@Z1m0wns; no problem.
@Silvester1987; Wat rij je nu eigenlijk? Ik zie nog een ER-6 in je thumbnail.
Ik ben verliefd!
Vandaag mijn ER6f 2006 opgehaald. Nu al 100km gereden. Wat is dit leuk! Mijn eerste motor ook
Vraagje:
Ik was al een poosje aan het rijden. Niet zuinig ofzo, ook wel semi-hard optrekken (voor hoever dat kan met 25KW). Toen zat ik 5 minuten op de snelweg op 130km/h in de 6e versnelling, toen ging het FI (?) lampje aan. Heb 5 minuten doorgereden en ben toen gestopt bij een pomp. Even kort op internet gekeken en na een paar minuten motor weer aangezet en lampje was uit.
Wat is dit? Ernstig, of gewoon doorrijden en kijken of die weer aangaat?
Ik zie dat het Fuel Injection of Fault Indicator betekent. Welke van de 2 is het?
Af fabriek zijn de handvaten eenvoudig te verwijderen. Dus vastgeroest of locktite inderdaad. Heb je geen luchttol?
toen ik mijn ER-6 (2006) net had heb ik dat ook een aantal keer gehad, nu na een flink aantal kilometers gereden te hebben heb ik het al dik 4000km niet meer gezien. misschien vuiligheid?
Ik weet het niet, ik hoop het. Er is natuurlijk ook al een poosje niet mee gereden (grote afstanden). Ik heb 3 maanden BOVAG garantie, dus ik ga er sowieso een keer mee langs binnenkort, maar als het lampje uitstaat is het vast niet schadelijk om door te rijden mag ik toch hopen.
Ook wordt de kentekenplaatverlichting na een poosje (15-20 min) GLOEIEND heet. Dus nog een reden om erheen te gaan.
Maar wat is dit ding fijn zeg! :D :D
Ik zal binnenkort even een foto posten!
Wat is je bandenspanning? En profiel/staat van de band?
Vanavond langs MVM voor die bouten. Met een accuboormachine (had ff een brainfart) lukte het mij ook niet, maar die heeft ook niet het benodigde koppel vanuit stilstand natuurlijk.
Denk dat het een luchttol gaat worden...
En dan heel benieuwd wat er op dat schroefdraad zit.