Kan het dat niemand meer kicxstart stikkers plakt

Peter uit Soest

Die hard MF'er
2 okt 2001
641
0
Soest
Ik heb geen kicxstart stickers gezien tijdens de meeting. Ik heb er niet echt op gelet maar het is mij ook niet echt opgevallen dat er wel een opzat. De snelle jongens/m/v onder ons willen toch altijd zo'n stickervel ontvangen in de verhaaltjes van kicxstart?

Is kicxstart nog wel Het blad? Of zijn er betere bladen voor de sportieve rijder.
 
Ik lees het nogsteeds erg graag. R1beest staat er met een biografie in de laatste nieuwe en ik stond zelf met een Testkees in de afgelopen uitgave. Dus jah, het leeft wel.

Over die stickers, ik hou niet van stickers op mijn fiets tenzij het van onderdelen is ofzo. Maar momenteel zit alleen de TL bestickering er op. Er zitten natuurlijk wel KicX stickers op de auto! Meerdere zelfs.
 
Lees nog steeds trouw de Kicx, en Moto73, Performance Bikes (engelse versie), Superbike Magazine (engelse versie), FastBikes, en verder zo'n beetje alles wat ik in m'n handen kan krijgen.

'k hou d'r alleen niet zo van m'n fiets vol stickers te plakken, en die gele stickers 'staan' nou eenmaal niet op m'n rood/wit/zwarte fiets.

Ik plak nog wel degelijk Kicx sticker, maar dan op witte autootjes met oranje/blauwe strepen en op flitskasten. })
 
Op maandag 14 oktober 2002 20:33 schreef The Saint het volgende:
Ik lees het nogsteeds erg graag. R1beest staat er met een biografie in de laatste nieuwe en ik stond zelf met een Testkees in de afgelopen uitgave. Dus jah, het leeft wel.

Over die stickers, ik hou niet van stickers op mijn fiets tenzij het van onderdelen is ofzo. Maar momenteel zit alleen de TL bestickering er op. Er zitten natuurlijk wel KicX stickers op de auto! Meerdere zelfs.

Life begins at 180! :z :z :z
 
Op de stunt motor van AVZ (of wat de afkorting ook alweer is) zat een grote Kicxstart sticker..
 
Engelse bladen vind ik wel beter, die jongens zijn echt gek, alleen bevatten ze veel slang, kicxstart was in het begin hetzelfde maar wordt steeds softer.
 
Lees nog steeds trouw de Kicx, en Moto73, Performance Bikes (engelse versie), Superbike Magazine (engelse versie), FastBikes, en verder zo'n beetje alles wat ik in m'n handen kan krijgen.

'k hou d'r alleen niet zo van m'n fiets vol stickers te plakken, en die gele stickers 'staan' nou eenmaal niet op m'n rood/wit/zwarte fiets.

Ik plak nog wel degelijk Kicx sticker, maar dan op witte autootjes met oranje/blauwe strepen en op flitskasten. })


hier nog zo eentje.... alleen mijn fiets is rood/zilver/zwart. Er zit nog niet eens een HagaSan sticker op trouwens... geen tank pad... helemaal niks. Wat een saaie drol he?!! ;)

Grtzz HagaSan.
 
Engelse bladen vind ik wel beter, die jongens zijn echt gek, alleen bevatten ze veel slang, kicxstart was in het begin hetzelfde maar wordt steeds softer.

Vorig jaar samen met Gizzmo en nog een man of 10 (uit all-over-europe) 4 dagen in de Eifel en op de Ring gezeten. In 't zelfde pension (Sliders Guesthouse) zaten in 't weekend Jamie Wilkins en nog 2 roadtesters (ben de namen effe kwijt en heb geen zin 't blad erbij te pakken om 't op te zoeken) van Superbike Magazine. Die jongens hadden 's avond bij een pilsje of wat ook live hele leuke verhalen trouwens. (leuk baantje lijkt me dat)
Nemen hun vak serieus want ze :+ zopen :+ een stuk minder dan wij.. })
 
Ik heb geen kicxstart stickers gezien tijdens de meeting. Ik heb er niet echt op gelet maar het is mij ook niet echt opgevallen dat er wel een opzat. De snelle jongens/m/v onder ons willen toch altijd zo'n stickervel ontvangen in de verhaaltjes van kicxstart?

Is kicxstart nog wel Het blad? Of zijn er betere bladen voor de sportieve rijder.

Dan hebbie die groene ZXR met stickers zeker nie gezien van die gozer met pipo de clownpak? Daar zaten er toch echt 2 stuks op...beetje laag op de kuip, dat wel, maar ze zitten er toch echt!! :P
 
Laatst bewerkt:
nou,ik vind de kicxstart erg achteruit gegaan;vroeger waren de ingezonden brieven en niet te vergeten het kommentaar echt lachen,de geschreven stukken en testen echt kritisch maar tegenwoordig...bah!
geslijm bij de fabrikanten,ingehuurde journalisten en bij de testen lopen ze vaak achteraan.
en om het blad maar te vullen staan er erg veel foto's in en verhalen van vroeger....
zucht ...was die nog maar zwart/wit...
 
Aloha allemaal,

ik wil ook geen stickers op m'n motor. Heb wel m'n kamer vol met posters en stickers, dus ook van kicxstart :)
 
Op mijn auto en op de fietsen van de kinderen natuurlijk. Kicxstart is bij ons thuis zeer populair.
 
Ze zitten op de auto, en niet meer op de motor, had op me vorige motor wel eigen gemaakte witte kicX stickers, want geel, dan niks.
Op me huidige motor zit een MF sticker.

Eigenlijk wil ik ook geen KicX stickers meer nadat die gasten zijn gestopt met de KicXtour.

full
 
Ik wil ook geen kicxstart stickers op mijn motor, dat heeft niks met racerij te maken. Bij mij alleen oliemerkstickers (motul in het wit) of helm of uitlaat stickers (op de racekuip).
 
Ik wil nog wel een stickertje op het koekblik... maar eens kijken op de MotoRAI of we wat stickers los kunnen peuteren... Kreeg geen stickers toen ik abonnee werd! Wel balonnen.... :(
 
Ik heb een gloeiende hekel aan reclame op m'n motor.......

Kixstart is niet mijn blad; een stel veredelde T-shirt verkopers zijn het! Was op een Kixstart circuitdag afgelopen jaar op Zolder; was er niet eens iemand van hen bij. |(


Performance Bikes :} :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Ik wil helemaal niets van KicxStart hebben, die jongens hebben het "Streetfighter" show idee afgepikt van mijn maat Andy Hall, vroeger van Moto-Technique in Almere. Hij was - als Engelsman - één van de eerste die ( jaren geleden al ) iets met Streetfighters ging doen en heeft de eerste en tweede Streetfighter show in Almere ( bij de "MotorBoulevard") georganiseerd. Bij de tweede show had hij ook KicxStart erbij betrokken ( reclame etc ), geen entreegeld, de standhouders brachten genoeg op. De lui van KicxStart hadden beloofd ook bij de derde show mee te doen qua reclame en zo in hun blad. Alleen hadden zij bedacht dat je voor zo'n show vet entreegeld kon gaan vragen vanwege de enorme belangstelling door het publiek. Andy wees hen erop dat het geld al opgebracht werdt door de standhouders en reclame en dat de bezoekers helemaal geen geld hoefden te betalen. Toen alles geregeld was voor de derde show ( datum, sponsors, toestemming gemeente, standhouders en alles ) heeft KicxStart een paar weken vóór de officiele showdatum alle sponsors en standhouders een brief gestuurd ( met zogenaamd officieel briefhoofd ) dat de datum veranderd was en de locatie ook, de Groenoordhallen. Andy en z'n vrouw - die ook meeorganiseerde - wisten nergens vanaf en kwamen dus voor een onaangename verassing te staan. Weg show, weg al het werk, weg vertrouwen van de sponsors en standhouders in zijn zaak !
Mooie klotestreek dus van die 2 eikels van KicxStart alleen maar om hun zakken te vullen. Ik ga dus ook níét naar die shows in de Groenoordhallen, die gelukkig vorig jaar ook nog eens een fiasco bleek te zijn, mooi !!!

Zo, dat verhaal ben ik ook weer eens mooi kwijt aan een groot publiek, kijken sommigen misschien weer eens met andere ogen naar de KicxStart. Luizen !!
 
Wat een zuigers :r
maare gaat je vriend volgend jaar niet wat opzetten dan?
Hij is ondertussen opgehouden met die zaak. Hij had zich voorgenomen in 4 jaar kiet te kunnen draaien op Streetfighters bouwen, maar aangezien Streetfighers in Nederland voornamelijk bestaan uit omgevallen fietsen waar de beschadigde kuip afgehaald wordt en waar voor 15 Euro 2 Halfords mistlampen opgaan, vond hij zichzelf in de garage servicebeurten geven aan Virago's om te kunnen blijven bestaan.
Hij heeft wel de Anglo-Dutch competition opgezet met Dragracen in Engeland bij de Straightliners en ervoor gezorgd dat enkele Engelse rijders met hun imposante machines naar Nederland kwamen voor de dragraces, maar ik betwijfel of hij nu nog interesse heeft in het organiseren van Streetfigher shows ( hij had ook die in Rosmalen enkele jaren geleden georganiseerd, met de eerste Engelse stuntriders op een Nederlandse show in samenwerking met Streetfighters Magazine ).

Voor een goede Streetfighter show moet je nu naar Nieuwegein gaan: Street or Track 30 November en 1 December. Meer info; www.streetortrack.nl
 
Ik wil helemaal niets van KicxStart hebben, die jongens hebben het "Streetfighter" show idee afgepikt van mijn maat Andy Hall, vroeger van Moto-Technique in Almere. Hij was - als Engelsman - één van de eerste die ( jaren geleden al ) iets met Streetfighters ging doen en heeft de eerste en tweede Streetfighter show in Almere ( bij de "MotorBoulevard") georganiseerd. Bij de tweede show had hij ook KicxStart erbij betrokken ( reclame etc ), geen entreegeld, de standhouders brachten genoeg op. De lui van KicxStart hadden beloofd ook bij de derde show mee te doen qua reclame en zo in hun blad. Alleen hadden zij bedacht dat je voor zo'n show vet entreegeld kon gaan vragen vanwege de enorme belangstelling door het publiek. Andy wees hen erop dat het geld al opgebracht werdt door de standhouders en reclame en dat de bezoekers helemaal geen geld hoefden te betalen. Toen alles geregeld was voor de derde show ( datum, sponsors, toestemming gemeente, standhouders en alles ) heeft KicxStart een paar weken vóór de officiele showdatum alle sponsors en standhouders een brief gestuurd ( met zogenaamd officieel briefhoofd ) dat de datum veranderd was en de locatie ook, de Groenoordhallen. Andy en z'n vrouw - die ook meeorganiseerde - wisten nergens vanaf en kwamen dus voor een onaangename verassing te staan. Weg show, weg al het werk, weg vertrouwen van de sponsors en standhouders in zijn zaak !
Mooie klotestreek dus van die 2 eikels van KicxStart alleen maar om hun zakken te vullen. Ik ga dus ook níét naar die shows in de Groenoordhallen, die gelukkig vorig jaar ook nog eens een fiasco bleek te zijn, mooi !!!

Zo, dat verhaal ben ik ook weer eens mooi kwijt aan een groot publiek, kijken sommigen misschien weer eens met andere ogen naar de KicxStart. Luizen !!

Kijk, dat wist ik nou weer niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan