De aandrijving is van Kymco, staat in het persbericht. Grote kans dus dat hier het Downtown 300i blok in zit. En dat is geen verkeerd blok en bewijst meteen maar weer eens dat Kymco zeker geen slechte keus is, nu Kawasaki ook eens voor Kymco kiest, na BMW dit heeft gedaan (en Suzuki jaaaaaaren terug).
Misschien kan een mod meteen dit topic 'Kawasaki J300' noemen, mits de TS hier akkoord mee gaat?
Ben al bang dat het weer erg van hetzelfde word van wat we al kennen.
Kom op kawasaki, gaan jullie nou eindelijk met iets verrassends komen?
Blokje met 40 pk en 175 kg?
Dat had ik ook graag gezien, maar ik denk dat die 2 pitter niet op de swingarm gaat passen. Dan hadden ze een ander concept als basis moeten nemen: een scooter met motorblok in het frame: Kymco 700, Burgman 650, Silverwing 400/600, T-max, BMW C 600/650, Aprilia/Gilera 850. Maar dan kunnen ze beter hun 650 parallel twin erin stoppen. Dan heb je wel een echte maxiscooter.Toch had ik er graag het 300 ninja blokje in gezien ; )
Je wilt je toch onderscheiden van de rest?
Had zomaar de eerste 300 cc 2 cilinder 8 klepper 40 pk motorscooter geweest.
Nee hoor......zucht