. Irritante k.tspanjaard, dat is ie wel, zelfs voordat ie wereldkampioen was.
En hij zal nooit op Man winnen, dus Ago is de über Goat.

Neeee... ben niet echt een Marquez-liefhebber...

Goh,dat zou je niet zeggen 🤔
Er is er nog 1 die op Man nooit zal winnen,uberhaupt niet meer een wereld kampioenschap......................al 10 jaar niet meer🤗
 
Goat zal ie nooit worden. Irritante k.tspanjaard, dat is ie wel, zelfs voordat ie wereldkampioen was.
En hij zal nooit op Man winnen, dus Ago is de über Goat.

Neeee... ben niet echt een Marquez-liefhebber...
Jaartal 2033 rijd MM (40 jaar)dan nog Motogp?.....minimaal 15 wk titels dan kan je zeggen hij is de beste ooit.
Verder een pisjoch van het grootste soort ,nee ik ken hem niet persoonlijk.
Als ik een oordeel geef over iemand vraag ik mij altijd af denken meer mensen ook zo over diegene?,kan ook aan mijn kant (een keertje)verkeerd oordelen.
Zoja dan heb ik het aan het rechte eind,dus een pisjoch.
Zie nog voor mij die kop/reactie na zijn victorie op Misano ,walgelijke vertoning.

Maarja die gast kan wel serieus goed rijden;) heeft de juiste racementaliteit en neemt ergens geen genoegen met een matige klassering.
 
Wat is jouw definitie van de Greatest Of All Time dan? Iemand die naast de prestaties op de baan altijd maar even leuk lacht en zwaait voor de fans als er een camera op hem gericht wordt?

Rossi heeft de sport naar een nieuw niveau geholpen, zijn populariteit heeft enorme aantallen fans naar de sport getrokken, net zoals Max dat heeft gedaan met de F1 in Nederland deed hij dat wereldwijd voor de MotoGP. Zet daarnaast ook nog eens zijn sportieve prestaties en dan heb je het naar mijn mening wel verdient om als een van de grootste motorsporthelden aller tijden gezien te worden.

Marquez en in mindere mate Lorenzo zijn een gevolg van die ontwikkeling, nummertjes die rondrijden. Fantastische coureurs, maar alleen leuk voor successupporters of misschien degene die ze hun hele carriere al volgen, heb er verder niets mee, en als er dan ook nog negativiteit omheen hangt...
 
Jaartal 2033 rijd MM (40 jaar)dan nog Motogp?.....minimaal 15 wk titels dan kan je zeggen hij is de beste ooit.
Verder een pisjoch van het grootste soort ,nee ik ken hem niet persoonlijk.
Als ik een VOORoordeel geef over iemand vraag ik mij altijd af denken meer mensen ook zo over diegene?,kan ook aan mijn kant (een keertje)verkeerd oordelen.
Zoja dan heb ik het aan het rechte eind,dus een pisjoch.
Zie nog voor mij die kop/reactie na zijn victorie op Misano ,walgelijke vertoning.

Maarja die gast kan wel serieus goed rijden;) heeft de juiste racementaliteit en neemt ergens geen genoegen met een matige klassering.

Misschien is het privé wel een fijne vent, als ik zie hoe betrokken hij is bij Alex zou dat zomaar kunnen......
Ik ben niet specifiek fan van welke rijder dan ook, maar als ik de vastberadenheid zie van Marc (en ook Fabio bv) dan zie ik dat toch liever dan een 'net niet' Dovi etc.
Als je keer op keer het hele veld zó op een hoop rijdt dan kun je niet blijven ontkennen dat ook Marc in aanmerking komt als GOAT, net als Rossi....
Ik zeg dus niet dat ik vind dat hij het (al) is, maar hij wordt hier echt wel tekort gedaan...
 
Rossi heeft de sport naar een nieuw niveau geholpen, zijn populariteit heeft enorme aantallen fans naar de sport getrokken, net zoals Max dat heeft gedaan met de F1 in Nederland deed hij dat wereldwijd voor de MotoGP. Zet daarnaast ook nog eens zijn sportieve prestaties en dan heb je het naar mijn mening wel verdient om als een van de grootste motorsporthelden aller tijden gezien te worden.

Marquez en in mindere mate Lorenzo zijn een gevolg van die ontwikkeling, nummertjes die rondrijden. Fantastische coureurs, maar alleen leuk voor successupporters of misschien degene die ze hun hele carriere al volgen, heb er verder niets mee, en als er dan ook nog negativiteit omheen hangt...
Ik ben gestopt met het regelmatig kijken van de 500cc toen Rossi er in kwam en ging domineren.
Af en toe wel een race gezien, maar ging er niet meer kost wat kost voor zitten.

Voorheen genoten van Spencer, Lawson, Schwantz en Rainey, een beetje Criville en Max in de 250cc.
Met Doohan had ik minder, waarschijnlijk door zijn dominantie de laatste jaren en minder spectaculaire rijstijl (vanaf een afstand).
Maar ik bleef wel kijken.. tot Rossi..

Toen Lorenzo in 2008 de MotoGP binnenkwam ben ik direct weer gaan kijken.
Een race missen is geen optie.

Voor mij persoonlijk heeft Lorenzo dus de MotoGP weer populair gemaakt.

Knipsel.JPG


Rossi kan ik de laatste jaren wat meer waarderen.
Als je fan van hem bent snap ik dat ook niet altijd (over het aantal successupporters gesproken), maar vind dat meer dan prima.
Alleen doe andere rijders niet tekort. Respect in het algemeen. :)
 
Ik hoop dat Alex M het zijn broer vreselijk moeilijk gaat maken,van de 2 is Alex toch een heel wat aangenamer persoon,
buiten dat hoop ik nog meer dat FQ volgend jaar het wereldkampioenschap pakt.
 
Binder. Ik hoop dat Binder kampioen wordt...

Wishfull thinking, maar ik hoop dat KTM nog wat vindt en dat Binder ze allemaal op een hoop rijdt.
En ik ben het roerend met @Marlig eens wat MM betreft. :):):)
 
Jaartal 2033 rijd MM (40 jaar)dan nog Motogp?.....minimaal 15 wk titels dan kan je zeggen hij is de beste ooit.
Verder een pisjoch van het grootste soort ,nee ik ken hem niet persoonlijk.
Als ik een oordeel geef over iemand vraag ik mij altijd af denken meer mensen ook zo over diegene?,kan ook aan mijn kant (een keertje)verkeerd oordelen.
Zoja dan heb ik het aan het rechte eind,dus een pisjoch.
Zie nog voor mij die kop/reactie na zijn victorie op Misano ,walgelijke vertoning.

Maarja die gast kan wel serieus goed rijden;) heeft de juiste racementaliteit en neemt ergens geen genoegen met een matige klassering.

Hoezo subjectief 🤔

Ik kan voor mezelf denken🤗

Met dit soort reacties vraag ik mezelf altijd af : Hoe kunnen fans van de ,in hun ogen,tofste peer in het veld,zelf zo'n azijnzeikers zijn🧐

En dan altijd die riedel er achter aan : dat ie wel kan rijden.
Nou dat weet iedereen nu wel😜

Gegroet😍
 
Terug
Bovenaan Onderaan