Kawasaki motorscooter J300

Volgens de dealer is dit normaal. Misschien had jij er zo'n ombouwsetje in dat ze beide branden(?)
 
Volgens de dealer is dit normaal. Misschien had jij er zo'n ombouwsetje in dat ze beide branden(?)
is dat een officiële kawasaki dealert?
bij mij branden ze standaard alle🐝
72D88256-F766-4FB0-9CC1-497196E1B44C.jpeg
 
Nee, geen Kawa dealer. Maar hij had meerdere (andere modellen) Kawa's staan en die hadden allemaal ook maar 1 brandende pit. Raar...... Zit hier wel een echte dealer in de buurt. Zal er eens even langsrijden.
 
Idd raarrrrr. Misschien zit er nog verschil in bouwjaar. Iets anders kan ik niet bedenken. Maar ik geloof dat eigenlijk niet zo. dit is mijn derde j’tje namelijk al. Eerste in 2013. 2016 tweede en vorig jaar deze.
 
Nee, geen Kawa dealer. Maar hij had meerdere (andere modellen) Kawa's staan en die hadden allemaal ook maar 1 brandende pit. Raar...... Zit hier wel een echte dealer in de buurt. Zal er eens even langsrijden.
Hoe krijg je de tweede lamp aan? Is dat bij grootlicht?
 
Hoort standaard te branden. Zelfs in het promofilmpje van Kawasaki.
 
Heb een vandaag een echte Kawa dealer gebeld en hij zij dat het klopt dat er officieel maar 1 brandt en bij grootlicht 2. De lampen bij de scooters waar ze beide standaard branden zijn volgens hem doorverbonden. Ik wacht het wel even af totdat ik in het donker heb gereden. Als ik te weinig licht heb, dan laat ik het aanpassen
 
Iemand ervaring met zo'n beenkleed? De bescherming op de J300 is prima aan de bovenkant, maar de wind wappert aardig om m'n benen en voeten. Dat wordt dan geen pretje in de wintermaanden op deze manier. Een beenkleed lijkt me een prima oplossing, maar ben een beetje bang voor veel gedoe met op -en afstappen
 
Iemand ervaring met zo'n beenkleed? De bescherming op de J300 is prima aan de bovenkant, maar de wind wappert aardig om m'n benen en voeten. Dat wordt dan geen pretje in de wintermaanden op deze manier. Een beenkleed lijkt me een prima oplossing, maar ben een beetje bang voor veel gedoe met op -en afstappen
Daar heb je geen last van, heb dan wel geen J 300.Zit op mijn yamaha xmax 300.Heerlijk warm met koude dagen
 
Ik laat de mijne origineel, is voor woon-werk en dus niet voor de hobby. Daar heb ik wel wat anders voor.
 
Ik heb een groot scherm op m'n motorscooter gezet. Nu is de originele ruit over en te koop.
 

Bijlagen

  • Ruitscherm Kawasaki J300 orig.jpg
    Ruitscherm Kawasaki J300 orig.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 3
Hallo, ik ben momenteel mijn Kawa J125 ABS in orde aan het zetten maar weet er iemand waar men een werkplaatshandboek kan vinden in pdf? Van mijn auto's had ik ze op papier maar niet echt duurzaam in gebruik.
 
Probeer de manueel van de kimco downtown 125 te vinden die moet als het goed is gelijk zijn aan je J125.
 
Terug
Bovenaan Onderaan