....is het weer een clown van de DT ,nou en ,de Down town is toch een prima ding Ed
Hoi Edjuu idd. prima ding het is alleen wat frappant dat een model als de DT die uit +/- '08 '09
komt
(met ABS 2011) nu in 2014 opnieuw op de markt komt via Kawa
Die er vervolgens ook nog eens prat op gaat dat ze hun beste styliste er op hebben gezet om
ook een scooter te lanceren.
Lees:
Volledig in-huis gestyled door het design team van Kawasaki, heeft de splinternieuwe J300 de uitdagende looks meegekregen die alle nieuwe Kawasaki motorfietsen meekrijgen. Het hoofd van de styling afdeling Mr. Fukumoto benadrukt: "Het allerbelangrijkste bij het ontwerp van deze motor is dat de eerste kennismaking met de Europese markt plaatsvindt met een motorscooter die het bekende 'cutting edge' design heeft dat we eerder introduceerden bij enkele andere van onze machines. Dit is naar onze mening zéér goed gelukt bij de J300."
Volgens de design filosofie en principes van nieuwe generatie Kawasaki's werd de J300 ontworpen waarbij Mr. Fukumoto toevoegt: "J staat voor Jyounetsu wat 'passie' betekent in het Japans. We hebben de J300 met exact dezelfde passie ontworpen als alle andere belangrijke nieuwe 2014 modellen."
Ik vind de DT echt een leuke scooter. Zijn er, behalve de kleuren, helemaal geen verschillen?
DT was niet alleen leuk prima ding maar ook best goed en probleemloos.
Vindt trouwens de koplampen van een DT een stukkie knapper
ik heb zelf precies een jaar op de 'DT 300i ABS' gereden die brommert koste met afleverkosten 5300 euro. Remt als een tijger, 2 helmen onder de buddy, top speed 141 GPS en 1:25.
Wat er allemaal het zelfde is... alles onder de kappen tot zelfs het binnen spatborden aan toe
Ik heb de Kawa even goed bestudeerd, ze hebben alleen koplamp/achterlicht en alle plastic kappen en achterdrager, en windscherm een Kawa tintje gegeven, maar zelfs de buddyseat en cockpit is van de DownTown overgenomen.
DownTown onderdelen op de Kawa:
Luchtfilter, binnen-spatborden+ alla andere zwarte binnen kappen, frame, motorblok+aandrijving, wielen, voorvork, remmerij + ABS, cockpit, zadel, uitlaat.
Ben benieuwd of de Japanners soms ook de Maxxis bandjes hebben laten zitten
Met vriendelijke groet,
WE Jan
p.s.
als ze dus meer gaan vragen als 5300 inclusief afleverkosten, lig ik in een deuk