Karten met m-f op 27/01/2002 !! : BETALEN !!!!!!!!

Nou je het daarover hebt. Wat doet iedereen aan? Ik neem aan je eigen helm. Maar kleding? Je leren pak? Handschoenen? Etcetera...

Ik heb ook mijn oude karthelm nog, hehe!! Dude racing team stickertje erop....komt helemaal goed! :) :)

PS. Ik neem Yuri mee.
 
Nou je het daarover hebt. Wat doet iedereen aan? Ik neem aan je eigen helm. Maar kleding? Je leren pak? Handschoenen? Etcetera...

Neem alleen m\'n helm mee, verder zie ik het wel. Weet niet of je daar een overal aan MOET. Zit nogal verschil in op de banen hier en daar.
 
je kan mee.

nieuwe programa is

we hebben nu 21 man
15.15 1 groep kwalificati
daar na 2e groep kwalificati
16.30 1 groep race
daar na 2e groep rache
en 17.15 de beste 15 een finale.
 
Nou je het daarover hebt. Wat doet iedereen aan? Ik neem aan je eigen helm. Maar kleding? Je leren pak? Handschoenen? Etcetera...

Eigen helm wel zo handig ivm andermans haarluis, pasvorm e.d. Handschoenen zijn misschien wel handig, het kan koud zijn op die banen. Voor de rest zou ik gewoon een katoenen pak van hen aantrekken, zonde als je vlekken op je leren pak krijgt.
 
Uurtje of 14.45 aanwezig zijn zeker vraag ik voor de zekerheid maar even enzo............................................................................ :9
 
Er is er maar eentje in Huizen. Als je snelweg afkomt gewoon borden 538IDANCE volgen. ( Kleur: groen/paars) Deze disco staat naast de kartbaan.

Vanaf de A1 ( uit Amsterdam)
Afslag Blaricum/Huizen
Meteen daana rechtsaf
Je rijdt op de N527 en je gaat alsmaar rechtdoor
Op een gegeven moment rij je Huizen binnen en na 4.3 KM ( vanaf de afslag ) kom je een rotonde tegen, waar je nog steeds rechtdoor gaat.
Je passeert dan links van je voetbalvelden
Na 5.8 KM ( vanaf afslag) zie je rechts een groot groen gebouw, je daat dan meteen links de Havenstraat in en aan het einde is het.
Je rijdt in feite alsmaar rechtdoor vanaf de afslag.

Vanaf de A27 ( vanaf Almere en Hilversum )
Na de afslag ga je aan linkaf ( vanaf Hilversum rechtdoor )
Je gaat steeds rechtdoor, je passeert een heleboel stoplichten.
Na 1,9 KM ( vanaf de afslag zie je recht de BP.
Je gaat mee met de boch naar links.
Je komt een rotonde tegen, nog steeds rechtdoor
Na 3 KM ( vanaf de afslag ) weer een rotonde, nog steeds rechtdoor
Links passeer je een busstation en je gaat met de weg mee naar rechts.
Na 3.9 KM ( vanaf de afslag ) ga je linksaf. Je volgt borden Bussum/ Amsterdam.
Je rijdt nu langs autogarages.
Als je links een groene gebouw zit ga je meteen rechtaf Havenstraat in ( 4.4KM nar afslag )

Ik hoop dat jullie het vinden, meer manieren zijn ernietom Huizen binnen te rijden, anders kan je het altijd aan iemand vragen.

Succes


PS in de buurt bij Huizen op de A27 staan ze vaak ik de berm te flilsen, dus uitkijken !!!
 
Laatst bewerkt:
PS in de buurt bij Huizen op de A27 staan ze vaak ik de berm te flilsen, dus uitkijken !!!

Ha de A27. Die ken ik precies. Bij Vianen opletten drie flitspalen. En goed opletten bij viaducten, willen zo ook nog wel eens staan en bij benzinestations...
 
Jackass, als je om 12.18 in Kesteren staat, kan je met me meerijden!! (Kesteren is niet zover van Ede af)

Yuri moet ik daar ophalen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan