*Kawasaki ER-6 Topic*

Eerste echte er6 meeting!!

  • 20 Juni

    Stemmen: 3 18,8%
  • 27 Juni

    Stemmen: 10 62,5%
  • 4 Juli

    Stemmen: 1 6,3%
  • 11 Juli

    Stemmen: 2 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat het niet wat centraler is. Voor mij is het veel te ver weg.

Tsja, Achterveld ligt precies tussen de 2 van oudsher bekende middelpunten van Nederland;
- de Onze Lieve Vrouwen Toren in Amersfoort [middelpunt Rijksdriehoekscoördinaten]
- Lindeboomsberg te Lunteren.

Voor een eerste meeting kunnen we het niet veel centraler houden. En dan denken we nog te weinig aan al onze Vlaamse rijders.....
 
Tsja, Achterveld ligt precies tussen de 2 van oudsher bekende middelpunten van Nederland;
- de Onze Lieve Vrouwen Toren in Amersfoort [middelpunt Rijksdriehoekscoördinaten]
- Lindeboomsberg te Lunteren.

Voor een eerste meeting kunnen we het niet veel centraler houden. En dan denken we nog te weinig aan al onze Vlaamse rijders.....

Nee joh, ik snap dat ook wel. Het is alleen voor mij even te ver weg. Anders draai ik er ook mijn hand niet voor om maar ik ben nog een beetje herstellende, dus ik ga nog niet meteen zo ver. Volgende keer beter.
 
Oja, hier een plaatje van onze ER
19032011035.jpg
 
@ Sjakie: Wat een mooi ding zeg! prachtig metallic groen! Lijkt me zeker leuk om deze week een stukje te rijden, misschien een poldertochtje? Ik kan evt woensdag of donderdagavond wel, even kijken wanneer het weer het best is. Iemand anders die zich wil aansluiten nog?
@ Sender: Ja noorden van Alkmaar:)
 
Dank je wep, het is idd een mooie kleur! Ik denk dat donderdag misschien moet lukken. Ik hou wel een slag om de arm.

Mvg

Jacques
 
Ik zoek voor mn vriendin een ER6N met ABS van teminste 2008,en weinig kilometers. Ik weet er een te koop voor 5500euro. Is dat een normale prijs,of kan dat veel goedkoper? Er staat maar 1400km op.
 
Ik zoek voor mn vriendin een ER6N met ABS van teminste 2008,en weinig kilometers. Ik weet er een te koop voor 5500euro. Is dat een normale prijs,of kan dat veel goedkoper? Er staat maar 1400km op.

1400 is echt heel weinig, dus kun je zowiezo geen buil aan vallen.Bovendien heeft hij ABS. Het kan denk wel goedkoper, maar dan heb je wel meer kilomters en bij een particulier, op deze heb je garantie...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan