Kamperen met de motor

Ratz

MF veteraan
19 apr 2003
71.456
15
Ik ben wel vaker gaan (vis)kamperen, maar dat was altijd met een volgeladen auto , dus alles meenemen gezien de ruimte.
Nu ga/wil ik dus dit jaar weg met de motor, en dan is mijn ruimte wat beperkter.
Ikzelf heb een 20jaar oude Suuz tour, zonder koffers.

Ikzelf zat te denken om mijn tentje, slaapzak, matrasje enzo op het achterste gedeelte vaste te maken, en dan eventueel zo'n trekkers-rugzak(leger-model) te kopen voor de rest. Maar zit dat wel fijn?
Zo'n rugzakken zijn niet echt goedkoop, dus iemand hier met ervaring ofzo?

Iemand nog meer tips qua wat mee tenemen(afhankelijk hoelang je blijft natuurlijk, in mijn geval een week), bevestigen etc.?
Vantevoren krijgt ie dus wel een onderhoudsbeurt.....de motor welteverstaan....

Thanks!!
 
ik vind het fijner zonder rugzak. je kan heel veel kwijt in zo'n grote tool-rol achterop, en een tanktas en je kan ook nog zijtassen (zadeltassen) erop doen. bij deze dingen heb je eigelijk alleen een bagagedrager nodig (bij tanktas en zijtassen niet) je kan best veel meekrijgen op de brommert hoor.
 
tanktas = voor de KTV............. :P .......

Ja zit wat in....Ben al effe voor 2dehandse tassen aan het kijken, maar wil niet echt vlotten, dus dat zullen wel nieuwe worden..........
Maar voor dat ik ga, kijk ik eerst rond voor 2dehandse.........
 
Ben met mijn vrouw een paar keer met de motor wezen kamperen. Heel erg leuk, maar wat ons opbrak was een stoel om s'avonds in te zitten. Tegenwoordig scheuren we van Hotel naat Hotel.......

We hebben voor het koffer tijdperk met zadeltassen gereden, over de buddy, net als koffers....
 
Ben met mijn vrouw een paar keer met de motor wezen kamperen. Heel erg leuk, maar wat ons opbrak was een stoel om s'avonds in te zitten. Tegenwoordig scheuren we van Hotel naat Hotel.......
Daarvoor heb ik , die 'meteen uitklapbare stoeltje)s)' nog voor.......(toendertijd gekocht met zo'n 4-stoeltjes en tafel-setje bij de KWANTUM ofzoiets dergelijks...)
Maar is toch weer ruimte, hé......maarja, ik zit liever op een stoel(tje) dan op de grond
 
Rugzak is niet aan te raden, kun je beter gaan lopen....

Kijk hier voor meer info Motor beladen
BEDANKT!!..

Maar, vraag ik als leek op dit gebied, zijn er dan van die 'rol-tassen' voor achterop, of zijn dat gewoon samengevouwen spullen met een zeiltje erover heen???
 
kijken in een dump zaak, zoek naar een plunje zak.
maar ik heb tassen die je zo mag lenen van me. (koffer tijdperk)
Heeeeee, zie jij toevallig waar ik opzat....
Zat net tekijken wat die dingen koste....'uit de goede oude diensttijd'....
had ik ze toendertijd maar 'meegenomen' ........achja.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan