Kawasaki Meeting 2007: 26 mei

he allemaal
heb net ook een z1000 gekocht en wou graag een keer meedoen met een kawa meeting.

is der ook een of andere mails list waar ik me op kan zetten of gewoon op motorforum blijven kijken wanneer het nu werkelijk wordt, datum maakt me niet zoveel uit neem gewoon vrij.

ps zijn er ook rijders uit het noordn hoogezand en omstreken
greets harald


net een Z1000 en wij weten het nog niet ;)


check dit topic: naked bikes

z1000-z750-z750s plaza deel 25

alvast welkom

:)

full
 
Grote vraag is natuurlijk, waarom pas in juni? -O-

Kan het niet eerder?

Zoals eerder beschreven is dit als hoofdreden voor de organisatie tijd , het is namelijk het plan om er niet zomaar een doorsnee meeting van te maken plus daarbij valt het tussen de Megameeting en de TT van assen.
 
Dat lijkt me ok wel wat als mijn vrouwtje dan op dat moment niet besluit weer een wereldburger op deze aardkloot te zetten!!! Topic gemarkeerd!!!

Grtz Eagle.
 
Noordeloos bij Bikker ligt lekker centraal langs de A27 tussen Utrecht en Gorinchem, heeft de ruimte en is een echte kawa dealer (verkoop alleen maar kawa namelijk)
 
Als we dan toch met de Z-etters komen, dan wel goed; ook groen moet dan vertegenwoordigt zijn. Maar alsjeblieft niet op 10 juni.....doe het dan op de 17e. Ben ik in elk geval vrij.... :9~
 
Waarom niet gewoon net voor de TT dus zeg maar 27 juni
en dan daarna massaal naar de campings lijkt me lachen toch een grote kawa invasie in Drenthe
8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan