K75 Deel 2: ze blijven rijden

Ze moesten vrij gegeven worden door mf crew? of ik deed iets verkeerd? Geen idee, nu werkt het blijkbaar. :t
 
Raar, ik zal eens kijken of ik iets zie

18:24 ik zie ze nu zelfs in media staan!?
 
Laatst bewerkt:
Ze moesten vrij gegeven worden door mf crew? of ik deed iets verkeerd? Geen idee, nu werkt het blijkbaar. :t

Soms... dan zijn er idd gebruikers die een foto uploaden en die worden dan bij de crew voorgeschoteld of de afbeeldingen goedgekeurd worden.
Geen idee waarom of op grond waarvan maar 1 of 2 x per week komen er zo wat foto's die daarom vragen. Deze foto hadden dat idd ook en ik heb ze een paar dagen geleden de status goedgekeurd gegeven. Ik zie ze ook gewoon als foto in het topic staan ?

Ik zet de topicreport op Dude z'n naam, hij is de enige die er iets zinnigs over kan zeggen. Ik typ wel veel letters, dan lijkt t nog heel wat zo'n reply, maar feitelijk heb je niets aan mijn opmerking. Behalve dat je weet dat t report gelezen is.
 
Het systeem controleert alle berichten op mogelijke spam. Meestal komen er geautomatiseerde meldingen bij de crew binnen als nieuwe gebruikers iets posten met een URL in het bericht of (grote) foto's.

Verder doet het systeem check adhv ip-adressen, proxies, spam blacklists en meer.
 
ik zag ze zelf ook niet meer staan vanaf een andere pc. Ik heb ze opnieuw erbij geplaatst.
als jullie ze nog niet zien dan ga ik pmen met Duderuud
hieronder nog een poging :
raar, de enen doet het niet, de andere wel???
 
en op de zaak zie ik alleen de 616 niet de 302.
omschrijving aan de 302 toegevoegd en die zie ik gelijk, maar geen foto

pm naar Duderuud.

hier de volle link naar de weigeraar

en die geeft hier op de zaak een beveiligingsfout.

de img:
full


de url BB met thumb


en de galery:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan