*Kawasaki ER-6 Topic*

Eerste echte er6 meeting!!

  • 20 Juni

    Stemmen: 3 18,8%
  • 27 Juni

    Stemmen: 10 62,5%
  • 4 Juli

    Stemmen: 1 6,3%
  • 11 Juli

    Stemmen: 2 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je hem ook zien staan in de advertentie in Friesland? Omdat je weet dat er garantie zit,vandaar. Dus dit is een goede koop denk je? T lijkt mij eigenlijk ook niet verkeerd.
 
Lijkt mij een uiterst schappelijke prijs voor een zo goed als nieuwe motor met abs! Zijn er nog meer liefhebbers voor een klein poldertochtje donderdagavond in Noord Holland?
 
Ik zoek voor mn vriendin een ER6N met ABS van teminste 2008,en weinig kilometers. Ik weet er een te koop voor 5500euro. Is dat een normale prijs,of kan dat veel goedkoper? Er staat maar 1400km op.


moet denk ik toch nog wel wat van af te lullen zijn. 2008 is toch nog het oude model?
Ik heb vorig jaar de mijne gekocht, toen met ongeveer het zelfde aantal km alleen model 2009 voor 5200 (wel zonder abs dan) en half jaar garantie
 
moet denk ik toch nog wel wat van af te lullen zijn. 2008 is toch nog het oude model?
Ik heb vorig jaar de mijne gekocht, toen met ongeveer het zelfde aantal km alleen model 2009 voor 5200 (wel zonder abs dan) en half jaar garantie

Das ook niet duur dan... maarja moet inderdaad nog wel iets af kunnen maar motor is wel zgan denk ik.

En heb die ad idd zien staan..
 
Even een vraagje over de uitlaat van een ER6N (mijn vriendin heeft er een): heeft iemand al eens de originele uitlaat onder handen genomen om meer geluid te produceren?

Ben benieuwd...!!
 
Oké ander keertje dan maar ^^, veel succes met het staartje Sender, als het zover is kunnen we toeren:D
 
Laatst bewerkt:
Na een tijdje meegelezen te hebben mag ik me hier ook een keer melden :D

Sinds maandag mag ik me voortbewegen op een ER6N uit 2008. Fatsoenlijke foto's moeten nog gemaakt worden, blijkbaar ben ik te druk met rijden :D

@O.E.B: Ik heb zelf ook al zitten kijken naar wat er mogelijk is met een orginele uitlaat en kwam dit tegen: Gutting the Stock Exhaust. - Page 3 - KawiForums - Kawasaki Motorcycle Forums

Gevalletje het is wat zagen maar je schijnt er wat geluid voor terug te krijgen :)
 
Na een tijdje meegelezen te hebben mag ik me hier ook een keer melden :D

Sinds maandag mag ik me voortbewegen op een ER6N uit 2008. Fatsoenlijke foto's moeten nog gemaakt worden, blijkbaar ben ik te druk met rijden :D

@O.E.B: Ik heb zelf ook al zitten kijken naar wat er mogelijk is met een orginele uitlaat en kwam dit tegen: Gutting the Stock Exhaust. - Page 3 - KawiForums - Kawasaki Motorcycle Forums

Gevalletje het is wat zagen maar je schijnt er wat geluid voor terug te krijgen :)

Tja, zijn ook mooie aftermarket dempers voor te krijgen... Die van Hurric zijn nog betaalbaar ook
 
Ik ben op zoek naar koffers voor mijn ER-6, ik dacht aan een topkoffer maar zijkoffers wil ik ook wel overwegen. Weet iemand misschien of er ook (goedkopere) niet-originele koffers te krijgen zijn? voor de originele topkoffer betaal je incl. beugel zo'n 210 euro?

Ik wil het liefst zo veel mogelijk bagageruimte dus wss zijn zijkoffers een beter idee, maar die zijn er dacht ik niet origineel? waar begin ik met zoeken naar zoiets, op google vind ik zo 1-2-3 niet wat ik zoek en de Kawa dealer had alleen heel duur spul.

Iemand ideetjes?
 
Dan kom je al gauw uit bij Givi zijkoffers. Volgens mij type E35. Heb ik zelf ook naar gekeken, maar vond ze te duur. Dus zijn het voor mij zadeltassen geworden a 30 liter per tas.
 
gekocht via marktplaats, en heb je nog niet op de motor gehad :P ze zijn bedoel voor de vakantie dit jaar. Maar er kan wel redelijk wat in. Binnenmaat is ongeveer (LxBxH) 40x20x25 cm. Merk is Oxford
 
Dit topic is nog druk vergeleken met het kawa versys 650 topic :P

Zou wel foto's en acties willen plaatsen maar geen er6 meer... :'(
 
Zo, hij is weer klaar.
Na mijn ongeval ( zie pag 82 ) heeft 't effe geduurd maar nu
mag ie er weer zijn.
Nieuwe kuipjes en tank, nieuw MFW stuurtje met bar-end spiegels.
Schetsplaten voetsteunen laten moffelen, onderkuip en passagier
handvaten in de zwarte lak gezet, Arrow buisje opnieuw in
hitte bestendige grijze lak....
Enfin, laat de zomer maar komen. :P
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan