Kawasaki Meeting 2007: 26 mei

Jou ook weer blij gemaakt,
en zaagmans deeld maar weer 1 uit hier
Schop.jpg

;)
 
[me="Battlax Bunny"]vraagt zich af of RolandN met winterslaap is..........[/me]

WANNEER? *O* *O* WAAR? *O* *O* KAWAMEETING??? *O* *O*
 
[me="Battlax Bunny"]vraagt zich af of RolandN met winterslaap is..........[/me]

WANNEER? *O* *O* WAAR? *O* *O* KAWAMEETING??? *O* *O*

Sorry , alles heeft wat vertraging. We hebben gekozen voor 10 Juni , de dealer waar wij die dag gaan verzamelen zal waarschijnlijk Nol bikker worden te Noordeloos (dit moet ik aankomende maand nog even met hem doorbespreken).

:)
 
Sorry , alles heeft wat vertraging. We hebben gekozen voor 10 Juni , de dealer waar wij die dag gaan verzamelen zal waarschijnlijk Nol bikker worden te Noordeloos (dit moet ik aankomende maand nog even met hem doorbespreken).

:)

:(

[me=Goudlokje] kan er dan niet bij zijn :N[/me] -O-
 
hey da liks misschien een ideetje om ook meteen wat wheelielesjes te geven.
ik heb daar evt wel oren naar en misschien wel meer mensen.
tis maar een idee, jullie zijn er dan waarschijnlijk toch. *O*
 
Dat is wel wat, maar wel per direkt de complete verantwoording van je afschuiven want er zijn altijd van die kneuzen bij die onder het mom van "ja maar, jij zei dat het zo moest" hun mooie kawa afschrijven. Het zal nl niet de 1ste keer zijn dat dat gebeurt en dat dan de desbetreffende ïnstructeur"voor rotte vis wordt uitgemaakt.....

ja ja...dat heb ik dus wel eens meegemaakt..triest maar waar
 
nee sorry wheelielessen gaan we dan niet doen. is er niet de plaats en tijd voor!
heb het er vandaag in de meeting over gehad en we willen wel heel low budget komen rijden MITS er een geschikte plek voor is!
 
als het in de buurt is hier dan hebben jullie kans dat er weer iemand met een fotocamera langs de route staat... dat weten sommige van jullie nog wel van een meeting vorig jaar denk ik ;)
 
als het in de buurt is hier dan hebben jullie kans dat er weer iemand met een fotocamera langs de route staat... dat weten sommige van jullie nog wel van een meeting vorig jaar denk ik ;)

Ja, je leek net een laserende agent ;) , maar wel veel gave foto's gemaakt in die bocht! *O*
 
Eaglebrink is dan ook zeker v/d partij! *O* *O* *O* Weet alleen niet of ik nou met de GPZ 600R of met de KR1S moet komen! :)

Grtz Eagle.
 
Terug
Bovenaan Onderaan