Kawasaki Meeting 2007: 26 mei

Ook ik wil van de partij zijn.
Als het natuurlijk uitkomt met werk en prive O-)
En een toer is ook erg leuk met z'n alle.
 
hello moest ff van roland zorgen dat mijn naam hier kwam staan dus bij deze het is bij mij voor 80% zeker dat ik ook kom dus zie ik jullie allemaal een keer hahaha
-=XxX=- mel
 
Ik kan helaas voor mn werk niet zo ver vooruit kijken maar als het werk het dus toe laat ben ook ik zeker van de partij. Waar maakt me geen reet uit. Ik rij wel

/edit: zo da's lomp, zie net dat ik me ampers een maand geleden ook al had aangemeld.

Effe markeren dus maar..
 
Laatst bewerkt:
Ik kan helaas voor mn werk niet zo ver vooruit kijken maar als het werk het dus toe laat ben ook ik zeker van de partij. Waar maakt me geen reet uit. Ik rij wel

/edit: zo da's lomp, zie net dat ik me ampers een maand geleden ook al had aangemeld.

Effe markeren dus maar..

Nog meer geinteresseerden?! Eind deze maand proberen we alle gegevens definitief vast te zetten én online te krijgen! ;)
 
Ik weet eigenlijk niet of mijn ZZR1400 onder de ninja's valt maar als het mag lijkt het me best leuk om ook te komen.
Ik zie dat de poll neigt naar 10 juni en dat is het weekend ná het mf motorweekend (zie sig) dus ik heb gestemd voor 21 juli.....
 
Ik weet eigenlijk niet of mijn ZZR1400 onder de ninja's valt maar als het mag lijkt het me best leuk om ook te komen.
Ik zie dat de poll neigt naar 10 juni en dat is het weekend ná het mf motorweekend (zie sig) dus ik heb gestemd voor 21 juli.....
+
Beste mensen,

Als vervolg van de Kawasaki Ninja meeting dit jaar wordt er volgend jaar een Kawasaki meeting gehouden. Bij de ninja meeting waren er enkele problemen di mede door het late organiseren. Aankomend jaar willen we het groter en beter gaan aanpakken vandaar ook deze vroegtijdige melding zo ook om eventueel ideeën aan te passen of toe te voegen.

Bij de ninja meeting bleek dat er ook veel animo was voor de niet-ninja serie vandaar dat het dit keer een meeting word voor alle kawasaki's (Ja Superkris , ook jou twijfelbak mag komen ;) )

= *O*
 
Laatst bewerkt:
@Roland _O- je deed je kawa weg voor een beemer en nu organiseer jij een kawa meeting _O- _O- _O- hoe gek kan het lopen
 
@Roland _O- je deed je kawa weg voor een beemer en nu organiseer jij een kawa meeting _O- _O- _O- hoe gek kan het lopen

Leef jij ook nog ;) , aanschaf van de beemer was alleen voor mijn werk helaas liep het verhaal snel ten einde voor de beemer dus dan lopen dingen weleens anders dan ze je soms op de planning hebt staan.

Waar heb je al die tijd uitgehangen?! :+
 
Leef jij ook nog ;) , aanschaf van de beemer was alleen voor mijn werk helaas liep het verhaal snel ten einde voor de beemer dus dan lopen dingen weleens anders dan ze je soms op de planning hebt staan.

Waar heb je al die tijd uitgehangen?! :+

Ver weg van alle morraalridders hier op MF *O* *O* *O* ,waar dat was zeg ik niet ,want straks zie je ze werkelijk overal B| -O-
 
Aankomend jaar wel weer van de partij? En natuurlijk nog eens keer weer dagje fun maken met z'n 3en (Jij , Clyde en ik :] )

Geef je weinig kans :N ,maar een dagje fun gaat alleen door als we weer een franse camera ploeg tegen komen op de A10
_O-
 
Ik weet dat t nog lang gaat duren maar we moeten wel een btje bovenaan blijven staan daarom deze

39277587_5_ykXG.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ja was een foto van een schop (een pio schopje) maar die werkte niet helemaal doet het nu wel weer.

En wat dat hyves betreft idd als ik een afbeelding zie die ik nog wil gebruiken op andere sites zet ik m ff op mn hyves, is echt makkelijk want als orginele afb eigenaar hem van zijn site afhaalt blijft ie bij mij wel staan en kan ik hem dus nog gebruiken.

;)
 
Laatst bewerkt:
Ja was een foto van een schop (een pio schopje) maar die werkte niet helemaal doet het nu wel weer.

En wat dat hyves betreft idd als ik een afbeelding zie die ik nog wil gebruiken op andere sites zet ik m ff op mn hyves, is echt makkelijk want als orginele afb eigenaar hem van zijn site afhaalt blijft ie bij mij wel staan en kan ik hem dus nog gebruiken.

;)

ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs ;)

Want hyves is zoooooooooooo
breezahh.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan